CHAE Postat 21 mars 2012 Postat 21 mars 2012 ...och nu skriver Pico i den riktiga delen...IGEN liksom 😮 Nu är det bara en tidsfråga innan han kommer tillbaka i stugvärmen igen och skriver något om längdskidåkning. Känns väl bra att Big Daddy har koll på övriga längstaianers göranden och låtanden? 😑
Pico Postat 21 mars 2012 Postat 21 mars 2012 ...och nu skriver Pico i den riktiga delen...IGEN liksom 😮 Nu är det bara en tidsfråga innan han kommer tillbaka i stugvärmen igen och skriver något om längdskidåkning. Känns väl bra att Big Daddy har koll på övriga längstaianers göranden och låtanden? 😑 😛
CHAE Postat 21 mars 2012 Postat 21 mars 2012 Hallongte blir det snart ☺️ Jag lånade en sån en gång i tiden. .....de va gott! 😑 🥰
slejnard Postat 21 mars 2012 Postat 21 mars 2012 jag blev hungrig medans mästerkokken så det fick bli pangkaka!
Pico Postat 21 mars 2012 Postat 21 mars 2012 Näe för i helvete, dags att ge upp. Har halv- till helförträngt många av morgondagens uppgifter men jag tror jag får jävligt mycket att göra. Sådan är känslan...
CHAE Postat 21 mars 2012 Postat 21 mars 2012 Undrar när stinkfoot är klar med sin moddning av min SD-1:a 😕 Med tanke på att det tog honom c:a två veckor för att svara på ett mail så ska man kanske rulla tummarna någon annanstans 😄 Näe för i helvete, dags att ge upp. Har halv- till helförträngt många av morgondagens uppgifter men jag tror jag får jävligt mycket att göra. Sådan är känslan... Ni städar för sällan! 😛 Gonatt Pico
Pico Postat 21 mars 2012 Postat 21 mars 2012 Undrar när stinkfoot är klar med sin moddning av min SD-1:a 😕 Med tanke på att det tog honom c:a två veckor för att svara på ett mail så ska man kanske rulla tummarna någon annanstans 😄 Ni städar för sällan! 😛 Gonatt Pico Pärmar till förbannelse. Återvinningen/returmarknaden sa till och med stop tillslut. De ville inte ta emot mer pärmar. Det har med andra ord städats förbannat mycket, hela HK städade, slet och sorterade. Jag har dock fortfarande kvar ett frysskåp på mitt kontor. Tre servrar, en workstation, ett par vanliga desktops och några bärbara likaså men det är helt normalt. Frysskåpet? Not so much. Fattar inte hur det hamnat hos mig till att börja med menneh... xD Aja, gnatt vare. Tjo!
Naymari Postat 21 mars 2012 Postat 21 mars 2012 Btw Nay; du såg väl att Laxen säljer av sitt Roland Tape Echo ( 🥰 ). Där har du ju grymmingburk så det räcker och blir över ☺️ Ja, inte KAKburk då....såatteee....alltså.... :grahn: JAG HAR JU INGA PENGAAAAAAAARRRRR! 😠🙁 :( 🙁 :( Jag vill haaaaaaaaaaaaaa den. Vill vill vill! 🙁
CHAE Postat 21 mars 2012 Postat 21 mars 2012 JAG HAR JU INGA PENGAAAAAAAARRRRR! 😠🙁 :( 🙁 :( Jag vill haaaaaaaaaaaaaa den. Vill vill vill! 🙁 🙁
CHAE Postat 21 mars 2012 Postat 21 mars 2012 Näpp, I give in 😑 Gonatt och sov gott, krapparna! VARS E ZAK?? 😮
Naymari Postat 21 mars 2012 Postat 21 mars 2012 🙁 Går de att pruta ner till 13 kronor tro? Näpp, I give in 😑 Gonatt och sov gott, krapparna! VARS E ZAK?? 😮 Natt! Han är i säkert förvar 😑
CHAE Postat 21 mars 2012 Postat 21 mars 2012 Går de att pruta ner till 13 kronor tro? Natt! Han är i säkert förvar 😑 Tveksamt 😕 😄 natti!
SadamJR Postat 21 mars 2012 Postat 21 mars 2012 jag är här 😑 har inget att säga dock Det har aldrig hindrat nån annan här.
Zakyath Postat 21 mars 2012 Postat 21 mars 2012 Det har aldrig hindrat nån annan här. ja. nej. men jag har varit trött idag också. det är så krävande att skriva och ha sig
Zakyath Postat 21 mars 2012 Postat 21 mars 2012 fan jag måste börja plugga in svensk politik. känns omständigt.
SadamJR Postat 21 mars 2012 Postat 21 mars 2012 fan jag måste börja plugga in svensk politik. känns omständigt. Vi är här för dej. Ställ frågor.
Zakyath Postat 21 mars 2012 Postat 21 mars 2012 ja, oj, var börjar man ens? jag ska sköta alla mediala kontakter och se över alla insändare, debattartiklar osv för ett politiskt ungdomsförbund från och med onsdag. känns som att jag måste kunna mycket mer då än vad jag kan nu.
Neosus Postat 21 mars 2012 Postat 21 mars 2012 En politiker kan tamejtusiken ingenting! Det där klarar du galant, Zak! Nu ska jeg söve! Gnatt!
Recommended Posts