CHAE Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 Holy crap... Nu light trollar Pico den riktiga delen... Herregud! Pico, sluta omedelbart upp med det 😠 Baschae
Pico Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 Holy crap... Nu light trollar Pico den riktiga delen... Herregud! Pico, sluta omedelbart upp med det 😠 Baschae Fine, jag är tebax i fållan nu... 😛
Neosus Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 😄 Jag känner en tokstolle som har varit skitberömd i Ryssland ...så ingenting e omöjligt! 😳 Appropå ingenting alltså... Tror man ska ta och äta lite mat så hjärnan kommer igång. 😱
CHAE Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 Fine, jag är tebax i fållan nu... 😛 Mmm bra 😏 Försvinn minst tio meter in. Folk kan ju tro att det är ett behandlingshem of some sorts... 😛
Pico Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 Mmm bra 😏 Försvinn minst tio meter in. Folk kan ju tro att det är ett behandlingshem of some sorts... 😛 Oops I did it again. När vi ändå snackar om kossor liksom...
CHAE Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 😄 Jag känner en tokstolle som har varit skitberömd i Ryssland ...så ingenting e omöjligt! 😳 Appropå ingenting alltså... Tror man ska ta och äta lite mat så hjärnan kommer igång. 😱 ....eller så tar du en virrepinne och/eller GT till och går loss i längsta...Pico style 😎😛 Oops I did it again. När vi ändå snackar om kossor liksom... 😆🥰
Pico Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 Men ffs... fem minuter sen ville jag ha påminnelseringningen om hockey! 😠 xD Aja, tjo!
Fidden Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 Asså, grejen är ju den att jag inte behöver påminnelse om när det börjar utan snarare om att det redan har börjat, utan att det har gått halva matchen liksom. xD Varsågod 😄
Fidden Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 ska jag vara helt ärlig, så är jag den skyldiga där... sitter och filar på ett meddelande till den där festarrangören, men vet inte om jag ska våga skicka :S
Pico Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 ska jag vara helt ärlig, så är jag den skyldiga där... sitter och filar på ett meddelande till den där festarrangören, men vet inte om jag ska våga skicka :S Men hur skall vi lita på en som är skyldig? 😠
Fidden Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 Men hur skall vi lita på en som är skyldig? 😠 du har rätt. nån annan får görat xD
CHAE Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 ska jag vara helt ärlig, så är jag den skyldiga där... sitter och filar på ett meddelande till den där festarrangören, men vet inte om jag ska våga skicka :S Men hur skall vi lita på en som är skyldig? 😠 du har rätt. nån annan får görat xD 😕😳😕
Micke H Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 Undrar hur det går för Micke & c:o i studion? 😕 Det går bara bra! Fast vi är inte i studion nu, vi spelar ju in hemma. Men det går bra. 🙂 Långsamt men det blir asbra.
Micke H Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 http://youtu.be/bVmq2C5kLoM Jag älskar hur han smackar svajarmen som om den vore hans bitch. Åsså en ihopslagning på det..
CHAE Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 Det går bara bra! Fast vi är inte i studion nu, vi spelar ju in hemma. Men det går bra. 🙂 Långsamt men det blir asbra. Najs! 😄 Alltså, ni lade trumgrunderna och sedan pysslar ni vidare i era egna hemstudios, ja?
Micke H Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 Najs! 😄 Alltså, ni lade trumgrunderna och sedan pysslar ni vidare i era egna hemstudios, ja? Inte bara grunderna - alla trummor. Gitarrer/bas/keyboards lägger vi på egen hand, ja. Bas och keyboards spelar vi in ren signal, som vi ska re-ampa i studion sen när vi är klara.
CHAE Postat 12 april 2012 Postat 12 april 2012 Inte bara grunderna - alla trummor. Gitarrer/bas/keyboards lägger vi på egen hand, ja. Bas och keyboards spelar vi in ren signal, som vi ska re-ampa i studion sen när vi är klara. Fräsigt! 😄 Facepalms all over! XD
Recommended Posts