Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Åff vann premiären.

Även peking, eller snoka som du kallar dem, så det går väl på ett ut antar jag 😄

Postat

Go moron, längsta! 😄

Stimmig vecka och det är bara tisdag. Har aldrig sovit såhär dåligt förut 😳 men va fan... Moa växer upp och sluta skrika any day now 😆

Postat

hej och hå, drog på mig någon slags influensa över natten...

dra på dig någon slags filt också.

Postat

Jag skiter nog i att min rygg fortfarande inte är helt 100. Kommer dra ut å springa snart ändå!

Living on the edge-Pazo 😮

Postat

Beställde special edition av Flying Colors kommande skiva - ett nytt projekt. Har lyssnat på Spotify, och den är awesome! 😄

Postat

Som fan! 😮

Kommer säkert komma in å whinea ikväll över att jag har ont i ryggen 😄

Du kommer att vara SÅ där 😛

Postat

Som fan! 😮

Kommer säkert komma in å whinea ikväll över att jag har ont i ryggen 😄

Apropå ingenting, har du pluggat färdigt snart?

Postat

Tjena grabbar! Det var inte springturens fel utan stretchningen efteråt MEN!... Det verkar som att jag fått ryggskott 😄

Ligger här fast i min säng! Kan inte sätta mig upp eller resa på mig. Legat här en timma än så länge! Fett med tur att jag hade lagt min mobil på sängen också. Annars hade jag dött av boredom + ryggont!

Apropå ingenting, har du pluggat färdigt snart?

Är väl klar nästa vår

Postat

Tjena grabbar! Det var inte springturens fel utan stretchningen efteråt MEN!... Det verkar som att jag fått ryggskott 😄

Ligger här fast i min säng! Kan inte sätta mig upp eller resa på mig. Legat här en timma än så länge! Fett med tur att jag hade lagt min mobil på sängen också. Annars hade jag dött av boredom + ryggont!

Det är inget att skratta åt.

Postat

JAAAAAAA! Jag lyckades resa mig upp! Tog bara en timma och en kvart! Dock Göre ganska ont

Bra, lägg dig aldrig mera igen!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.