Dingbats Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Två-tre gånger faktiskt! 😛 Lyx! Det närmsta jag har varit var i natt när det som inspirerade mig till runket var den här som posade sexigt:
Memphis Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 😆 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ri-v0ECjbTE
Neosus Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Sverige VANNNNNNNNNNNNNN JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIi 😆 :lol: 😆 ...såatte. 😑
SadamJR Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 😆 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ri-v0ECjbTE Vilken skitlåt.
Dingbats Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Här sitter jag och sparar ner bilder på iBella på hårddisken.
Dingbats Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 saltgurka är ju bättre än att inte ha en flickvän
Memphis Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Saltgurka i hamburgare e ju sjukt nice ändå! Gillade det inte förr men nu förtiden så!
CHAE Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 God afton, längsters! Fyndade en beggad RigKontrol i fredags på vend och den anlände idag. Gött godis ju 😛 Förresten debatt: Marshall Minor-lurarna låter jävligt bra och får klart godkänt.
Dingbats Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Jag tror jag döper om din skiva till "Dingis söker tjej" CHAE och sätter den snyggaste bilden jag hittar av mig på framsidan.
CHAE Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Jag tror jag döper om din skiva till "Dingis söker tjej" CHAE och sätter den snyggaste bilden jag hittar av mig på framsidan. JA!!!!! Och så kränger vi den som "limited edition" 😄 Förresten, synd att den här bilden redan är upptagen, annars hade jag fan velat ha den som omslag. Den är så jävla bra! 🥰
Overkill Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Vad har ni studenter för internetabonnemang? Gratis via universitetet.
Overkill Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Har du en ajfån kan du ju dela internetet, så blir det billigt. 1 gb är vääääldigt lite. Plus att det går långsamt.
Dingbats Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Gratis via universitetet. GRATIS!!!!!!! Tror jag inte det är i Lund. Eller jag vet inte. Fast vågar man tanka 800 gig jätteupphovsrättsskyddat material om dygnet då?
Memphis Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Vi har gräns på 50Gb/dygn för internettrafik. Det e rätt sjukt ändå. 😛
Overkill Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 GRATIS!!!!!!! Tror jag inte det är i Lund. Eller jag vet inte. Fast vågar man tanka 800 gig jätteupphovsrättsskyddat material om dygnet då? Ja, gratis! Vågar och vågar... Har tankat som vanligt sen jag kom till Uppsala. Kör med VPN (fast det inte är tillåtet). Fått en varning en gång men det var när lägenheten var uthyrd och inloggad på mig. Tror dock man får rätt många varningar innan nått händer.
Dingbats Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 JA!!!!! Och så kränger vi den som "limited edition" 😄 Förresten, synd att den här bilden redan är upptagen, annars hade jag fan velat ha den som omslag. Den är så jävla bra! 🥰
Dingbats Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Ja, gratis! Vågar och vågar... Har tankat som vanligt sen jag kom till Uppsala. Kör med VPN (fast det inte är tillåtet). Fått en varning en gång men det var när lägenheten var uthyrd och inloggad på mig. Tror dock man får rätt många varningar innan nått händer. Måste fan kolla upp hur det är i Lund. Tror inte det finns gratis, men Bahnhof 100/100 går på 50 spänn i månan så det är ju inga enorma pengar. Tror jag lär köra bara på att ha öppet trådlöst så kan man typ inte åka fast ifall det skulle skita sig totalt.
Dingbats Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Jag är så mätt att det gör ont. I kropp eller själ?
CHAE Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Okej, stoppa pressarna! 😮 Stek allting du har gjort innan och så kör vi på det här, okej. Pluffsig font men gå loss vet ja. Fan, det här blir ju toknajs 🥰 Min länk 😆 Heeeeeeeeeeeej Memphy 🥰
Dingbats Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Okej, stoppa pressarna! 😮 Stek allting du har gjort innan och så kör vi på det här, okej. Pluffsig font men gå loss vet ja. Fan, det här blir ju toknajs 🥰 Serrrrrii??? Visst isåfall! Det där var snabbt ihopslängt, jag kan peta till det mer noggrannt såklart. Byta teckensnitt också om du har annan preferens (för att citera Alejandro Fuentes-Bergström), och vetefan om ditt namn ska stå så mycket större än skivnamnet? Kan pilla med, och sen vetefan vilken baksida det ska vara, allt detta förutsatt att du menar fullt allvar.
Recommended Posts