Neosus Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 Är mataffärerna öppna en sådan dag? Blev sugen på makaroner nämligen... 😱
SadamJR Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 Man kan inte bli sugen på makaroner. Dom smakar ingenting.
Guitar Nilsson Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 Stuvade gammeldags makaroner med muskotnöt smakar hur gott som helst!
Zakyath Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 Stuvade gammeldags makaroner med muskotnöt smakar hur gott som helst! muskotnöt! det kan man bli hög på!
Guitar Nilsson Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 muskotnöt! det kan man bli hög på! Ja, såg ni nyss om nån som blivit helt galen av muskotnöt, så de måste hålla honom nedsövd i flera dar! Haha fy fan. Kan det vara samma muskotnöt man köper på Konsum?
SadamJR Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 Ja, såg ni nyss om nån som blivit helt galen av muskotnöt, så de måste hålla honom nedsövd i flera dar! Haha fy fan. Kan det vara samma muskotnöt man köper på Konsum? Är det helt klart att det inte var makaronerna?
Micke H Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 Dagens inspelningar gick så bra att vi förtjänade ett litet Super Nintendo break. ☺️
Guitar Nilsson Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 Mina inspelningar låter så illa att jag vill dö nästan. Har missbrukat korv med bröd...
drloop (oregistrerad) Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 Mina inspelningar låter så illa att jag vill dö nästan. Har missbrukat korv med bröd... Ajaj, inte med skånsk senap? Ta och lyssna på min senaste remake av en av mina låtar, den låter inte så värst fräck ännu. Men om två veckor kommer den att glänsa. Det tar tid... http://soundcloud.com/dabene/cut-demo1-fade
Neosus Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 Mina inspelningar låter så illa att jag vill dö nästan. Har missbrukat korv med bröd... Nähe du. Du gör bra inspelningar och korv me brö e gott! Så är det! Jag ska ta och koka mig en fika.
Neosus Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 http://www.vk.se/610522/gick-till-sjukstugan-efter-olycka så kan det gå när dom plockar bort ambulansen. Tragiskt är bara förnamnet... 🙁
Neosus Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 Det satt fint med en kopp fika. Såatt ni vet alltså... Jåh! Hare bra å gunatt på er! 😊 ...joo och så en sak till: Pilsnerkorv ist the SHIT!! M´kay?? Gunatt! 😱
SadamJR Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 Vet inte om jag har sagt det förut, men det intressantaste med pilsnerkorv är att den aldrig har samma utseende eller konsistens. När man öppnar en burk vet aldrig riktigt vad som väntar en. F.ö. gonatt.
Fidden Postat 9 april 2012 Postat 9 april 2012 (redigerat) Såklart att det ska bli en påhittad kärlekshistoria mellan öst och väst, med murar och grejer. Afrikaflörten är ju redan med dessutom. Shit, detta blir ju alldeles FÖR klyschigt. Aj löööv it 😄 Redigerat 9 april 2012 av Fidden
Recommended Posts