Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är inte alls "dyrt" att fixa min syster bytte glas för 300.

Jag har en paket som väntar på mig där hemma. 🥰

Men orka dra till typ stockholm för att få den fixad. Eller behöva skicka iväg den i ett gäng dagar. Skönare att bah vänta tills jag fått hem nytt glas å sen byta. blir ju utan mobil i under en timma då ☺️

Postat

Men orka dra till typ stockholm för att få den fixad. Eller behöva skicka iväg den i ett gäng dagar. Skönare att bah vänta tills jag fått hem nytt glas å sen byta. blir ju utan mobil i under en timma då ☺️

Tänk om du misslyckas? Har du garanti då?

Postat

Man bytar ut glaset bara 🙂

Ja posten har fan legat i!

Post påsen sägs vara sönder dock. Men tror inte det ska vara så jättefarligt.

Åh fan.. Känns som det skulle kosta mycket pengar p g a att det är en sådan där specialskärm 😕😮

Men wtf... 😠 Gör mig itne nervös nu; det är det sista jag behöver. Du har ju mitt nummer; meddela mig a s a p om det är så att någonting är trasigt, m'kay 😮

Postat

Men wtf... 😠 Gör mig itne nervös nu; det är det sista jag behöver. Du har ju mitt nummer; meddela mig a s a p om det är så att någonting är trasigt, m'kay 😮

Nu tror jag iofs att det är chill men just in case, liksom 😑

Postat

Åh fan.. Känns som det skulle kosta mycket pengar p g a att det är en sådan där specialskärm 😕😮

Jag är själv lite nervös. xD

Är hemma om en timme. I tell then 😮

Postat

jag råkade uppa inlägget med den trasiga mobilen här i tråden av misstag. det gick tydligen inte att ångra. min lösning var att klicka like även på facebook.

Postat

Detta verkar spännande!

• “Flip Top” HD Bass Amp Model. Introducing the world’s very first HD bass amp model based on* the immortal Ampeg® B-15NF Portaflex®, one of the most popular studio bass amps of all time. The modeled cab features the original 15-inch speaker perfect for laying down some serious thump.
  • Eight New Mic Choices for the HD Bass Amp Model. Get your ideal bass tone from the new “Flip Top” HD bass model with eight mic choices based on*
    • Shure® SM57
    • Sennheiser® 421
    • AKG® D12
    • AKG® D112
    • EV® RE20
    • Shure® SM7B
    • Heil® PR40
    • Neumann® U47

[*]“Plexi Lead NRM” and “Plexi Lead BRT” HD Guitar Amp Models. Stunning new HD guitar amp models based on* the Normal and Bright inputs of the legendary Marshall® “Plexi” 1959 Super Lead 100-watt head. Plug into the classic cascading crunch of this historic English head!

[*]“Vintage” HD Mic Preamp Model. A vintage-voiced tube mic preamp based on* the Requisite® Y7. This new model adds incredible warmth to vocal sounds and guitar and bass tones. Its controls include:

• Gain
    • HPF (High Pass Filter)
    • LPF (Low Pass Filter)
    • Phase
    • Output

Va kul!

😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.