Micke H Postat 7 april 2012 Postat 7 april 2012 Jag försöker tyda vad hon säger, men jag har svårt att fokusera på ansiktet.
Naymari Postat 7 april 2012 Postat 7 april 2012 Jag försöker tyda vad hon säger, men jag har svårt att fokusera på ansiktet. Med lite skillz kan du hitta det mesta.
Zakyath Postat 7 april 2012 Postat 7 april 2012 Jag försöker tyda vad hon säger, men jag har svårt att fokusera på ansiktet. Märkte inte att hon pratade förrens du sa något......
Neosus Postat 7 april 2012 Postat 7 april 2012 Grovmixat och instrumentalt. Sång får läggas nästa vecka när grannarna är på jobbet 😄 Your browser does not support the HTML5 audio tag Lägger mest upp den för att grahn ska ha något att jamma till när han kommer hem ikväll ☺️ Alltså fofan va bra! Sång på det där blir skitans bra och sedan fipplar jag dit en gitarr om jag får...
Fidden Postat 7 april 2012 Postat 7 april 2012 Alltså fofan va bra! Sång på det där blir skitans bra och sedan fipplar jag dit en gitarr om jag får... thänks mannen! 😄 vi får se om det finns plats över för en gitarr sen, det vore ju guld men det är en milslång text som ska dit på nåt sätt xD annars kan man alltid göra en bastardmix om man skulle få feeling.
Neosus Postat 7 april 2012 Postat 7 april 2012 thänks mannen! 😄 vi får se om det finns plats över för en gitarr sen, det vore ju guld men det är en milslång text som ska dit på nåt sätt xD annars kan man alltid göra en bastardmix om man skulle få feeling. Fippla dit sång ska du se att jag kan på någe vis fippla dit en gitarr oxå. Jag har en smal gitarr.. 😆 Nämen skämtåskidor.. Blir kul att höra sen med sång. 🙂
Zakyath Postat 7 april 2012 Postat 7 april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=WaBGR3CfLxA&feature=related och på annat såklart 😑
Neosus Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 thänks mannen! 😄 vi får se om det finns plats över för en gitarr sen, det vore ju guld men det är en milslång text som ska dit på nåt sätt xD annars kan man alltid göra en bastardmix om man skulle få feeling. Jag satt å jammade loss lite på den där.. alltså jag hör ju att det ska dit nån slags overdrive gura... i halsmickläge som fipplar lite små fills mellan varven... Jaja... Vette tusiken om jag vågar visa upp det jag har gjort. 😱😄 Jaja... jag ska int pajja nått. Nu ska ja sova. Goder natten! 😊
Neosus Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 Okej.. Såhär lät det när ja jammade inatt... Your browser does not support the HTML5 audio tag Hoppas det e okej, Fidsky, annars ställer jag mig i skamvrån. 😄😊 😱
Fidden Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 Okej.. Såhär lät det när ja jammade inatt... Your browser does not support the HTML5 audio tag Hoppas det e okej, Fidsky, annars ställer jag mig i skamvrån. 😄😊 😱 🥰 :wub: 🥰
Neosus Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 (redigerat) Hojta om du vill ha själva gitarrspåret att mixtra med eller om jag ska lägga på nått efter sångpålägg eller om jag ska ska...eeeh...gå å ta en kaffe istället. Ja e på som fan. ☺️ Redigerat 8 april 2012 av Neosus
Fidden Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 alltså, den där gitarren måste ju bara dit på nåt sätt... hmm, vi får avvakta tills sången är ditlagd, jag tror att det finns lite utrymme för några räkor... annars får jag fan skärpa mig och GÖRA PLATS! 😄
Neosus Postat 8 april 2012 Postat 8 april 2012 Jag kan ju spela ännu mer sparsmakat istället eller nått. Lägg på sång till att börja med så ser vi vad som händer. 🙂 Ja e på som fan som sagt. ☺️
Recommended Posts