Fidden Postat 2 april 2012 Postat 2 april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=p_abkDLAF5Q switcha gärna upp kvalitén. fett snyggt.
Fidden Postat 2 april 2012 Postat 2 april 2012 Åff vann premiären. Även peking, eller snoka som du kallar dem, så det går väl på ett ut antar jag 😄
SadamJR Postat 2 april 2012 Postat 2 april 2012 Även peking, eller snoka som du kallar dem, så det går väl på ett ut antar jag 😄 Snoka ska vi koka!
Fidden Postat 2 april 2012 Postat 2 april 2012 vi får ju se i slutet av säsongen om den placeringen visar sig vara... facit.
SadamJR Postat 2 april 2012 Postat 2 april 2012 vi får ju se i slutet av säsongen om den placeringen visar sig vara... facit. 40 år försent, men visst.
CHAE Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Go moron, längsta! 😄 Stimmig vecka och det är bara tisdag. Har aldrig sovit såhär dåligt förut 😳 men va fan... Moa växer upp och sluta skrika any day now 😆
Zakyath Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 hej och hå, drog på mig någon slags influensa över natten...
SadamJR Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Känner på mej att det kan bli mycket fotbollssnack här i fortsätningen, även om det innebär att jag får prata med mej själv.
Fidden Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 hej och hå, drog på mig någon slags influensa över natten... dra på dig någon slags filt också.
Pazo Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Jag skiter nog i att min rygg fortfarande inte är helt 100. Kommer dra ut å springa snart ändå!
CHAE Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Jag skiter nog i att min rygg fortfarande inte är helt 100. Kommer dra ut å springa snart ändå! Living on the edge-Pazo 😮
Micke H Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Beställde special edition av Flying Colors kommande skiva - ett nytt projekt. Har lyssnat på Spotify, och den är awesome! 😄
Pazo Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Living on the edge-Pazo 😮 Som fan! 😮 Kommer säkert komma in å whinea ikväll över att jag har ont i ryggen 😄
CHAE Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Som fan! 😮 Kommer säkert komma in å whinea ikväll över att jag har ont i ryggen 😄 Du kommer att vara SÅ där 😛
SadamJR Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Som fan! 😮 Kommer säkert komma in å whinea ikväll över att jag har ont i ryggen 😄 Apropå ingenting, har du pluggat färdigt snart?
Pazo Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Tjena grabbar! Det var inte springturens fel utan stretchningen efteråt MEN!... Det verkar som att jag fått ryggskott 😄 Ligger här fast i min säng! Kan inte sätta mig upp eller resa på mig. Legat här en timma än så länge! Fett med tur att jag hade lagt min mobil på sängen också. Annars hade jag dött av boredom + ryggont! Apropå ingenting, har du pluggat färdigt snart? Är väl klar nästa vår
Zakyath Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 fan jag kan inte ens dricka ett glas vatten utan att det ligger i toan fem minuter senare 🙁
SadamJR Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 Tjena grabbar! Det var inte springturens fel utan stretchningen efteråt MEN!... Det verkar som att jag fått ryggskott 😄 Ligger här fast i min säng! Kan inte sätta mig upp eller resa på mig. Legat här en timma än så länge! Fett med tur att jag hade lagt min mobil på sängen också. Annars hade jag dött av boredom + ryggont! Det är inget att skratta åt.
Pazo Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 JAAAAAAA! Jag lyckades resa mig upp! Tog bara en timma och en kvart! Dock Göre ganska ont
Fidden Postat 3 april 2012 Postat 3 april 2012 JAAAAAAA! Jag lyckades resa mig upp! Tog bara en timma och en kvart! Dock Göre ganska ont Bra, lägg dig aldrig mera igen!
Recommended Posts