Naymari Postat 26 mars 2012 Postat 26 mars 2012 OI! Lite kvickt här nu; finns det något defaultprogam i macarna som man kan packa upp .rar-paket med eller MÅSTE man tanka hem någonting först? Måste få iväg en grej tämligen fort men är osäker på om mottagaren kan packa upp .rar-filer 😕 Puzz å kjam å tack på föhand 🙂 CHAE.rar Nej. Eller arkivverktyg kanske. Kör zip
Neosus Postat 26 mars 2012 Postat 26 mars 2012 Efter en snabbsök på google så verkar det finnas gratisprogram till mac men va vet ja ja e ju bara 3 år 🙂
CHAE Postat 26 mars 2012 Postat 26 mars 2012 (redigerat) Nej. Eller arkivverktyg kanske. Kör zip Ah okej. Får bli så då. Tack för hjälp, Nay 🙂 Efter en snabbsök på google så verkar det finnas gratisprogram till mac men va vet ja ja e ju bara 3 år 🙂 😮 Och jag som trott att du var mins 5 (å ett halvt) 😛 Redigerat 26 mars 2012 av CHAE
Pazo Postat 26 mars 2012 Postat 26 mars 2012 Macar kommer inte default med program att packa upp .rar Men det är bara n00bs som inte har sånt!
SadamJR Postat 26 mars 2012 Postat 26 mars 2012 Jag fick nyss ett par maraccas levererade i brevlådan! Polarn lämnade av dem... Vilket j-a ljudtryck det var i dem! Crown Percussion Pro Maracas... (det ska bara vara ett c) Ska spela in dem i morrn! Då måste du skaffa en mikrofon och en preamp och en kompressor som passar till maracas. Kan bli en intressant tråd.
CHAE Postat 26 mars 2012 Postat 26 mars 2012 Kom du på det första nu? SOPA! *slap* 😛 Till skillnad från dig så gör jag något på mitt arbete och har inte tid med att hålla koll på sådant här. Detta blev en glad överraskning och en livsbonus 😆😛
SadamJR Postat 26 mars 2012 Postat 26 mars 2012 Sadam!!! 😮 Vart har du varit? Livet kom emellan. Orkar inte läsa ifatt mer. Blir bara förbannad.
CHAE Postat 26 mars 2012 Postat 26 mars 2012 Livet kom emellan. Orkar inte läsa ifatt mer. Blir bara förbannad. Jomen då är allt som vanligt 🙂 Trodde att du blivit utkastad eller något...
Micke H Postat 26 mars 2012 Postat 26 mars 2012 *slap* 😛 Till skillnad från dig så gör jag något på mitt arbete och har inte tid med att hålla koll på sådant här. Detta blev en glad överraskning och en livsbonus 😆😛 Som om det skulle finnas viktigare saker än det här! Håll koll på dina prioriteringar! 😠 Livet kom emellan. Orkar inte läsa ifatt mer. Blir bara förbannad. Varför blir du förbannad?
CHAE Postat 26 mars 2012 Postat 26 mars 2012 Som om det skulle finnas viktigare saker än det här! Håll koll på dina prioriteringar! 😠 [...] 😆😊😱
SadamJR Postat 26 mars 2012 Postat 26 mars 2012 Som om det skulle finnas viktigare saker än det här! Håll koll på dina prioriteringar! 😠 Varför blir du förbannad? Det vet jag ju inte eftersom jag inte har läst alla inlägg.
SadamJR Postat 26 mars 2012 Postat 26 mars 2012 Vill inte bli förbannad i onödan. Får säkert snart en bra anledning ändå.
Micke H Postat 26 mars 2012 Postat 26 mars 2012 Gör som min kollega, säg "förbandslåda" istället. Problemet är bara att han alltid lyckas säga "jävla" innan, så det blir "jävla förbandslåda" istället. xD
Recommended Posts