Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

fan jag kan inte ens dricka ett glas vatten utan att det ligger i toan fem minuter senare 🙁

Vattenglaset? 😳

JAAAAAAA! Jag lyckades resa mig upp! Tog bara en timma och en kvart! Dock Göre ganska ont

Du börjar bli gammal 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bra, lägg dig aldrig mera igen!

Funkade visst inte så! Han ta mig fem meter på väg till toa, sen börja de göra för ont igenså jag blev tvunge att slänga mig på golvet för att kunna lägga mig. Ringde hit Sebbe och snackat med sjukvårdsupplysningen. Tog två Alvedon, och hjälpte inte det skulle jag ringa igen och så kanske ringa hit en ambulans så jag kunde få tyngre grejer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyckades komma upp innan iaf! Tack vare alvedonen 😑

Går runt med en mopp som stöd och nu står jag upp. Har datorn ovanpå min tv så jag kan ståsurfa och glo på tv också ☺️

å ja, sebbe hjälpte mig xD

Skönt. Ryggont i 13 år är ingen höjdare.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag har ingen koll. tycker det är ointressant att följa sport. enda kul är att gå är att faktiskt gå på matcher. vilket jag gör titt som tätt ☺️

Du tycker att det är ointressant att följa sport samtidigt som du titt som tätt går på matcher. Där ser man.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du tycker att det är ointressant att följa sport samtidigt som du titt som tätt går på matcher. Där ser man.

ja alltså. det är kul att kolla på spelet. någon gång då och då. men att följa vad som händer och så... nja.

Link to comment
Dela på andra sajter

De första 2-3 lediga dagarna hade jag typ muskelvärk... undrar om man kan få abstinensbesvär av att sluta stressa, typ att kroppen vant sig vid höga stresshormonhalter...

Nu börjar jag känna mig avslappnad på riktigt ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...