Zakyath Postat 15 april 2012 Postat 15 april 2012 det är fan läskigt i skogås och inte bara för att man hittar micke där
SadamJR Postat 15 april 2012 Postat 15 april 2012 Va f... Hur i helvete har du kunnat få 4 varningar?!? 😮 Det var inte svårt. Det var före jul när jag inte var på humör och 77 och af och några till höll på som värst, samt anmälde mej för i stort sett allting. Dessutom finns här en moderator som tar varje chans att ge mej en varning. Micke h hade nån slags helgdejt.
CHAE Postat 15 april 2012 Postat 15 april 2012 Det var inte svårt. Det var före jul när jag inte var på humör och 77 och af och några till höll på som värst, samt anmälde mej för i stort sett allting. Dessutom finns här en moderator som tar varje chans att ge mej en varning. Micke h hade nån slags helgdejt. Åh fan... okej 😑 Just DET... nu när du säger det så minns jag. Undrar hur det gick. Verkar gått bra iofs eftersom krappen inte hört av sig i längsta. Vi väntar givetvis på en fullständig rapport Men jag är inte bitter. Vad bra att du tar det så 🙂
Neosus Postat 15 april 2012 Postat 15 april 2012 Men jag är inte bitter. Själv är jag riktigt förbannad! 😠
Neosus Postat 15 april 2012 Postat 15 april 2012 Nej nu måste jag lämna låten för tillfälligt.. innan jag trollar bort mig totalt. 😆😄 såatte.. 😑😊
CHAE Postat 15 april 2012 Postat 15 april 2012 (redigerat) Själv är jag riktigt förbannad! 😠 😠 :angry: 🙂😠 [...] innan jag trollar bort mig totalt. 😆😄 såatte.. 😑😊 Det går ju "sådär" 😆 Redigerat 15 april 2012 av CHAE
drloop (oregistrerad) Postat 15 april 2012 Postat 15 april 2012 Det var inte svårt. Det var före jul när jag inte var på humör och 77 och af och några till höll på som värst, samt anmälde mej för i stort sett allting. Dessutom finns här en moderator som tar varje chans att ge mej en varning. Micke h hade nån slags helgdejt. Men jag är inte bitter. Mmmmm, vet inte det ja.... 😉
SadamJR Postat 15 april 2012 Postat 15 april 2012 Mmmmm, vet inte det ja.... 😉 Blir ännu mindre bitter om du plockar bort ett par varningar. Jag har varit snäll länge nu.
SadamJR Postat 15 april 2012 Postat 15 april 2012 Strindberg i tvåan Det är ju försent nu. Det kanske går repriser.
drloop (oregistrerad) Postat 15 april 2012 Postat 15 april 2012 (redigerat) Blir ännu mindre bitter om du plockar bort ett par varningar. Jag har varit snäll länge nu. Snel pujke e dy! Kanche någan plåckar borrt nåt... Redigerat 15 april 2012 av drloop
SadamJR Postat 15 april 2012 Postat 15 april 2012 Det sa Frida Uhl också 😮😱😊 Du är en snuskig hummer. 🙂
SadamJR Postat 15 april 2012 Postat 15 april 2012 Är det nån som har gjort en recovery/återställning på en dator med förinstallerat windows 7? Var det några problem?
Naymari Postat 15 april 2012 Postat 15 april 2012 784934783435:e försöket 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag Jopp, det var nog det där med filnamnet... Tack som FAN för hjälpen Grahn 🥰 Mvh Dundernöjd Baschae Fasen vad coolt! Trummorna tycker jag är lite smala och livlösa. Nu lyssnar jag dock bara i lurarna. Riktigt bra! 🥰
CHAE Postat 15 april 2012 Postat 15 april 2012 (redigerat) Fasen vad coolt! Trummorna tycker jag är lite smala och livlösa. Nu lyssnar jag dock bara i lurarna. Riktigt bra! 🥰 Tack Nay! "Livlösa" förstår jag. Tyvärr blir det inte så mycket bättre. Är värdelös på att programmera trummor så det får blir som det blir. Men "smala"? Pratar vi om att ev stereobredda trummorna alltså? PS min nya delaypedal in action 🥰 Hörs främst på introt Redigerat 15 april 2012 av CHAE
Naymari Postat 15 april 2012 Postat 15 april 2012 Tack Nay! "Livlösa" förstår jag. Tyvärr blir det inte så mycket bättre. Är värdelös på att programmera trummor så det får blir som det blir. Men "smala"? Pratar vi om att ev stereobredda trummorna alltså? PS min nya delaypedal in action 🥰 Hörs främst på introt Randomisering och swing är bra funktioner i lägre mängd för att få det att svänga lite extra. Jag kan dock ha fel. Återkommer imorgon med färska öron och huvud. Gonatter!
Recommended Posts