Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

shit vad sugen jag blev på att göra en 80-tals synthpoplåt nu 😄

😮😄

Postat

Först Memphis och nu det här 😮🥰😛☺️

Det ser ut som Laxen och debatt också är ute och luftar vingarna XD

Postat

Ah okej... Jag fattade inte att det var skor du pratade om... 😱

Mvh

Gubb-CHAE

Postat

Grovmixat och instrumentalt. Sång får läggas nästa vecka när grannarna är på jobbet 😄

Lägger mest upp den för att grahn ska ha något att jamma till när han kommer hem ikväll ☺️

Postat (redigerat)

Fa-an vad deprimerande att hänga här nowadays... 🙁

Edith: ja, inte längsta då'rå men här hos päronen. Får fan i mig försöka förlika mig med att morsan aldrig, aldrig blir som hon var. Det suger gigantisk elefantpenis men va fan... Hon är ju i livet i alla fall.

Redigerat av CHAE
Postat

Grovmixat och instrumentalt. Sång får läggas nästa vecka när grannarna är på jobbet 😄

Lägger mest upp den för att grahn ska ha något att jamma till när han kommer hem ikväll ☺️

Omg, tokgilla. Låter väldigt filmmusik så här utan sång också. 😄

Edith: ja, inte längsta då'rå men här hos päronen. Får fan i mig försöka förlika mig med att morsan aldrig, aldrig blir som hon var. Det suger gigantisk elefantpenis men va fan... Hon är ju i livet i alla fall.

Tokogillar det där dock. 🙁
Postat

Stay strong CHAE! :/

Längstah Brofist

tumblr_ktuycoKMgS1qzma4ho1_500.jpg

Postat

Grovmixat och instrumentalt. Sång får läggas nästa vecka när grannarna är på jobbet

Lägger mest upp den för att grahn ska ha något att jamma till när han kommer hem ikväll

HELVETE va bra!!!!

[...]

Tokogillar det där dock. 🙁

Stay strong CHAE! :/

Längstah Brofist

tumblr_ktuycoKMgS1qzma4ho1_500.jpg

Alltså... You guys, rawk! 🥰

Vi drar hem imorgon igen men det har ju såklart varit kul att träffa hela familjen. Bråzzan (med sitt crew) har varit här också så det har varit 180km/h 😄 Pappa är...ja...trött. En åttaveckors förkylning sätter sina spår. Morsan är myyyyycket bättre men det är hemtjänst all over (jobbade inom hemtjänsten här i byn i fyra år innan jag vart USK:a på sjukhuset). Mycket kan bli en konstant kamp. Att kliva ur sängen är egentligen en enda lång övertalningskamp men mina forna kollegor i hemtjänsten gör ett kanonjobb 🥰

Hon vimsar till det rejält ibland. Exempelvis berättade farsan att hon lagt en blöja i tvättmaskinen häromdagen... 😱 Det slutade (nästan) med katastrof men gick bra till slut. Däremot vek hon lakan och handdukar som det inte fanns någon morgondag imorse 😳 Som sagt; hon vimsar till det då och då och sover på tok för mycket. Innan påskhelgen ringde jag och försökte skynda på rehab-prylen så att hon aktiveras och framförallt motiveras. Det där är viktigt annars kommer hon att bli som mormor; en sängpotatis som bara gick upp när hon skulle käka 🙁

Postat

Okej, nu drog jag ner stämningen här känner jag 😱

* * *

När jag kommer hem ska jag M/S-tracka en tamburin på en låt 😮 Har hittills bara gjort fundamentala grejer som trummor och bas (och lite slaskgura) men tänkte passa på att dra på rejält eftersom att Moa och sambon ska iväg på en grej imorrn. Det får bli ackar och tamburin alltså. Spännande projekt överlag 🙂

Postat

Omg, tokgilla. Låter väldigt filmmusik så här utan sång också. 😄

HELVETE va bra!!!!

Thx dudes! 🥰

chae, här fåru.

hugs05-446cc35671126ad37759657dddf7c764.jpg

Postat

Okej, nu drog jag ner stämningen här känner jag 😱

* * *

När jag kommer hem ska jag M/S-tracka en tamburin på en låt 😮 Har hittills bara gjort fundamentala grejer som trummor och bas (och lite slaskgura) men tänkte passa på att dra på rejält eftersom att Moa och sambon ska iväg på en grej imorrn. Det får bli ackar och tamburin alltså. Spännande projekt överlag 🙂

Ser fram emot och höra resultat sen nånda 😄

Postat

Trist att höra, CHAE. 🙁

Själv kom jag precis hem från Kenneth, vi har spelat in gitarrer som tokar idag med. Det tar verkligen tid när man vill sätta allt toktight... Men det känns som allt jobb i slutändan kommer löna sig! 😄

Postat

fan vad nice 🙂 jag orkar aldrig spela in tight.... kanske för att jag inte är tight... bäst att dra ut på krogen och leta efter någon som är tight 🙂

Postat

Endast riktiga män kan shredda på en hannah montana gitarr 🥰

🥰

Endast riktiga män kan erkänna sin kärlek till andra djurarter!

380760_10150730944378749_652553748_9623821_1884835956_n.jpg

Postat

chae, här fåru.

hugs05-446cc35671126ad37759657dddf7c764.jpg

tack man! 🥰

Hoppas det blir bra, chae!

Det blir det nog någon gång. Tack!

548207_10150730893513749_652553748_9623535_565675761_n.jpg

😆🥰

Micke är en rikttig fena på det där med att shredda 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.