Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Hade jag bara VG i filosofi i gymnasiet!! Vad är detta.

På universitetet står det

AAABAACBA

Det ämnet fanns inte ens att välja när jag gick i gymnasiet.

AABAACBA, är det formkurvan? Där A står för hemmaseger, B för oavgjort och C för förlust?

iBella ska ha stryk. Fick inget brev idag heller.

Säg då till henne att Fulham är chanslösa denna gången, trots bra statistik.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ämnet fanns inte ens att välja när jag gick i gymnasiet.

Det var obligatoriskt på min linje. Fast det är rätt onödigt ämne att ha i gymnasiet. Blir för obegripligt så kompakt.

AABAACBA, är det formkurvan? Där A står för hemmaseger, B för oavgjort och C för förlust?

Lite så ja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var obligatoriskt på min linje. Fast det är rätt onödigt ämne att ha i gymnasiet. Blir för obegripligt så kompakt.

Var det någon/några i din klass som tyckte att det var det värsta ämnet de haft?

Som verkligen inte lärde sig någonting.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det jobbigaste när jag får G är att det alltid känns som om jag får lägre än jag "förtjänar". Att jag egentligen kan det. Inte som att G är en vinst och att det vore ett bättre resultat än väntat.

Det finns ingen möjlighet att överklaga resultatet så att de sänker till underkänd och sedan tentera om??

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är ganska så relevant med hur mycket ni laddar ner.

Eftersom att vissa av er är snabbt framme och hjälper gärna nya här på forumet som har en dröm att slå igenom och tjäna pengar på sin musik. Men sen är det tack vare sådana som er som gör att det är nästan omöjligt att tjäna pengar, eller få skivkontrakt i musik branschen nu förtiden.

Vissa av er har säkert inte ens köpt era inspelninsprogram(daw) och alla pluggar osv.

Men forsätt ni bara, ni dödar bara er egen framtid (om ni vill jobba med musik, film, böcker då alltså)

Partiledardebatten har varit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska man ladda ned något så är GP rätt bra har jag fått för mig.

Ganska stort sortiment. Å andra sidan har jag aldrig någonsin

laddat ned någonting från någon site, men det är vad jag läst

iaf. Tillhör den konservativa falangen som gärna ha konvolutet

att lukta på. Har ju inte ens Spotify...

och e-böcker kommer inte slå igenom hos mig.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...