Fidden Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Varför bryter alltid "svenskar" på tyska i utländsk media? xD
Neosus Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Alltså måste man ha en iPhone4S för det ska funka med Apple Digital AV Adapter ???????????????????? Faan... man blir alltid lurad. Telefonlurad! 😠
SadamJR Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Nu har jag tippat vinst för brynäs, går säkert oxå åt helvete.
Zakyath Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 varför spyr zak? jag blev akut sjuk över natten 😠 men det känns lite bättre nu, så jag hoppas det går över lika fort som det kom
Naymari Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Dag 2 i studion avklarad. Möttes imorse av en craschad hårddisk så fick göra av med allt vi spelar in igår. Det sög. Alla skolarbetes inspelningar av alla 3 musikklasser har också blivit väck 😛 Som tur var stod trummickarna uppe sen igår så vi han ikapp idag och lite till. Kan bli bra det här ändå
Naymari Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 fan det där löser sig. stressa bara inte. fan det där löser sig. stressa bara inte. Nay: bummer 🙁 Men ni verkar att ta det med ro 😄 Stressa är inte min grej 😑 Ja vi klarar oss 😄 vi kom ikapp gårdagens arbete så 😄
Guitar Nilsson Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 På min Facebook är det jävla tjöt om hockey, det är Brynäs de håller på.
Naymari Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Tycker det är lite intressant att trummisen i bandet har en tendens att fläska på 10 extra db varenda markerad etta på baskaggen.. 😕
Pazo Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Öh... skum grej... var precis å bajsa lite. efter att jag bajsat klart så ställde jag mig upp från stolen som om min rygg vore ganska normal 😳 Antingen kickade alvedonen in hårt precis då... eller så gjorde bajsandet att något släppt i ryggen 😛
SadamJR Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Öh... skum grej... var precis å bajsa lite. efter att jag bajsat klart så ställde jag mig upp från stolen som om min rygg vore ganska normal 😳 Antingen kickade alvedonen in hårt precis då... eller så gjorde bajsandet att något släppt i ryggen 😛 Du har alltid varit bra på att beskriva dina toalettvanor. Tror du når en ny höjdpunkt här. Huvudsaken är att du mår bra.
Pazo Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Mår bra å mår bra... lite bättre än innan iaf! Nu göre i princip bara ont i rörelser framåt å bakåt
SadamJR Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Nu är det snart ett program om bobby fisher på tv. En märklig man. Mår bra å mår bra... lite bättre än innan iaf! Nu göre i princip bara ont i rörelser framåt å bakåt Du kanske ska se till att komma till en läkare imorrn.
Naymari Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Mår bra å mår bra... lite bättre än innan iaf! Nu göre i princip bara ont i rörelser framåt å bakåt Är det ondskefull träningsvärk? Kommer bara ihåg något vagt att du skulle ut och springa. jag är usel på att läsa ikapp 😮
SadamJR Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Är det ondskefull träningsvärk? Kommer bara ihåg något vagt att du skulle ut och springa. jag är usel på att läsa ikapp 😮 På min tid fick man läsa ikapp 10 sidor om man hade tagit en pisspaus.
Naymari Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 24000 Hej! Jag är rätt bra på att läsa ikapp iaf. 😑 FAN I HELVETE XD
Recommended Posts