Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

muskotnöt! det kan man bli hög på!

Ja, såg ni nyss om nån som blivit helt galen av muskotnöt, så de måste hålla honom nedsövd i flera dar! Haha fy fan. Kan det vara samma muskotnöt man köper på Konsum?

Postat

Ja, såg ni nyss om nån som blivit helt galen av muskotnöt, så de måste hålla honom nedsövd i flera dar! Haha fy fan. Kan det vara samma muskotnöt man köper på Konsum?

Är det helt klart att det inte var makaronerna?

drloop (oregistrerad)
Postat

Mina inspelningar låter så illa att jag vill dö nästan. Har missbrukat korv med bröd...

Ajaj, inte med skånsk senap?

Ta och lyssna på min senaste remake av en av mina låtar, den låter inte så värst fräck ännu. Men om två veckor kommer den att glänsa. Det tar tid...

http://soundcloud.com/dabene/cut-demo1-fade

Postat

Mina inspelningar låter så illa att jag vill dö nästan. Har missbrukat korv med bröd...

Nähe du. Du gör bra inspelningar och korv me brö e gott!

Så är det!

Jag ska ta och koka mig en fika.

Postat

Det satt fint med en kopp fika. Såatt ni vet alltså...

Jåh!

Hare bra å gunatt på er!

😊

...joo och så en sak till: Pilsnerkorv ist the SHIT!!

M´kay??

Gunatt!

😱

Postat

Vet inte om jag har sagt det förut, men det intressantaste med pilsnerkorv är att den aldrig har samma utseende eller konsistens. När man öppnar en burk vet aldrig riktigt vad som väntar en.

F.ö. gonatt.

Postat (redigerat)

Såklart att det ska bli en påhittad kärlekshistoria mellan öst och väst, med murar och grejer. Afrikaflörten är ju redan med dessutom. Shit, detta blir ju alldeles FÖR klyschigt. Aj löööv it 😄

Redigerat av Fidden
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.