Naymari Postat 10 april 2012 Postat 10 april 2012 Okej jag har bestämt mig för att lägga pengar på akustik nu ett tag framöver. Ni kommer nog få se en akustiktråd inom snar framtid.. 😑
SadamJR Postat 10 april 2012 Postat 10 april 2012 Har du rökt på menar du? Nä, tror inte att det går ihop med mina piller, men å andra sidan blir jag rätt fånig av dom ibland.
SadamJR Postat 10 april 2012 Postat 10 april 2012 Okej jag har bestämt mig för att lägga pengar på akustik nu ett tag framöver. Ni kommer nog få se en akustiktråd inom snar framtid.. 😑 Vad har du tänkt dej då?
Naymari Postat 10 april 2012 Postat 10 april 2012 Vad har du tänkt dej då? Någon LEDE variant. Inte för avancerat. Ska på något sätt bevisa att det går utan att bygga om hela rummet, förhoppningsvis. Sen får vi se om det finns något annat alternativ till mineralull då jag har allergiproblem.
SadamJR Postat 10 april 2012 Postat 10 april 2012 Någon LEDE variant. Inte för avancerat. Ska på något sätt bevisa att det går utan att bygga om hela rummet, förhoppningsvis. Sen får vi se om det finns något annat alternativ till mineralull då jag har allergiproblem. Asbest? Vad är lede?
Naymari Postat 10 april 2012 Postat 10 april 2012 Asbest? Vad är lede? Asbest är väl farligare? Live end dead end. En dämpad och en levande sida.
SadamJR Postat 10 april 2012 Postat 10 april 2012 Asbest är väl farligare? Live end dead end. En dämpad och en levande sida. Jo kanske, och ganska förbjudet. Är inte lede-tekniken nåt som man höll på med på 70talet?
Neosus Postat 11 april 2012 Postat 11 april 2012 Åååhh.. tjitt i helvette va snurrig ja vart i huvet av den där whiskeyn (stavade jag rätt?) 🤪
Neosus Postat 11 april 2012 Postat 11 april 2012 Ja ska ta å l yssna sen Fidsky.. men just nu e ja så jävla snurrig i huvet. Ja... ja,,,,,,, ehh,,, jo,.... Eeeehhh.,.. Ja... jo... Ehh ¨vafan ska man säga? 😆 De va iallafall kul å hälsa på släkten å suga på en virrepinne å kolla på nån jävla konstig fikm som hans tjaj kompis vill se på.. Åååh... vilken tjej... 🤪 Ja..jag orkar inte rätta alla stavfel okay? 😱 Och så fick skjuts hem av tjejen. Snäll tjej... Okeyyyy???? 🙂🤪
Zakyath Postat 11 april 2012 Postat 11 april 2012 whiskey är gott 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=BLVHupm_qLs&feature=related fett också 😑
Zakyath Postat 11 april 2012 Postat 11 april 2012 tog nyss ett litet morgonsångpass 😑 tror det inte är jättemånga veckor kvar till dess att det börjar låta rent
Pazo Postat 11 april 2012 Postat 11 april 2012 Ska nämligen dygna nu så jag kan gå upp fett tidigt på torsdag 😑
SadamJR Postat 11 april 2012 Postat 11 april 2012 så går det om man käkar pazoavatarer till frukost Ostron?
SadamJR Postat 11 april 2012 Postat 11 april 2012 Vaknar bara tidigare och tidigare. Tror jag håller på att vända på dygnet baklänges.
SadamJR Postat 11 april 2012 Postat 11 april 2012 Jo, det är spännande, ska nog göra ett nytt sovförsök nu dock. Gonatt.
CHAE Postat 11 april 2012 Postat 11 april 2012 Har du rökt på menar du? XD Ja ska ta å l yssna sen Fidsky.. men just nu e ja så jävla snurrig i huvet. Ja... ja,,,,,,, ehh,,, jo,.... Eeeehhh.,.. Ja... jo... Ehh ¨vafan ska man säga? 😆 De va iallafall kul å hälsa på släkten å suga på en virrepinne å kolla på nån jävla konstig fikm som hans tjaj kompis vill se på.. Åååh... vilken tjej... 🤪 Ja..jag orkar inte rätta alla stavfel okay? 😱 Och så fick skjuts hem av tjejen. Snäll tjej... Okeyyyy???? 🙂🤪 😆 :lol: * * * Morrn längsta! 😄 Ja....eller gonatt då till Sadam! ☺️
CHAE Postat 11 april 2012 Postat 11 april 2012 Oerhört fåniga diskussioner i några trådar. Det är så att man nästan hoppas att folk har rökt på. Har naturligtvis bidragit efter bästa förmåga själv. Håller med delvis. Har du några exempel? Själv följer jag den här Det är redan lynchstämning... 😱
Micke H Postat 11 april 2012 Postat 11 april 2012 Mail från kund, efter att jag mailat och sagt att jag är en klar med en av hans grejor: "Stort tack! Har nog också varit nere i en godiskoma och vänt, är jag rädd. En jävla högtid, detta.... Ha det, vi hörs! D." 😆 :lol:
Recommended Posts