Fidden Postat 20 mars 2012 Postat 20 mars 2012 Vad i helvete är "hygieniskt ren tvätt?". de måst mena "hygienisk rentvätt", jomenvisst.
Pico Postat 20 mars 2012 Postat 20 mars 2012 Väckaren ställd på fem så man skulle hinna dra iväg och få nå arbete gjort idag innan dravlet drar igång. Osså stiger man upp nu istället... :ppPPpPpPpPpppppPp
CHAE Postat 20 mars 2012 Postat 20 mars 2012 Väckaren ställd på fem så man skulle hinna dra iväg och få nå arbete gjort idag innan dravlet drar igång. Osså stiger man upp nu istället... :ppPPpPpPpPpppppPp SKURA!! 😄 Schysst att du börjar din "Tema: städdag" såhär 😛 * * * Ahoy längsta! 😑 Vad i helvete är "hygieniskt ren tvätt?". Blir så förbannad så jag inte kan sova. Shit, vad är det som händer? 😳 Sadam goes mayhem?!? 😮
CHAE Postat 20 mars 2012 Postat 20 mars 2012 Jag hade en hel påse full med Lektyr och Piff etc fr tidigt 70-tal mint condition men dom åkte iväg innan jag drog utomlands...spännande damer!!! Ovanligt med såna blaskor i mint oxå. 😆 😄
SadamJR Postat 20 mars 2012 Postat 20 mars 2012 Och sättet som hon säger "smak" i kattmatsreklamen, det är inget annat än ett brott mot mänskligheten.
SadamJR Postat 20 mars 2012 Postat 20 mars 2012 Och därmed är frågan om vilket som kom först besvarad.
Recommended Posts