Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Jag tycker det är ganska så relevant med hur mycket ni laddar ner.

Eftersom att vissa av er är snabbt framme och hjälper gärna nya här på forumet som har en dröm att slå igenom och tjäna pengar på sin musik. Men sen är det tack vare sådana som er som gör att det är nästan omöjligt att tjäna pengar, eller få skivkontrakt i musik branschen nu förtiden.

Vissa av er har säkert inte ens köpt era inspelninsprogram(daw) och alla pluggar osv.

Men forsätt ni bara, ni dödar bara er egen framtid (om ni vill jobba med musik, film, böcker då alltså)

Jaha.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bea tycker jag inte du kan bli sur på än. Kan ju vara långsam postgång bara. Och sen har väl inte hon sagt något datum hon skulle skriva. iBella skulle skriva sitt brev i söndags, så jag borde ha fått det senast igår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bea tycker jag inte du kan bli sur på än. Kan ju vara långsam postgång bara. Och sen har väl inte hon sagt något datum hon skulle skriva. iBella skulle skriva sitt brev i söndags, så jag borde ha fått det senast igår.

Men det är roligare om man är sur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bea tycker jag inte du kan bli sur på än. Kan ju vara långsam postgång bara. Och sen har väl inte hon sagt något datum hon skulle skriva. iBella skulle skriva sitt brev i söndags, så jag borde ha fått det senast igår.

Jag fick ett brev 3e oktober som skickades 2a september!!!

Så har jag det.

Måste prata med studierektorn i morgon. Tror jag har sökt för mycket inom programmet.

Väldigt vad mycket ni kan välja nuförtiden.

När jag gick så fanns det ett program som man följde.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag går också ett program.

Man kunde bara välja 1) efter två års gemensamt "basblock") vilken gren (dvs vilka fortsättningskurser) man skulle välja och 2) senare inom grenen vilka fördjupningskurser inom ett ämne.

Det står inte specificerat på mina examensbevis vad kurserna hette som jag gick!

Det är helt värdelöst men det var så de rapporterade in det från institutionerna...

"Marknadsföring fördjupning 2", liksom... det säger ju "ingenting"...

Link to comment
Dela på andra sajter

😳

Hej Fredrik! 🙂

Jag tycker det är ganska så relevant med hur mycket ni laddar ner.

Eftersom att vissa av er är snabbt framme och hjälper gärna nya här på forumet som har en dröm att slå igenom och tjäna pengar på sin musik. Men sen är det tack vare sådana som er som gör att det är nästan omöjligt att tjäna pengar, eller få skivkontrakt i musik branschen nu förtiden.

Vissa av er har säkert inte ens köpt era inspelninsprogram(daw) och alla pluggar osv.

Men forsätt ni bara, ni dödar bara er egen framtid (om ni vill jobba med musik, film, böcker då alltså)

Partiledardebatten har varit.

Aaaa okej. Då vet jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pluggar! Med många små pauser i längsta ☺️

Fiiiiiiint! Vad pluggar du f n?

Power breaks är grejen, helt klart ☺️

* * *

Hej Grahn!

Jag ska finfika chappaqueno (cappuchino alltså). Förresten, om du öppnar kaffebutik däruppe så flyttar vi upp och hänger där, okej?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gör ni helt rätt i ☺️

Ska ja va seriös så tror ja int det bär sig med en sån butik där det bor typ inga människor 😑

Förmodligen inte 🙁 Men skön idé though.

Förresten, hade du inte funderat på att leta hus?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...