Pazo Postat 2 april 2012 Postat 2 april 2012 🙁 Vi har iaf varandra! Mickeh å jaaaa! 😑 Fick hem nya glaset till iphonen nyss också! Så om jag inte klantar mig kommer den se nice ut snart igen! 😄
Micke H Postat 2 april 2012 Postat 2 april 2012 Vi har iaf varandra! Mickeh å jaaaa! 😑 Fick hem nya glaset till iphonen nyss också! Så om jag inte klantar mig kommer den se nice ut snart igen! 😄 Vi har baaaaara varaaaaaandra. 😑 Bra! 😄
Neosus Postat 2 april 2012 Postat 2 april 2012 Appropå det så ska ja nog kanske ta och värma PÅ lite mat nu såatte
Fidden Postat 2 april 2012 Postat 2 april 2012 Asså! Jag är ju fan rätt grym på att laga mat! Och iphones?
Fidden Postat 2 april 2012 Postat 2 april 2012 Ja, fast man dubbade bara delar av serien till svenska, så jag försöker hitta hela serien på japanska inklusive engelska undertexter. Den jag laddade hem nu var otextad 😏
SadamJR Postat 2 april 2012 Postat 2 april 2012 Ja, fast man dubbade bara delar av serien till svenska, så jag försöker hitta hela serien på japanska inklusive engelska undertexter. Den jag laddade hem nu var otextad 😏 Är det sån där japansk tecknad porr?
Fidden Postat 2 april 2012 Postat 2 april 2012 Jag briljerade med den kunskapen inför en koreansk utbytesstudent en gång. Hon blev mycket imponerad xD
Zakyath Postat 2 april 2012 Postat 2 april 2012 det hör väl till allmänbildning att både känna till och ha erfarit hentai nu för tiden
Recommended Posts