Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

God afton, längsters!

Fyndade en beggad RigKontrol i fredags på vend och den anlände idag. Gött godis ju 😛

Förresten debatt: Marshall Minor-lurarna låter jävligt bra och får klart godkänt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror jag döper om din skiva till "Dingis söker tjej" CHAE och sätter den snyggaste bilden jag hittar av mig på framsidan.

JA!!!!! Och så kränger vi den som "limited edition" 😄

Förresten, synd att den här bilden redan är upptagen, annars hade jag fan velat ha den som omslag. Den är så jävla bra! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

GRATIS!!!!!!!

Tror jag inte det är i Lund. Eller jag vet inte. Fast vågar man tanka 800 gig jätteupphovsrättsskyddat material om dygnet då?

Ja, gratis! Vågar och vågar... Har tankat som vanligt sen jag kom till Uppsala. Kör med VPN (fast det inte är tillåtet). Fått en varning en gång men det var när lägenheten var uthyrd och inloggad på mig. Tror dock man får rätt många varningar innan nått händer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, gratis! Vågar och vågar... Har tankat som vanligt sen jag kom till Uppsala. Kör med VPN (fast det inte är tillåtet). Fått en varning en gång men det var när lägenheten var uthyrd och inloggad på mig. Tror dock man får rätt många varningar innan nått händer.

Måste fan kolla upp hur det är i Lund. Tror inte det finns gratis, men Bahnhof 100/100 går på 50 spänn i månan så det är ju inga enorma pengar. Tror jag lär köra bara på att ha öppet trådlöst så kan man typ inte åka fast ifall det skulle skita sig totalt.

Link to comment
Dela på andra sajter

omslag60mon.jpg

Okej, stoppa pressarna! 😮 Stek allting du har gjort innan och så kör vi på det här, okej. Pluffsig font men gå loss vet ja. Fan, det här blir ju toknajs 🥰

😆

Heeeeeeeeeeeej Memphy 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, stoppa pressarna! 😮 Stek allting du har gjort innan och så kör vi på det här, okej. Pluffsig font men gå loss vet ja. Fan, det här blir ju toknajs 🥰

Serrrrrii??? Visst isåfall! Det där var snabbt ihopslängt, jag kan peta till det mer noggrannt såklart. Byta teckensnitt också om du har annan preferens (för att citera Alejandro Fuentes-Bergström), och vetefan om ditt namn ska stå så mycket större än skivnamnet? Kan pilla med, och sen vetefan vilken baksida det ska vara, allt detta förutsatt att du menar fullt allvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...