Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Vet inte, men så fort det dyker upp nån ny som presenterar sej tror jag att det är han. Han har blivit studio forums boogey man.

😄

Det sprider sig är jag rädd 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara jag som sitter och är skitförbannad över att breivik idag fick sitta och läsa upp sitt jävla manifest i rätten och få ut det i varenda tidning?

Känner mer och mer att han borde skjutits på plats. Det finns ingen förklaring i världen som är värd att lyssnas på efter ett sådant dåd. Speciellt inte om själva förklaringen är hela syftet med att utföra dådet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara jag som sitter och är skitförbannad över att breivik idag fick sitta och läsa upp sitt jävla manifest i rätten och få ut det i varenda tidning?

Känner mer och mer att han borde skjutits på plats. Det finns ingen förklaring i världen som är värd att lyssnas på efter ett sådant dåd. Speciellt inte om själva förklaringen är hela syftet med att utföra dådet.

Han är naturligtvis ett av de största svin världshistorien känner. Samtidigt kan det kanske vara en ögonöppnare för många vad som blir konsekvenserna när någon lever ut vad många propagerar för. Tycker det är jävligt svårt att veta hur man ska förhålla sej till detta.

Link to comment
Dela på andra sajter

wOOt??!! Tyckte att de sagt att han inte skulle få läsa upp sitt manifest 😳

Han löste det på ett smått genialiskt sätt genom att svara "Näe" när domaren frågade om han i själva verket läste upp sitt manifest när han skulle hålla sitt försvarstal. Sen fortsatte han. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Han är naturligtvis ett av de största svin världshistorien känner. Samtidigt kan det kanske vara en ögonöppnare för många vad som blir konsekvenserna när någon lever ut vad många propagerar för. Tycker det är jävligt svårt att veta hur man ska förhålla sej till detta.

Håller med, det är extremt svårt att veta hur man ska förhålla sig i en sån här situation. Vad hade det rätta varit att göra om Hitler idag hade stått inför rätta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med, det är extremt svårt att veta hur man ska förhålla sig i en sån här situation. Vad hade det rätta varit att göra om Hitler idag hade stått inför rätta?

-Har du gjort det du står anklagad för?

-Ångrar du att du gjorde det?

-Skulle du göra det igen?

Klart.

Han behöver inte ges utrymme för propaganda. Om den som lyssnar är ens lite lagd åt det hållet, kommer budskapet gå fram.

I fallet breivik kommer många säkerligen tycka att det som hände var fruktansvärt men samtidigt tycka att det i själva verket var islams fel. Några kommer säkert till och med tycka att det var en rimlig handling. De kommer ju liksom inte sitta och vara källkritiska när de håller med om de snedvridna "fakta" som han spottar ur sig.

Den här rättegången är en fortsättning av terrordådet, allt går precis som idioten vill.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med, det är extremt svårt att veta hur man ska förhålla sig i en sån här situation. Vad hade det rätta varit att göra om Hitler idag hade stått inför rätta?

Hitler hade blivit hängd. Saken här är ju att man måste döma breivik enligt de lagar som gällde när han begick brottet. Ingen hade uppenbarligen tänkt på att detta kunde hända i norge. I sverige hade han fått livstid, men det straffet finns inte i norge.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu skiter vi i det och koncentrerar oss på viktigare saker.

Hur låter detta?

http://crumble-zone.com/mp3/easter003.mp3

😄

Så inihelvete bra. Det klart bästa jag har hört här på forumet. Tycker fortfarande att du skulle dublera refrängen på slutet. Lägg upp den i hittråden eller nån annanstans för fler reaktioner. Slutligen, lägg ut texten, så att man,kanske, fåt nåt att gnälla på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så inihelvete bra. Det klart bästa jag har hört här på forumet. Tycker fortfarande att du skulle dublera refrängen på slutet. Lägg upp den i hittråden eller nån annanstans för fler reaktioner. Slutligen, lägg ut texten, så att man,kanske, fåt nåt att gnälla på.

Shit, tack 😄

Får se om jag vågar lägga ut texten, det känns som allt kommer falla ihop om jag gör det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit, tack 😄

Får se om jag vågar lägga ut texten, det känns som allt kommer falla ihop om jag gör det.

...och börja diskutera mazariner?

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit, tack 😄

Får se om jag vågar lägga ut texten, det känns som allt kommer falla ihop om jag gör det.

Du har ju klagat på min text, som var ett skämt, en gång i världen. Jag vill bara få chansen att ge igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, fidden har tydligen anmält mej. Inväntar min femte och sista varning. Vi kanske aldrig ses mer.

nejdå, det var inte dig jag anmälde. och sådant där får man inte varningar för, för då hade jag varit ute för länge sedan 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

nejdå, det var inte dig jag anmälde. och sådant där får man inte varningar för, för då hade jag varit ute för länge sedan 😄

Du kan kompensera mej genom att lägga upp texten, så slipper du ha dåligt samvete.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har ju klagat på min text, som var ett skämt, en gång i världen. Jag vill bara få chansen att ge igen.

hehe, shit vad du kommer ihåg. jag kan inte ens komma ihåg något sådant hur mycket jag än anstränger mig, men jag tror dig.

Du har övertygat mig.

Please cover you skin

Dont remind me, dont encourage this sin

When you're leaving, Dont wake me if i'm asleep

I would try to make you stay for a 1000 years

If i love you, i will keep it to myself

I will shove it under this bed

This journey has just begun

And time is on our side if we just stay off the ground

So i bless the eastern night

Cause i know who stole the light

The break of dawn end this fight

Then everything will be allright

What can be done?

To break down the walls that stand between us

We fetched the sun

Do we need the moon and the stars as well to free us?

I have driven every stranger away

As way back as my memories remain

But this time i cant hold you back

No president or king could ever change a thing like that

I was supposed to keep my sight clear

No friendship nor love should disrupt my view here

With no strings attached i might feel free

But who would keep me standing when my legs refused me?

So i bless the eastern night

Cause i know who stole the light

The break of dawn end this fight

Then everything will be allright

What can be done?

To break down the walls that stand between us

We fetched the sun

Do we need the moon and the stars as well to free us?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...