Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Tråkigt att abbadokumentären som skulle ha gått idag blev inställd. Skulle ha varit kul att se hur dom gjorde.

Va, skulle det varit en ABBA-dokumentär? Vilken då?

Postat

Okej.. Såhär lät det när ja jammade inatt...

Hoppas det e okej, Fidsky, annars ställer jag mig i skamvrån. 😄😊

😱

Det går rykten om den här låten hela vägen utanför längsta. Fan vad bra det låter 🥰 Ni är grymma!

Postat

Såklart att det ska bli en påhittad kärlekshistoria mellan öst och väst, med murar och grejer. Afrikaflörten är ju redan med dessutom. Shit, detta blir ju alldeles FÖR klyschigt. Aj löööv it 😄

I mitt gamla band hade vi en låt som hette Volt med nån text jag inte kommer ihåg (den var med på EPn iaf) och en gång frågade jag vad den handlade om. Då snickrade Richard ihop nån efterkonstruktion och sedan dess så handlar den om öst och väst och kärlek. 😄

Postat (redigerat)

Typiskt 😏

Det går rykten om den här låten hela vägen utanför längsta. Fan vad bra det låter 🥰 Ni är grymma!

Overkill!! 😮 Hej! 😄

* * *

Fidden och Grahn: you guys are awesome!!!! 🥰

Redigerat av CHAE
Postat

Tack sebbe!

Äre pazo som skvallrat? VEM VARE?! 😆

Postat

Köp inga foppatofflor.

Tanken har slagit mig att köpa sådana, men då idén är att jag skall ha något på fötterna under sommarhalvåret som inte blir så jäkla varmt, så vet jag inte om foppatofflor är ideallösningen. De kanske funkar bra, vad vet jag, men hela gummiupplägget (eller vad fan det nu är) känns ju inte gå hand i hand med vad jag är ute efter.
Postat

[...]men hela gummiupplägget [...]

Grahn kommer nog snart 🙂

Äuhm... 😊

😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.