Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Det är mitt jobb.

There can be only one... 😮

alltså det är ju först efter luften passerat halsen som den går upp i näsan 😑 testa att sjunga "aaaaa" och hålla för näsan och se vad som händer. om du använder korrekt teknik ska inte ljudet ändras särskilt mycket. sen tar du och nynnar lite och håller för näsan. ljudet försvinner helt. efter det kan du testa att sjunga ng-a-ng-a-ng-a-ng-a osv i ett valfritt tempo så du får lite kontroll över när du stryper lufttillförseln till munnen respektive näsan 😑

Kul tips. Ska prova så fort tillfälle ges 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

ja det vet nog du bäst 😑 önskar att min sång kunde bli bättre någon gång

Tycker att sådant där är skitsvårt. Det tog mig nästan 15 år att komma hit och fortfarande hittar jag smågrejer som jag aldrig blir nöjd med 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

aa det är svårt.. jag övar dock några timmar om dagen på att sjunga nu så jag tror jag kan sjunga ganska rent till 2013 iaf...

kommer lägga upp en låt här på forumet så jävla fort efter jag märker att jag kan sjunga en låt utan att det blir surt rakt igenom ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Det enda överheten reagerar på är anmälningar så att de kan få dela ut varningar. Varför inte anmäla olsberg för bristande kommunikation eller liknande. Är nog inget för mej dock med mina 4 varningar.

Mm. Det retar upp mig på allvar att ansvariga aldrig svarar eller kommer med någon feedback. Helst plötsligt säger någon "om två dagar kommer sajten att se ut si och såhär" och där står vi och "jaha...kul 😲 ". SEdan står vi där med 32 otroligt onödiga banners, "plus"medlemskap (wtf?), och random "åt helvete". Men flashspelare fick vi ingen... HELVETE!!! 😠

Va f... Hur i helvete har du kunnat få 4 varningar?!? 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

😱

Å andra sidan är Grahn en jävel på gura och durspel 😑 Och att plåta sig själv... 😮

Eeehh...öööh.... Tack! 😊

Nu har jag gubbtjurat mig i felrapports-tråden

/Gubbtjurig Baschae 😠

Och jag har trollat lite..

... Jag spontangissar att Brynäs vinner med 5-2. 2 minuter kvar till nedsläpp 😑

...men vahettere... Man måste väl släppa ner FÖRE innan man kan göra mål? 😑 ...såatte.. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Eeehh...öööh.... Tack! 😊

Och jag har trollat lite..

...men vahettere... Man måste väl släppa ner FÖRE innan man kan göra mål? 😑 ...såatte.. 😑

😆

🥰

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä om man skulle ta sig en liten jävel.... eller nej jag menar en kaffepaffe.

i skogås och bekämpar knattebrottslingar ☺️

springer han runt me "batongen"?

Usch nej jag vågar inte ens tänka på´t!

Micke kom hit nu....

Link to comment
Dela på andra sajter

i skogås och bekämpar knattebrottslingar ☺️

Nä om man skulle ta sig en liten jävel.... eller nej jag menar en kaffepaffe.

springer han runt me "batongen"?

Usch nej jag vågar inte ens tänka på´t!

Micke kom hit nu....

Knasbollar! 😄🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...