Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

..och nu ska tremänningen och jag starta ett band.

Hur ska DETTA sluta??? 😳

Coverband på spelningar för fulla gubbar? 😳

...jaja.. Den som lever får ett C! 😑

Postat (redigerat)

Nä nu gör ja kväll...för ikväll.

Goder natten på eder alla!

Simma lugnt!

🙂

Redigerat av Neosus
Postat

Morrn längsta! 😄

Det vart ingen tamburin. Det vart en egen verwsion av Release me istället 😳 (med svensk text) som jag sjöng på en kompis bröllop för 1,5 år sedan ☺️ Dropboxar den efter jobbet 🙂

Postat

Morrn! 😄

Trött som fan efter att ha burit 20 kg hurts hem från IKEA igår. 🤪 Man är inte vältränad alltså!

Postat

Morrn! 😄

Trött som fan efter att ha burit 20 kg hurts hem från IKEA igår. 🤪 Man är inte vältränad alltså!

Brukar inte hårdrockare vara lika biffiga som Mamowav-figuren... Eller är det mer Eddie-stuket som gäller? 😳😛

Postat

Brukar inte hårdrockare vara lika biffiga som Mamowav-figuren... Eller är det mer Eddie-stuket som gäller? 😳😛

Den här hårdrockaren är iallafall ungefär lika biffig som en säck med potatis. xD

Postat

Den här hårdrockaren är iallafall ungefär lika biffig som en säck med potatis. xD

🥰

%7BEA487134-0590-4203-9C4E-D5429923B618%7D.jpg

😆

* * *

Wow, Sadam har bytt avatar!!! 😮 omg omg omg!!!! Det här är ju nästna en milstolpe! ☺️

Postat

Wow, Sadam har bytt avatar!!! 😮 omg omg omg!!!! Det här är ju nästna en milstolpe! ☺️

Tyckte att det var dax att jag la ut en bild på mej själv.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.