Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

vill köpa iK multimedia T-racks dealen innan den tar slut.

Om man hade pengar 😏

Onekligen bra skit... Men behöver du allihopa? 😕

Annons
Postat (redigerat)

Man måste inte vakta maskinen nu 2012. Minns när jag var liten å den vi hade stack iväg vibrerandes så man fick hålla fast den . 😄

hela huset skarar när vi använder vår 😛 xD 😱

Forumet behöver en xD smiley...

Redigerat av Naymari
Postat

Man måste inte vakta maskinen nu 2012. Minns när jag var liten å den vi hade stack iväg vibrerandes så man fick hålla fast den . 😄

Hah 😄

Postat

fast maskinen står still iofs.. 😏

Postat (redigerat)

😄

En gång var det någon (antagligen Memphy) som gjorde om Grahns förra emu-avatar till en tockendäringa "XD". Det var rätt ball...

Kan iofs ha varit Grahn själv. Han upphör aldrig med att förvåna mig

Redigerat av CHAE
Postat

😄

En gång var det någon (antagligen Memphy) som gjorde om Grahns förra emu-avatar till en tockendäringa "XD". Det var rätt ball...

Ja, här lixzom

av-58.jpg

Postat

"once upon a time...." 😑

Postat (redigerat)

Ja, här lixzom

av-58.jpg

VEM VARE?!? 😠😆

"once upon a time...." 😑

😑

Redigerat av CHAE
Postat

Jag vet fortfarande inte vikken tele ja vill ha

....en telefon kanske? 😳

Sådärja! Då vare färditvettet för den här gången. Lite sugen på att spela in nåt. Ska va hemma å kurera mig nån dag till å orkar kanske med nån låt till nästa forumfestival.

Ja greja ihop nått. Alltid kul...när det är kul.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.