Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Falsetterna ska vara där tycker jag nog.. Men dom behöver slipas på lite. Framför allt där i början.

Bara småputsning lixom. Skitbra annars. ☺️

Det är dom i början jag tänker på. Stämsången låter helt ok. Sen är det bara den där pappkartongen till virvel.

Känner att jag nog kommer göra en variant på melodin i första verserna där det är falcett imorgon eller så, så får vi se hur det blir. Det kommer ju tyvärr påverka strukturen lite negativt, men det kanske ändå blir ett uppköp.

Sen kan sadam få avgöra om de akustiska trummorna jag fått alldeles gratis av någon random snubbe funkar bättre än papptrummorna 😛

Postat

Sen kan sadam få avgöra om de akustiska trummorna jag fått alldeles gratis av någon random snubbe funkar bättre än papptrummorna 😛

Det var bara virveln jag hade synpunkter på. Tycker den kunde ha lite mer bett.

Postat

mja mjo, samma spelsätt, samma instrument, snarlik ljudbild, liknande arr osv.

Då kan du göra som jag gjorde en gång i världen och designa skrivövningar för dej själv, att du ska skriva en låt efter helt andra förutsättningar än de du följer när du inte tänker på det.

Postat

Känner att jag nog kommer göra en variant på melodin i första verserna där det är falcett imorgon eller så, så får vi se hur det blir. Det kommer ju tyvärr påverka strukturen lite negativt, men det kanske ändå blir ett uppköp.

Jag gillar de "nya" trummorna även om de förtar lite av känslan i den gamla versionen. Ummm, ....njaaaa....nääää...de gamla trummorna satt bättre i arret.

Postat

Fan vad tragiskt... 🙁

Jupp, det var ju liksom inte att han berättade en kul grej och la på moms. Det fanns ju som inget slut utan det bara blev mer och mer.
Postat

Jupp, det var ju liksom inte att han berättade en kul grej och la på moms. Det fanns ju som inget slut utan det bara blev mer och mer.

Jag trodde det var han stenbeck, men han pratar väl inte svenska. Han håller fö på att lägga ner malmö hockey nu.

Postat

Hur är det att va +medlem?

Det var gratis. så klagar inte.

Men om man prenumererar på tidningen är det inte direkt något nytt. Det är tidningsartiklar som är upplagde typ. Vissa av dem är bra då jag inte har dem tidningarna. 😑

Postat

Det var gratis. så klagar inte.

Men om man prenumererar på tidningen är det inte direkt något nytt. Det är tidningsartiklar som är upplagde typ. Vissa av dem är bra då jag inte har dem tidningarna. 😑

Jo, kunde jag få det gratis skulle nog jag oxå gå med. Skulle kanske inte få lika många varningar då.

Postat

https://www.studio.se/index.php/store/category/9-plusmedlemskap/

Finns 30 dagars gratis. 🙂

Hur många nailar ni? Jag nailade alla! 😄

Postat

Hur många nailar ni? Jag nailade alla! 😄

Missade typ den distade gibson-prylen, för den lät ju likadant. Resten gissade jag att den som lät bäst var den riktiga, och det visade sig stämma. Trist, hade varit kul om den där prylen funkade.

Postat

Missade typ den distade gibson-prylen, för den lät ju likadant. Resten gissade jag att den som lät bäst var den riktiga, och det visade sig stämma. Trist, hade varit kul om den där prylen funkade.

Fejkade gibsondisten kändes mer grötig och bottnig än originalet.

Majoriteten av de emulerade var bara nej, Men helt okej om man inte ska jämföra med originalet så lät dem helt okej efter lite eq.

Postat

och här har man gått omkring i veckor utan att ha vetat att säsong 2 redan dragit igång på andra sidan atlanten 😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.