Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Skadad vindruta?

Laga stenskott!

Vad jag undrar är vad matlagning har med vindrutor att göra? 😳 Jag menar, om man lagar stenskott så kan man ju bjuda någon på det men int hjälper det mot trasiga vindrutor.

Thank you, thank you... Try the veal and tip your waitress 😄

Hahaha, det där var Baschae med "sit down tragedy" hans egen motsvarighet till stand-up comedy!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skadad vindruta?

Laga stenskott!

Vad jag undrar är vad matlagning har med vindrutor att göra? 😳 Jag menar, om man lagar stenskott så kan man ju bjuda någon på det men int hjälper det mot trasiga vindrutor.

Thank you, thank you... Try the veal and tip your waitress 😄

Hahaha, det där var Baschae med "sit down tragedy" hans egen motsvarighet till stand-up comedy!

men du känner väl till Vin-drutan?

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafan är det för musik affär som inte har vanliga svarta axelband?

Och de enda i nylon var armé grönt. Så nu får jag leva med det.

Vill inte ha massa mönster på dem. 😠

I-lands problem. Nr.1

Håller fan med dig, Nay!

"Nej tack jag vill inte ha HD-tribals, dödskallar, Lucky 13, Santa Cruz (wtf liksom), nitar, kohudsimitation, the Beatles, flames..." Helvete! 😠

Brukar köpa J&D Bros. Nylon iofs men väldigt prisvärda. Alt. Fenders egna (med diskret färg). Också väldigt prisvärd.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Håller fan med dig, Nay!

"Nej tack jag vill inte ha HD-tribals, dödskallar, Lucky 13, Santa Cruz (wtf liksom), nitar, kohudsimitation, the Beatles, flames..." Helvete! 😠

Brukar köpa J&D Bros. Nylon iofs men väldigt prisvärda. Alt. Fenders egna (med diskret färg). Också väldigt prisvärd.

Nylon is the shit.

Nu för jag köra på ett armé grönt *suck*

Link to comment
Dela på andra sajter

Nylon is the shit.

Nu för jag köra på ett armé grönt *suck*

Jäääh dämn right it is!

Har svårt att tänka mig att drab green synkar ihop med så mycket annat än just grafitgrå eller möjligtvis mattsvart 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

J&D Bros. axelband är grymma 😑 Avlastar perfekt för halvacken (som väger bly). Håll med om att vissa gitarrpartier så krävs det att man står upp och spelar annars får man inget feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel 😊

Nämen såatteeeeeee.... UTFLYKT!!!! 🥰

också ihopslag på det 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...