Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag försöker tyda vad hon säger, men jag har svårt att fokusera på ansiktet.

Märkte inte att hon pratade förrens du sa något......

Postat

Grovmixat och instrumentalt. Sång får läggas nästa vecka när grannarna är på jobbet 😄

Lägger mest upp den för att grahn ska ha något att jamma till när han kommer hem ikväll ☺️

Alltså fofan va bra! Sång på det där blir skitans bra och sedan fipplar jag dit en gitarr om jag får...

Postat

Alltså fofan va bra! Sång på det där blir skitans bra och sedan fipplar jag dit en gitarr om jag får...

thänks mannen! 😄

vi får se om det finns plats över för en gitarr sen, det vore ju guld men det är en milslång text som ska dit på nåt sätt xD

annars kan man alltid göra en bastardmix om man skulle få feeling.

Postat

thänks mannen! 😄

vi får se om det finns plats över för en gitarr sen, det vore ju guld men det är en milslång text som ska dit på nåt sätt xD

Fippla dit sång ska du se att jag kan på någe vis fippla dit en gitarr oxå.

Jag har en smal gitarr.. 😆

Nämen skämtåskidor.. Blir kul att höra sen med sång. 🙂

Postat

thänks mannen! 😄

Jag satt å jammade loss lite på den där.. alltså jag hör ju att det ska dit nån slags overdrive gura... i halsmickläge som fipplar lite små fills mellan varven... Jaja...

Vette tusiken om jag vågar visa upp det jag har gjort. 😱😄

Jaja... jag ska int pajja nått.

Nu ska ja sova.

Goder natten! 😊

Postat

Okej.. Såhär lät det när ja jammade inatt...

Hoppas det e okej, Fidsky, annars ställer jag mig i skamvrån. 😄😊

😱

Postat

Okej.. Såhär lät det när ja jammade inatt...

Hoppas det e okej, Fidsky, annars ställer jag mig i skamvrån. 😄😊

😱

🥰 :wub: 🥰

Postat (redigerat)

Hojta om du vill ha själva gitarrspåret att mixtra med eller om jag ska lägga på nått efter sångpålägg eller om jag ska ska...eeeh...gå å ta en kaffe istället.

Ja e på som fan. ☺️

Redigerat av Neosus
Postat

alltså, den där gitarren måste ju bara dit på nåt sätt... hmm, vi får avvakta tills sången är ditlagd, jag tror att det finns lite utrymme för några räkor... annars får jag fan skärpa mig och GÖRA PLATS! 😄

Postat

Jag kan ju spela ännu mer sparsmakat istället eller nått. Lägg på sång till att börja med så ser vi vad som händer. 🙂

Ja e på som fan som sagt. ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.