Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

nämnde jag att jag fått frikort på sjukhuset?

har tydligen varit där så ofta nu att de inte tyckte jag skulle behöva betala för läkarvård på ett år 😆

givetvis har jag varit akut tokfrisk ända sedan jag fick kortet xD

Postat

har tydligen varit där så ofta nu att de inte tyckte jag skulle behöva betala för läkarvård på ett år 😆

Jävla otur att du inte har fler krämpor. Åk lite skateboard eller nåt. Jag får frikort varenda år. Undrar om inte debatt oxå får det?

Postat

givetvis har jag varit akut tokfrisk ända sedan jag fick kortet

De litar väl på att det blir så. De har spelat ut sitt sista kort, så att säga.

Postat

Nej. Du menar för resterande delen av ett år.

Postat

Jävla otur att du inte har fler krämpor. Åk lite skateboard eller nåt. Jag får frikort varenda år. Undrar om inte debatt oxå får det?

Nej. Det har varit för långt mellan besöken och för tätt mellan sjukdomar och skador.

Postat

Tror inte nån skulle anställa mej.

Nej. Men om de nu skulle vilja det rent hypotetiskt.

Skulle du då kunna tänka dig att jobba som säljare?

Hade du trivts med det och längtat till jobbet?

Postat

Nej, det måste du inte.

Jo, det måste jag tydligen.

Märkte att det inte fungerade per automatik heller

och en del av dessa ord vill jag ju ska stå kvar,

som de i dialoger.

Postat

Varför då? Vad tror du om matchen ikväll?

Rent allmänt.

Skit samma vad det blir. Det hade varit mycket mer spännande om Ungern hade gjort ett mål borta mot oss.

Jag tror dock att Danmark och Portugal kan tänkas spela oavgjort, varför Sverige måste vinna.

Postat

Jo, det måste jag tydligen.

Enligt vem? Klart man inte måste följa nå riktlinjer man råkar läsa någonstans om man själv tycker det ser bättre ut på något annat sätt.

Postat

Enligt vem? Klart man inte måste följa nå riktlinjer man råkar läsa någonstans om man själv tycker det ser bättre ut på något annat sätt.

Enligt utgivarna. Men nu har jag funnit en lösning! 😄

Postat

Men det hade de ändrat på ändå, även om jag inte sett det/funderat över det. Nu när jag tänkt efter ska jag göra en bättre lösning. Det blir ett inkonsekvent mellanting.

eventuellt, troligen, förmodligen, sannolikt, kanskse, nja, näppeligen, knappast, vet ej

Postat

Vankelmodig (f.ö. ett ord jag är uppvuxen med och hört varje dag hela livet).... men nu har jag bestämt mig... tror jag...

😑

Jomen...

☺️

såatte...

😉

atte!

Postat

Nej. Men om de nu skulle vilja det rent hypotetiskt.

Skulle du då kunna tänka dig att jobba som säljare?

Hade du trivts med det och längtat till jobbet?

Tror inte det skulle passa mej så bra.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.