SadamJR Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Nu är det inte säkert att debatts farsa var riktigt som andra farsor. Som sagt.
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Ord jag muntligen använder dagligen: Gudskelov, la, nu Ord jag muntligen använder en gång per vecka: indolent, fatta, gitarr, dåre Ord jag använder muntligen någon gång per månad: dragspel, eftersatt, ägg Ord jag muntligen använder en/flera gång/er om året: huvudbry, tänk, klenäter Ord jag aldrig använder muntligen: banal, pretentiös, kelig, aioli, hummus
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Vadå, Biskopsgården och Backa e ju inte på landet. Jo, jag har aldrig varit där.
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Nu är det inte säkert att debatts farsa var riktigt som andra farsor. Nej, det är inte bara Dyngbets som förstått att varje människa är helt unik. Ingen är väl exakt som någon annan.
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Ord jag använder ofta varje dag: Fika, kaffe 😆 shå! jomensatte
Dingbats Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Ord jag aldrig använder muntligen: banal, pretentiös, kelig, aioli, hummus Fast du har ju tidigare sagt att du läser alla dina inlägg högt när du skriver dem.
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 SVT1 - Sportspegeln. Undrar varför de kört orientering mitt i staden.
Dingbats Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Tjejer som gillar The Ark ska man inte bry sig om.
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Fast du har ju tidigare sagt att du läser alla dina inlägg högt när du skriver dem. 😆😆 Jag hade en period... Tjejer som gillar The Ark ska man inte bry sig om. Oj! Då gick Anna bort...
SadamJR Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Ord jag muntligen använder dagligen: Gudskelov, la, nu Ord jag muntligen använder en gång per vecka: indolent, fatta, gitarr, dåre Ord jag använder muntligen någon gång per månad: dragspel, eftersatt, ägg Ord jag muntligen använder en/flera gång/er om året: huvudbry, tänk, klenäter Ord jag aldrig använder muntligen: banal, pretentiös, kelig, aioli, hummus Hur vet du det?
SadamJR Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Nej, det är inte bara Dyngbets som förstått att varje människa är helt unik. Ingen är väl exakt som någon annan. Märker att du ofta stavar dingbats medvetet fel. Är det sånt som lax kallar härskartekniker?
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Hur vet du det? Se det som en lite grov uppskattning. ********* Nu intervjuades Maria Nordbrandt i Sportspegeln.
debatt Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Märker att du ofta stavar dingbats medvetet fel. Är det sånt som lax kallar härskartekniker? Jag kan inte uttala mig om Lax x3s fixa idéer. 😄
Dingbats Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Märker att du ofta stavar dingbats medvetet fel. Är det sånt som lax kallar härskartekniker? Jag inser ju själv att jag har ett väldigt töntigt användarnamn.
Dingbats Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Nu intervjuades Maria Nordbrandt i Sportspegeln. Hon skulle vara fan så mycket snyggare i civila kläder.
Neosus Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Nä han har inte tid för sånna dumheter 😱 SVT1 - Sportspegeln. Undrar varför de kört orientering mitt i staden. För att Sportspegeln är vilsna 😱
SadamJR Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Nån beskrev sporten orientering - som att springa vilse med flit.
CHAE Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 (redigerat) Inom kort ska Yllet ta och skicka 1-2 mastrade spår från EP:n. Känns roligt, intressant och nervöst samtidigt 🤪 Vad gör ni? Mannen, myten har anlänt! Men du är ju redan här, Memphy 😮 Redigerat 2 oktober 2011 av CHAE
Pazo Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Fixar dealen kring en spelning. Försöker plugga men det tar ju upp ganska mkt koncetration.
Dingbats Postat 2 oktober 2011 Postat 2 oktober 2011 Fixar dealen kring en spelning. Hur många gram var?
Recommended Posts