Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

MÄH.. Näeee. Jag bor väl inte i skoooogen heller!

😠

Jopp 😑

Du bor norr om Dalälven och det gör att man måste ha passet redo om man ska hälsa på dig 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Passar det inte så är det bara att dra 😠

Jaaa alltså på Fidden då'rå...så atteeee....mm 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Passar det inte så är det bara att dra 😠

Jaaa alltså på Fidden då'rå...så atteeee....mm 😑

Du! Passa dig! 😠

Jaaaa, alltså... genom att kontrollera din straightness med vattenpasset (inte för att det är något fel att ha andra böjelser, men ändå).

Link to comment
Dela på andra sajter

Du! Passa dig! 😠

Jaaaa, alltså... genom att kontrollera din straightness med vattenpasset (inte för att det är något fel att ha andra böjelser, men ändå).

Ooooooh.. it's SO on! 😠

Slaps all over! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

slaptask-poster.jpg

Jaa jag vet att jag har postat denna bild 30000 gånger förr men NI KOMMER INTE UNDAN

MOAAHAHAHAHAHAHAHA

ååååÅÅÅhHH SOPA!!

😛😄🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem ringer och påminner pico om att hockyn börjar om 20 minuter?

Tack för att du ringde. Lite förvånad att du var en kvinna vid namn "mamma" dock och frågade hur min dag varit på jobbet och om jag tänkt mig ned till Sundsvall något i april. Än märkligare var det att du inte påminde mig om hockeyn trots att du flaggat för det här... 😳
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för att du ringde. Lite förvånad att du var en kvinna vid namn "mamma" dock och frågade hur min dag varit på jobbet och om jag tänkt mig ned till Sundsvall något i april. Än märkligare var det att du inte påminde mig om hockeyn trots att du flaggat för det här... 😳

Must...resist...urge...to...dra "din mamma"-skämt.... argh..... ynf...ugh.... 😱

HEJ PICO! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså, grejen är ju den att jag inte behöver påminnelse om när det börjar utan snarare om att det redan har börjat, utan att det har gått halva matchen liksom. xD

Du ka.... öhhh... 😳

Duka bordet? Aight, consider it Daniel-san!
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...