Naymari Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 http://iphonereparation.se/ till pazo. Syrrans var billigare för hon hade försäkring. Men endå
Pazo Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 Det är inte alls "dyrt" att fixa min syster bytte glas för 300. Jag har en paket som väntar på mig där hemma. 🥰 Men orka dra till typ stockholm för att få den fixad. Eller behöva skicka iväg den i ett gäng dagar. Skönare att bah vänta tills jag fått hem nytt glas å sen byta. blir ju utan mobil i under en timma då ☺️
Naymari Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 Men orka dra till typ stockholm för att få den fixad. Eller behöva skicka iväg den i ett gäng dagar. Skönare att bah vänta tills jag fått hem nytt glas å sen byta. blir ju utan mobil i under en timma då ☺️ Tänk om du misslyckas? Har du garanti då?
CHAE Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 Man bytar ut glaset bara 🙂 Ja posten har fan legat i! Post påsen sägs vara sönder dock. Men tror inte det ska vara så jättefarligt. Åh fan.. Känns som det skulle kosta mycket pengar p g a att det är en sådan där specialskärm 😕😮 Men wtf... 😠 Gör mig itne nervös nu; det är det sista jag behöver. Du har ju mitt nummer; meddela mig a s a p om det är så att någonting är trasigt, m'kay 😮
SadamJR Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 Verkar vara ganska svårt att misslyckas. Ingen garanti! Hur gick det till?
CHAE Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 Men wtf... 😠 Gör mig itne nervös nu; det är det sista jag behöver. Du har ju mitt nummer; meddela mig a s a p om det är så att någonting är trasigt, m'kay 😮 Nu tror jag iofs att det är chill men just in case, liksom 😑
Naymari Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 Åh fan.. Känns som det skulle kosta mycket pengar p g a att det är en sådan där specialskärm 😕😮 Men wtf... 😠 Gör mig itne nervös nu; det är det sista jag behöver. Du har ju mitt nummer; meddela mig a s a p om det är så att någonting är trasigt, m'kay 😮 Jag är själv lite nervös. xD Är hemma om en timme. I tell then 😮
SadamJR Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 Kom på att jag har missat ett möte på af. Första tiden jag har att passa på 3 månader och så missar jag den.
Zakyath Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 det är ju så det blir när man inte har mycket att göra. jag vet exakt hur det är.
SadamJR Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 Det är bara att sluta duscha och borsta tänderna oxå så är bilden komplett.
Fidden Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 jag råkade uppa inlägget med den trasiga mobilen här i tråden av misstag. det gick tydligen inte att ångra. min lösning var att klicka like även på facebook.
Zakyath Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 Det är bara att sluta duscha och borsta tänderna oxå så är bilden komplett. äsch skit händer. men då får man fixa det.
Neosus Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 jag postade en studiotidning till en polare. DE va kul!
Neosus Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 Undrar när firmware v2.0 kommer till min Pod! Nu har jag väntat i hundra år... de VA kul! 😑
Neosus Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 Detta verkar spännande! “Flip Top” HD Bass Amp Model. Introducing the world’s very first HD bass amp model based on* the immortal Ampeg® B-15NF Portaflex®, one of the most popular studio bass amps of all time. The modeled cab features the original 15-inch speaker perfect for laying down some serious thump. Eight New Mic Choices for the HD Bass Amp Model. Get your ideal bass tone from the new “Flip Top” HD bass model with eight mic choices based on* Shure® SM57 Sennheiser® 421 AKG® D12 AKG® D112 EV® RE20 Shure® SM7B Heil® PR40 Neumann® U47 [*]“Plexi Lead NRM” and “Plexi Lead BRT” HD Guitar Amp Models. Stunning new HD guitar amp models based on* the Normal and Bright inputs of the legendary Marshall® “Plexi” 1959 Super Lead 100-watt head. Plug into the classic cascading crunch of this historic English head! [*]“Vintage” HD Mic Preamp Model. A vintage-voiced tube mic preamp based on* the Requisite® Y7. This new model adds incredible warmth to vocal sounds and guitar and bass tones. Its controls include: Gain HPF (High Pass Filter) LPF (Low Pass Filter) Phase Output Va kul! 😑
Zakyath Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 fan studentskiva ikväll... ska bli nice att jaga småflickor ☺️
SadamJR Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 fan studentskiva ikväll... ska bli nice att jaga småflickor ☺️ Aldrig fel med lite gubbsjuka.
Zakyath Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 absolut inte. men sen så är ju jag 19 och de 18 så...
Naymari Postat 28 mars 2012 Postat 28 mars 2012 Vad händer? Har alla plötsligt fått något och göra? 😕
Recommended Posts