Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Fine, jag är tebax i fållan nu... 😛

Mmm bra 😏 Försvinn minst tio meter in. Folk kan ju tro att det är ett behandlingshem of some sorts... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

😄

Jag känner en tokstolle som har varit skitberömd i Ryssland

...så ingenting e omöjligt! 😳

Appropå ingenting alltså...

Tror man ska ta och äta lite mat så hjärnan kommer igång. 😱

....eller så tar du en virrepinne och/eller GT till och går loss i längsta...Pico style 😎😛

Oops I did it again.

När vi ändå snackar om kossor liksom...

😆🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

ska jag vara helt ärlig, så är jag den skyldiga där... sitter och filar på ett meddelande till den där festarrangören, men vet inte om jag ska våga skicka :S

Men hur skall vi lita på en som är skyldig? 😠
Link to comment
Dela på andra sajter

ska jag vara helt ärlig, så är jag den skyldiga där... sitter och filar på ett meddelande till den där festarrangören, men vet inte om jag ska våga skicka :S

Men hur skall vi lita på en som är skyldig? 😠

du har rätt. nån annan får görat xD

😕😳😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går bara bra! Fast vi är inte i studion nu, vi spelar ju in hemma. Men det går bra. 🙂 Långsamt men det blir asbra.

Najs! 😄

Alltså, ni lade trumgrunderna och sedan pysslar ni vidare i era egna hemstudios, ja?

Link to comment
Dela på andra sajter

Najs! 😄

Alltså, ni lade trumgrunderna och sedan pysslar ni vidare i era egna hemstudios, ja?

Inte bara grunderna - alla trummor.

Gitarrer/bas/keyboards lägger vi på egen hand, ja. Bas och keyboards spelar vi in ren signal, som vi ska re-ampa i studion sen när vi är klara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte bara grunderna - alla trummor.

Gitarrer/bas/keyboards lägger vi på egen hand, ja. Bas och keyboards spelar vi in ren signal, som vi ska re-ampa i studion sen när vi är klara.

Fräsigt! 😄

579091_357980224253065_100001232704387_1039801_1457245474_n.jpg

Facepalms all over! XD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...