Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

...och nu skriver Pico i den riktiga delen...IGEN liksom 😮

Nu är det bara en tidsfråga innan han kommer tillbaka i stugvärmen igen och skriver något om längdskidåkning.

Känns väl bra att Big Daddy har koll på övriga längstaianers göranden och låtanden? 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

...och nu skriver Pico i den riktiga delen...IGEN liksom 😮

Nu är det bara en tidsfråga innan han kommer tillbaka i stugvärmen igen och skriver något om längdskidåkning.

Känns väl bra att Big Daddy har koll på övriga längstaianers göranden och låtanden? 😑

😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar när stinkfoot är klar med sin moddning av min SD-1:a 😕

Med tanke på att det tog honom c:a två veckor för att svara på ett mail så ska man kanske rulla tummarna någon annanstans 😄

Näe för i helvete, dags att ge upp. Har halv- till helförträngt många av morgondagens uppgifter men jag tror jag får jävligt mycket att göra. Sådan är känslan...

Ni städar för sällan! 😛

Gonatt Pico

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar när stinkfoot är klar med sin moddning av min SD-1:a 😕

Med tanke på att det tog honom c:a två veckor för att svara på ett mail så ska man kanske rulla tummarna någon annanstans 😄

Ni städar för sällan! 😛

Gonatt Pico

Pärmar till förbannelse. Återvinningen/returmarknaden sa till och med stop tillslut. De ville inte ta emot mer pärmar. Det har med andra ord städats förbannat mycket, hela HK städade, slet och sorterade. Jag har dock fortfarande kvar ett frysskåp på mitt kontor. Tre servrar, en workstation, ett par vanliga desktops och några bärbara likaså men det är helt normalt. Frysskåpet? Not so much. Fattar inte hur det hamnat hos mig till att börja med menneh... xD

Aja, gnatt vare. Tjo!

Link to comment
Dela på andra sajter

Btw Nay; du såg väl att Laxen säljer av sitt Roland Tape Echo ( 🥰 ). Där har du ju grymmingburk så det räcker och blir över ☺️

Ja, inte KAKburk då....såatteee....alltså....

:grahn:

JAG HAR JU INGA PENGAAAAAAAARRRRR! 😠🙁 :( 🙁 :(

Jag vill haaaaaaaaaaaaaa den. Vill vill vill! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

ja, oj, var börjar man ens? jag ska sköta alla mediala kontakter och se över alla insändare, debattartiklar osv för ett politiskt ungdomsförbund från och med onsdag. känns som att jag måste kunna mycket mer då än vad jag kan nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...