Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

men wtf...kan det vara SÅ enkelt.... 😮 :o 😮 :o

menade deras emulerade speaker ut xD

jag också 😄

Annons
Postat (redigerat)

ahaaAAAAA!!! Äh dra mig baklänges på en liten träpinnevagn!!!! 😮 Ibland ser man inte skogen för alla träd. Och det blir ju itne bättre av att Grahn också står i vägen 😄

Emulerad speaker - > Pro 40. Inga problem ju!!! Men jag satte en teleplugg i headphones uttaget på baksidan och då stryper man ju faktiskt den "riktiga" högtalaren = inget ljud hörs ut!

Provade som hastigast med pedalbordet (minus OD:n som är på moddning). Låter lite mycket i nedre basregistret men det är ju en tämligen liten detalj som man EQ:ar bort bums.

Redigerat av CHAE
Postat (redigerat)

...och gratis var det också 😆

slutet gott, allting gott.

/Supernöjd CHAE

(som sprang och berättade för sambon att "fan nu kan jag spela gitarr utan att det hörs!!! 😮😆😮😆")

Redigerat av CHAE
Postat

Det är fan awesome! Nu vart det karneval!! 😄 :D

Postat

FAN jag är fan nöjd på RIKTIGT, krappar. Trodde inte att det skulle vara enkelt. Emulerade högtalarutgångar is teh grej! 😠

Kamelbular, akffe och hallongsaft for everyone!!!

Postat (redigerat)

😆😄☺️

Kul när det går som man vill. 🙂

Now, that's what she said....

:Micke H:

😄

Redigerat av CHAE
Postat (redigerat)

Sambon: va kul att du fixade det där med att kunna spela in den där förstärkaren utan att det hörs något ut i rummet 🙂

Jag: I knooooow, så jefla nice ju!

Sambon: då kanske du kunde fixa städningen också som du lovade. För tre dagar sedan, typ 🙂

Jag: Men jag har ju varit upptagen. Jobbat och handlat och spelat in och...du vet..mycket att gö...

Sambon: 😠

Jag: 😏 ...

😆

Redigerat av CHAE
Postat

va äre för bugera? är dom här bra? tänkte köpa en till smäkk-rockförening:

http://www.thomann.d.../bugera_v22.htm

tror det var en sådan. som lät rätt bra 🙂

ahaaAAAAA!!! Äh dra mig baklänges på en liten träpinnevagn!!!! 😮 Ibland ser man inte skogen för alla träd. Och det blir ju itne bättre av att Grahn också står i vägen 😄

Emulerad speaker - > Pro 40. Inga problem ju!!! Men jag satte en teleplugg i headphones uttaget på baksidan och då stryper man ju faktiskt den "riktiga" högtalaren = inget ljud hörs ut!

Provade som hastigast med pedalbordet (minus OD:n som är på moddning). Låter lite mycket i nedre basregistret men det är ju en tämligen liten detalj som man EQ:ar bort bums.

fett ös! 😑

Postat

tyckte ljudproven lät bra. billig dessutom. å äre nåt större gig kan man ju micka upp den.

mickad förstärkare is teh grej! 😄😕

Postat

mickad förstärkare is teh grej! 😄😕

en bra mickad förstärkare låter ofta bättre också 😑

Såklart men har du inte möjligheten att göra det så får man lösa det på andra sätt 😑

Postat

Såklart men har du inte möjligheten att göra det så får man lösa det på andra sätt 😑

Men nu har jag det 😑

Sålänge förstärkaren inte är farligt jävla högljudd så 😛

Tror Det står mellan blackstars 5w och bugeras 5w.

Men får somsagt testa först 😑

Postat (redigerat)

Bugera BC30-212 tycker jag verkar grym.

Grymt sa grisen!

Gris sa...eeh...gr...Äsch!

☺️

Redigerat av Neosus
Postat

Men nu har jag det 😑

Sålänge förstärkaren inte är farligt jävla högljudd så 😛

Tror Det står mellan blackstars 5w och bugeras 5w.

Men får somsagt testa först 😑

Köp båda! 🙂

Då jeflar blir're stereodelayer 😛

Postat

[...]

Grymt sa grisen!

Gris sa...eeh...gr...Äsch!

☺️

😆

Snillet spekulerar... 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.