Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Det är inte alls "dyrt" att fixa min syster bytte glas för 300.

Jag har en paket som väntar på mig där hemma. 🥰

Men orka dra till typ stockholm för att få den fixad. Eller behöva skicka iväg den i ett gäng dagar. Skönare att bah vänta tills jag fått hem nytt glas å sen byta. blir ju utan mobil i under en timma då ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Men orka dra till typ stockholm för att få den fixad. Eller behöva skicka iväg den i ett gäng dagar. Skönare att bah vänta tills jag fått hem nytt glas å sen byta. blir ju utan mobil i under en timma då ☺️

Tänk om du misslyckas? Har du garanti då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Man bytar ut glaset bara 🙂

Ja posten har fan legat i!

Post påsen sägs vara sönder dock. Men tror inte det ska vara så jättefarligt.

Åh fan.. Känns som det skulle kosta mycket pengar p g a att det är en sådan där specialskärm 😕😮

Men wtf... 😠 Gör mig itne nervös nu; det är det sista jag behöver. Du har ju mitt nummer; meddela mig a s a p om det är så att någonting är trasigt, m'kay 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Men wtf... 😠 Gör mig itne nervös nu; det är det sista jag behöver. Du har ju mitt nummer; meddela mig a s a p om det är så att någonting är trasigt, m'kay 😮

Nu tror jag iofs att det är chill men just in case, liksom 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Åh fan.. Känns som det skulle kosta mycket pengar p g a att det är en sådan där specialskärm 😕😮

Men wtf... 😠 Gör mig itne nervös nu; det är det sista jag behöver. Du har ju mitt nummer; meddela mig a s a p om det är så att någonting är trasigt, m'kay 😮

Jag är själv lite nervös. xD

Är hemma om en timme. I tell then 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta verkar spännande!

  • “Flip Top” HD Bass Amp Model. Introducing the world’s very first HD bass amp model based on* the immortal Ampeg® B-15NF Portaflex®, one of the most popular studio bass amps of all time. The modeled cab features the original 15-inch speaker perfect for laying down some serious thump.
  • Eight New Mic Choices for the HD Bass Amp Model. Get your ideal bass tone from the new “Flip Top” HD bass model with eight mic choices based on*
    • Shure® SM57
    • Sennheiser® 421
    • AKG® D12
    • AKG® D112
    • EV® RE20
    • Shure® SM7B
    • Heil® PR40
    • Neumann® U47

    [*]“Plexi Lead NRM” and “Plexi Lead BRT” HD Guitar Amp Models. Stunning new HD guitar amp models based on* the Normal and Bright inputs of the legendary Marshall® “Plexi” 1959 Super Lead 100-watt head. Plug into the classic cascading crunch of this historic English head!

    [*]“Vintage” HD Mic Preamp Model. A vintage-voiced tube mic preamp based on* the Requisite® Y7. This new model adds incredible warmth to vocal sounds and guitar and bass tones. Its controls include:

    • Gain
    • HPF (High Pass Filter)
    • LPF (Low Pass Filter)
    • Phase
    • Output

Va kul!

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...