SadamJR Postat 9 april 2012 Postat 9 april 2012 Vet inte om den har varit med förut, har suttit på den ett tag.
SadamJR Postat 9 april 2012 Postat 9 april 2012 Tråkigt att abbadokumentären som skulle ha gått idag blev inställd. Skulle ha varit kul att se hur dom gjorde.
CHAE Postat 9 april 2012 Postat 9 april 2012 Tråkigt att abbadokumentären som skulle ha gått idag blev inställd. Skulle ha varit kul att se hur dom gjorde. Va, skulle det varit en ABBA-dokumentär? Vilken då?
SadamJR Postat 9 april 2012 Postat 9 april 2012 Va, skulle det varit en ABBA-dokumentär? Vilken då? http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article14626427.ab
Overkill Postat 9 april 2012 Postat 9 april 2012 Okej.. Såhär lät det när ja jammade inatt... Your browser does not support the HTML5 audio tag Hoppas det e okej, Fidsky, annars ställer jag mig i skamvrån. 😄😊 😱 Det går rykten om den här låten hela vägen utanför längsta. Fan vad bra det låter 🥰 Ni är grymma!
Overkill Postat 9 april 2012 Postat 9 april 2012 Såklart att det ska bli en påhittad kärlekshistoria mellan öst och väst, med murar och grejer. Afrikaflörten är ju redan med dessutom. Shit, detta blir ju alldeles FÖR klyschigt. Aj löööv it 😄 I mitt gamla band hade vi en låt som hette Volt med nån text jag inte kommer ihåg (den var med på EPn iaf) och en gång frågade jag vad den handlade om. Då snickrade Richard ihop nån efterkonstruktion och sedan dess så handlar den om öst och väst och kärlek. 😄
CHAE Postat 9 april 2012 Postat 9 april 2012 (redigerat) http://www.aftonblad...icle14626427.ab Typiskt 😏 Det går rykten om den här låten hela vägen utanför längsta. Fan vad bra det låter 🥰 Ni är grymma! Overkill!! 😮 Hej! 😄 * * * Fidden och Grahn: you guys are awesome!!!! 🥰 Redigerat 9 april 2012 av CHAE
Fidden Postat 9 april 2012 Postat 9 april 2012 Det går rykten om den här låten hela vägen utanför längsta. Fan vad bra det låter 🥰 Ni är grymma! Tack sebbe! Äre pazo som skvallrat? VEM VARE?! 😆
Pico Postat 9 april 2012 Postat 9 april 2012 Skall iväg och shoppa lite kläder. Sjukt jävla opepp om jag skall vara ärlig men behovet finns. xD
SadamJR Postat 9 april 2012 Postat 9 april 2012 Skall iväg och shoppa lite kläder. Sjukt jävla opepp om jag skall vara ärlig men behovet finns. xD Köp inga foppatofflor.
Pico Postat 9 april 2012 Postat 9 april 2012 Köp inga foppatofflor. Tanken har slagit mig att köpa sådana, men då idén är att jag skall ha något på fötterna under sommarhalvåret som inte blir så jäkla varmt, så vet jag inte om foppatofflor är ideallösningen. De kanske funkar bra, vad vet jag, men hela gummiupplägget (eller vad fan det nu är) känns ju inte gå hand i hand med vad jag är ute efter.
Pico Postat 9 april 2012 Postat 9 april 2012 Det blir dyngstryk till den som drar ett "fot i fot"-pun eller liknande. 😛
SadamJR Postat 9 april 2012 Postat 9 april 2012 Foppatofflor är det jävligaste jag vet, näst efter tubsockor.
CHAE Postat 9 april 2012 Postat 9 april 2012 [...]men hela gummiupplägget [...] Grahn kommer nog snart 🙂 Äuhm... 😊 😛
SadamJR Postat 9 april 2012 Postat 9 april 2012 Så om nån jävul loggar in här i foppatofflor och tubsockar.......
Recommended Posts