Micke H Postat 4 april 2012 Postat 4 april 2012 En gurka, en banan och en snopp diskuterade hur jävligt de blir behandlade. Gurkan säger: Dom skär mig i små bitar och sen äter dom upp mig. Bananen säger: De klär först av mig naken och sen äter dom upp mig. Snoppen säger: Ni har det fan lyxigt! Dom jäklarna väcker mig mitt i natten och sätter en påse på mitt huvud, trycker in mig i ett trångt och ofta blött mörkt rum och där dunkar dom mitt huvud i väggen om och om igen tills jag spyr!!
Fidden Postat 4 april 2012 Postat 4 april 2012 Det händer även gurkor och bananer. det har jag sett på film.
CHAE Postat 4 april 2012 Postat 4 april 2012 Det händer även gurkor och bananer. det har jag sett på film. Är vi tillbaka i hentai-diskussionen igen? 😳
SadamJR Postat 4 april 2012 Postat 4 april 2012 Hej Burger-Pazo! 😄 Ser mera ut som ett ostron. En gurka, en banan och en snopp diskuterade hur jävligt de blir behandlade. Gurkan säger: Dom skär mig i små bitar och sen äter dom upp mig. Bananen säger: De klär först av mig naken och sen äter dom upp mig. Snoppen säger: Ni har det fan lyxigt! Dom jäklarna väcker mig mitt i natten och sätter en påse på mitt huvud, trycker in mig i ett trångt och ofta blött mörkt rum och där dunkar dom mitt huvud i väggen om och om igen tills jag spyr!! And don't you love it.
Fidden Postat 4 april 2012 Postat 4 april 2012 Är vi tillbaka i hentai-diskussionen igen? 😳 du kan va 😠
Neosus Postat 4 april 2012 Postat 4 april 2012 Missa inte - bingolottos skuldkväll. Jaha du menar Lyxfällan? HAHAHAHAHAHA ...eller nej. 😑
SadamJR Postat 4 april 2012 Postat 4 april 2012 Har vatt ute och köpt cider. Nu blir det som det blir.
Neosus Postat 4 april 2012 Postat 4 april 2012 Tror jag tar och kokar mig en svampsoppa! BANNE MEJ! 😠
Recommended Posts