ironman Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 (redigerat) J Redigerat 11 oktober 2011 av Henber77
Fidden Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 nämnde jag att jag fått frikort på sjukhuset? har tydligen varit där så ofta nu att de inte tyckte jag skulle behöva betala för läkarvård på ett år 😆 givetvis har jag varit akut tokfrisk ända sedan jag fick kortet xD
SadamJR Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 nämnde jag att jag fått frikort på sjukhuset? har tydligen varit där så ofta nu att de inte tyckte jag skulle behöva betala för läkarvård på ett år 😆 givetvis har jag varit akut tokfrisk ända sedan jag fick kortet xD Jävla otur att du inte har fler krämpor. Åk lite skateboard eller nåt. Jag får frikort varenda år. Undrar om inte debatt oxå får det?
Dingbats Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 givetvis har jag varit akut tokfrisk ända sedan jag fick kortet De litar väl på att det blir så. De har spelat ut sitt sista kort, så att säga.
debatt Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 nämnde jag att jag fått frikort på sjukhuset? har tydligen varit där så ofta nu att de inte tyckte jag skulle behöva betala för läkarvård på ett år 😆 givetvis har jag varit akut tokfrisk ända sedan jag fick kortet xD Nej. Du menar för resterande delen av ett år.
debatt Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Jävla otur att du inte har fler krämpor. Åk lite skateboard eller nåt. Jag får frikort varenda år. Undrar om inte debatt oxå får det? Nej. Det har varit för långt mellan besöken och för tätt mellan sjukdomar och skador.
debatt Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Jag blir grovpruttig av melon. Jag vomerar om jag skulle råka få i mig det. Förmodligen allergi.
debatt Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Tror inte nån skulle anställa mej. Nej. Men om de nu skulle vilja det rent hypotetiskt. Skulle du då kunna tänka dig att jobba som säljare? Hade du trivts med det och längtat till jobbet?
debatt Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Nej, det måste du inte. Jo, det måste jag tydligen. Märkte att det inte fungerade per automatik heller och en del av dessa ord vill jag ju ska stå kvar, som de i dialoger.
debatt Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Varför då? Vad tror du om matchen ikväll? Rent allmänt. Skit samma vad det blir. Det hade varit mycket mer spännande om Ungern hade gjort ett mål borta mot oss. Jag tror dock att Danmark och Portugal kan tänkas spela oavgjort, varför Sverige måste vinna.
Dingbats Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Jag vomerar om jag skulle råka få i mig det. Förmodligen allergi. När kor spyr heter det att de våmerar.
Dingbats Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Jo, det måste jag tydligen. Enligt vem? Klart man inte måste följa nå riktlinjer man råkar läsa någonstans om man själv tycker det ser bättre ut på något annat sätt.
debatt Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 När kor spyr heter det att de våmerar. Tror du det, trots att man lika gärna kan stava "vommen".
debatt Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Enligt vem? Klart man inte måste följa nå riktlinjer man råkar läsa någonstans om man själv tycker det ser bättre ut på något annat sätt. Enligt utgivarna. Men nu har jag funnit en lösning! 😄
debatt Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Men det hade de ändrat på ändå, även om jag inte sett det/funderat över det. Nu när jag tänkt efter ska jag göra en bättre lösning. Det blir ett inkonsekvent mellanting. eventuellt, troligen, förmodligen, sannolikt, kanskse, nja, näppeligen, knappast, vet ej
debatt Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Tröktidning kom idag om att hyrorna ska höjas som fan nästa år. Ska se mig om efter alternativ...
debatt Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Tror det är bäst med "lade" och "sade" faktiskt. Då blir det inga stilfel gentemot min övriga text.
debatt Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Vankelmodig (f.ö. ett ord jag är uppvuxen med och hört varje dag hela livet).... men nu har jag bestämt mig... tror jag... 😑 Jomen... ☺️ såatte... 😉 atte!
Dingbats Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Det är ett tecken på svaghet att ge med sig angående lade och sade.
SadamJR Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Nej. Men om de nu skulle vilja det rent hypotetiskt. Skulle du då kunna tänka dig att jobba som säljare? Hade du trivts med det och längtat till jobbet? Tror inte det skulle passa mej så bra.
debatt Postat 11 oktober 2011 Postat 11 oktober 2011 Det är ett tecken på svaghet att ge med sig angående lade och sade. Vad är alternativet?
Recommended Posts