Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

En gurka, en banan och en snopp diskuterade hur jävligt de blir behandlade. Gurkan säger: Dom skär mig i små bitar och sen äter dom upp mig. Bananen säger: De klär först av mig naken och sen äter dom upp mig. Snoppen säger: Ni har det fan lyxigt! Dom jäklarna väcker mig mitt i natten och sätter en påse på mitt huvud, trycker in mig i ett trångt och ofta blött mörkt rum och där dunkar dom mitt huvud i väggen om och om igen tills jag spyr!!

Postat

Det händer även gurkor och bananer. det har jag sett på film.

Är vi tillbaka i hentai-diskussionen igen? 😳

Postat

Hej Burger-Pazo! 😄

Ser mera ut som ett ostron.

En gurka, en banan och en snopp diskuterade hur jävligt de blir behandlade. Gurkan säger: Dom skär mig i små bitar och sen äter dom upp mig. Bananen säger: De klär först av mig naken och sen äter dom upp mig. Snoppen säger: Ni har det fan lyxigt! Dom jäklarna väcker mig mitt i natten och sätter en påse på mitt huvud, trycker in mig i ett trångt och ofta blött mörkt rum och där dunkar dom mitt huvud i väggen om och om igen tills jag spyr!!

And don't you love it.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.