Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

FAAAN VA GOTT, MICKE!!!!! 😄

Totalmaxat med:

- Cubase

- egna bandtröjor (även om det är ghey att sin sin egen bandtröja på sig 😛 )

- sjukt grym trummis

- badbolls-bassisten 😠

- ball Friends-rip off där ju 🥰

- Natalie???( 🥰 )

m m

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har retat Kenneth för att han insisterar på att ha bandtröjan på sig hela tiden. 😛

Och ja, Georgios är ett jäkla monster på trummor! Sjukt duktig. 🙂 Och kul att någon fattade Friends-grejen vi gjorde. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

gött mos micke h! nailade du solot live i studion? 😮

Nästan iallafall. 😄 Fast det var bara slaskgitarrer för vår trummis. 😛 Riktiga gitarrer spelar vi in nu dom kommande veckorna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har retat Kenneth för att han insisterar på att ha bandtröjan på sig hela tiden. 😛

Och ja, Georgios är ett jäkla monster på trummor! Sjukt duktig. 🙂 Och kul att någon fattade Friends-grejen vi gjorde. xD

I nästa Behind the scenes KRÄVER jag att bassisten ger mig ett "har ni sett min badboll? 😠 " 🥰 och att någon eldar upp minst EN bandtröja som ett skönt statement 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

ahaa okej! 😄 lät bra iaf. bra video med inte för långa sekvenser.

Tack! 😄 Satt rätt länge med den där - försökte få med lagom mycket musikdelar och lagom mycket "ploj" och inte har för mycket av någotdera.

I nästa Behind the scenes KRÄVER jag att bassisten ger mig ett "har ni sett min badboll? 😠 " 🥰 och att någon eldar upp minst EN bandtröja som ett skönt statement 😄

Möjligtvis det första men inte det andra - det känns lite kontraproduktivt. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

[...] Vad har NIIII för er då?? 😠

Kakätning!

Till skillnad från Nay som försöker sig på att äta sin egen kroppsvikt i kakor så chillar jag med familjen...och längstar. Ptja, that's pretty much it ☺️

Missade "tråden". Coolt! 😄 Det är ju precis den vi spelade in i!

Oh. My. Gawd! 😮

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Btw Nay; du såg väl att Laxen säljer av sitt Roland Tape Echo ( 🥰 ). Där har du ju grymmingburk så det räcker och blir över ☺️

Ja, inte KAKburk då....såatteee....alltså....

:grahn:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallongte blir det snart ☺️

Btw Nay; du såg väl att Laxen säljer av sitt Roland Tape Echo ( 🥰 ). Där har du ju grymmingburk så det räcker och blir över ☺️

Ja, inte KAKburk då....såatteee....alltså....

:grahn:

Jag lånade en sån en gång i tiden.

.....de va gott!

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...