Neosus Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Hör ni också att de borrar? Skulle inte förvåna mig. Ja ja blir förbannad! 😠
Dingbats Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Nu söker jag fem kurser till våren. Då ska jag väl iaf vara garanterad att bli antagen på någon så kan jag tjafsa till mig så jag hamnar på filosofin i vilket fall om det blir något strul.
Dingbats Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Hade jag bara VG i filosofi i gymnasiet!! Vad är detta. På universitetet står det AAABAACBA
debatt Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Vet inte vem det är. En passning till då... Källström Centerpartiet Sprejade ett sprut. Fick en konstig bild framför mig. 😳
Dingbats Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 iBella ska ha stryk. Fick inget brev idag heller.
debatt Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Hade jag bara VG i filosofi i gymnasiet!! Vad är detta. På universitetet står det AAABAACBA Det ämnet fanns inte ens att välja när jag gick i gymnasiet. AABAACBA, är det formkurvan? Där A står för hemmaseger, B för oavgjort och C för förlust? iBella ska ha stryk. Fick inget brev idag heller. Säg då till henne att Fulham är chanslösa denna gången, trots bra statistik.
Dingbats Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Det ämnet fanns inte ens att välja när jag gick i gymnasiet. Det var obligatoriskt på min linje. Fast det är rätt onödigt ämne att ha i gymnasiet. Blir för obegripligt så kompakt. AABAACBA, är det formkurvan? Där A står för hemmaseger, B för oavgjort och C för förlust? Lite så ja.
debatt Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Jag drack kaffe nyss 😱 ... och jag andades in och sedan andades jag ut
debatt Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Det var obligatoriskt på min linje. Fast det är rätt onödigt ämne att ha i gymnasiet. Blir för obegripligt så kompakt. Var det någon/några i din klass som tyckte att det var det värsta ämnet de haft? Som verkligen inte lärde sig någonting.
debatt Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Det jobbigaste när jag får G är att det alltid känns som om jag får lägre än jag "förtjänar". Att jag egentligen kan det. Inte som att G är en vinst och att det vore ett bättre resultat än väntat. Det finns ingen möjlighet att överklaga resultatet så att de sänker till underkänd och sedan tentera om??
SadamJR Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Var det någon/några i din klass som tyckte att det var det värsta ämnet de haft? Som verkligen inte lärde sig någonting. Filosofiundervisning på den nivån kräver en mycket bra lärare.
Dingbats Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Dingis! Christoffer klagar också på borrningen! Som fan! Nu har de lyckligtvis slutat.
Dingbats Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Var det någon/några i din klass som tyckte att det var det värsta ämnet de haft? Som verkligen inte lärde sig någonting. Hur ska jag veta det? Det förutsätter ju kommunikation.
debatt Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Hur ska jag veta det? Det förutsätter ju kommunikation. 😳🤪😮😕😐😏 Du är väl inte som Sofia Helin? Och du har la tått reda på va hon som snatta i del 3 hette eller?
Dingbats Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Jag har haft samma profilbild på facebook sen februari.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 (redigerat) https://byfiles.storage.live.com/y1pISNLkJv2_20MbdgklsklfkösfglgjdK5OjOPRWkBTuSh7NIpLLo7IJtiJg61YRsI73_1SYlYT-Jpg[/img Redigerat 12 oktober 2011 av Analogfreak
ironman Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Jag tycker det är ganska så relevant med hur mycket ni laddar ner. Eftersom att vissa av er är snabbt framme och hjälper gärna nya här på forumet som har en dröm att slå igenom och tjäna pengar på sin musik. Men sen är det tack vare sådana som er som gör att det är nästan omöjligt att tjäna pengar, eller få skivkontrakt i musik branschen nu förtiden. Vissa av er har säkert inte ens köpt era inspelninsprogram(daw) och alla pluggar osv. Men forsätt ni bara, ni dödar bara er egen framtid (om ni vill jobba med musik, film, böcker då alltså) Partiledardebatten har varit.
debatt Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Ja. Jaha. Rock and roll is the only way out snurrar nu. Digipak
debatt Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Kan man ställa in Facebook så att ingen kan skriva till en, hur gör man det i så fall?
debatt Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Ska man ladda ned något så är GP rätt bra har jag fått för mig. Ganska stort sortiment. Å andra sidan har jag aldrig någonsin laddat ned någonting från någon site, men det är vad jag läst iaf. Tillhör den konservativa falangen som gärna ha konvolutet att lukta på. Har ju inte ens Spotify... och e-böcker kommer inte slå igenom hos mig. 🙂
debatt Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 Borde köpa bröd och mjölk, men tar det imorgon... 🙂 Emilie får lite skäll ikväll av Pernilla, men hon har ju inte med henne att göra.
debatt Postat 12 oktober 2011 Postat 12 oktober 2011 "Traffic Jam"... låter som ett långt improvisationsstycke
Recommended Posts