Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är inte kruska och kvarg är jag rädd.

Skönt jag inte var själv som var lite allmänt småskraj ikväll dårå.
Postat

Här blire pasta + tonfisk. Känns nytt och fräscht, lite så där oprövat. Eller nähä... 😏

Schysst kattkäk du styrt upp där, Pico 😛

Postat

Här blire pasta + tonfisk. Känns nytt och fräscht, lite så där oprövat. Eller nähä... 😏

va GOTT!! 😮

Här blir det uppstekt stekt pangkaka 😑

Postat

shit, nu exploderar längsta plötsligen av inlägg 😮

Du hittar oss på en bergsvägg om nån dag...

Too soon? 😕😛

Postat

Too soon? 😕😛

shit, det tog ett tag innan jag kom på att både bussen och herculesflyget råkade ut för samma sak samma vecka 😮

Postat

Too soon? 😕😛

facepalm.gif

😄

Postat
Nu jävlar är det krig!!!!!!! Windows XP versus the world. Let's do this shit. Tack alal!

Helgdramatik Studio forum style. Fan, Martin är en riktigt skön kille (emellanåt) 😄

Postat

Vars är Sadam? 😮

Är han hos sin syrra och äter fläskfilé och prinsesstårta nu igen?

Postat

Vars är Sadam? 😮

Är han hos sin syrra och äter fläskfilé och prinsesstårta nu igen?

Skulle tro det... Han gör ju banne mej inget annat. 😑

Postat

berätta mer!

vår trummis tofflade oss (igen). Fast denhärgången till ett gig. vilket gör att vi för köra akustisk utan trummor nästa vecka.. Sen vägrar han sitta med i studion hela veckan för att han ska "lana" och hänga med sin flickvän.......

Och vår sångare förra året sa till veckan innan att han inte kunde giga det giget för hans syster skulle gifta sig. Något som han vetat om i säkert ett halvår innan. han ville inte heller spendera en vecka i studion..

Sen är de generellt oproffisionella då det blir mer att de snackar om tv-spel än repar medans jag står i skuggorna och skriver nya grejer.

Jag orkar inte med sånt.

Postat

bara fimpa och gå vidare, det är rätt val! timmarna du lägger ner med det bandet kommer du aldrig få tillbaka igen... bättre att hitta mer likasinnade bandmedlemmar

Postat (redigerat)

^^ What he said.

Whew, tur att jag inte blev ninjad! Tänk om typ Grahn hade framfört gymnazistiska åsikter eller nåt. 😱

Redigerat av Micke H
Postat

Jo. Men jag vill hitta nytt band först. Så jag stannar hos dem ett tag iallafall. Rätt synd då vissa av dem är så riktigt skickliga.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.