Zakyath Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 ha det fint! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 Dags att spela in dom sista trumpartierna! Bara det sista på sista låten kvar. Av någon anledning råkade sista låten vi spelar in bli låten vi hade tänkt ha allra sist på skivan, vilket känns passande. Efter det ska vi gå igenom allt vi spelat in tidigare och finslipa UTAV BARA HELVETE! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 Spännande, Micke! 😎🥰☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 Dags att spela in dom sista trumpartierna! Bara det sista på sista låten kvar. Av någon anledning råkade sista låten vi spelar in bli låten vi hade tänkt ha allra sist på skivan, vilket känns passande. Efter det ska vi gå igenom allt vi spelat in tidigare och finslipa UTAV BARA HELVETE! 🥰 fett ös 🥰 så ni spelade in trummorna sist? 😳 eller vah? xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 AHOY looooongsters! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 AHOY looooongsters! 😄 Yo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 (redigerat) Blackstars 1 wattare verkar helt sjuk. och den kostar ingenting heller. Låter redigt bra uppkopplad till et kabinett. men de vill jag ju helst undvika xD Redigerat 18 mars 2012 av Naymari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 Blackstars 1 wattare verkar helt sjuk. och den kostar ingenting heller. Låter redigt bra uppkopplad till et kabinett. men de vill jag ju helst undvika xD Jupp 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 Jupp 😑 8" elementet i den får den att låta dammsugare. den kopplad till ett 2x12" kabinett?.. Den ska vara rätt tyst också xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 Jepp, riktigt bra pris ser jag nu 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 En skön detalj är ju att du kan köra den direkt till ditt interface 🙂 Fan, nu var ju jag också sugen på en sådan där 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 En skön detalj är ju att du kan köra den direkt till ditt interface 🙂 Fan, nu var ju jag också sugen på en sådan där 😠 Mjofan! Började kolla lite på Vox VT40+ också. men jag venne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 De e ju int bra om de e tyst... DE ska ju låta oxå *fniss* ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 Om du har möjlighet, nay, då ska du banne mej åka iväg te musikaffärn å prova. De e de enda raka.. Banne mej! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 Om du har möjlighet, nay, då ska du banne mej åka iväg te musikaffärn å prova. De e de enda raka.. Banne mej! 😑 Jag ska göra de! Sen när jag har pengar o handlöö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 ninjad av Grahn.... Håller med; dema först, köpa sedan 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 ninjad av Grahn.... Håller med; dema först, köpa sedan 😑 I knoooooo 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 (redigerat) Hade det bara funnits ett sätt att strypa utljudet helt från min combo och köra den rakt in i ljudkortet och få utljudet s a s i mitt DAW så hade jag varit SÅÅÅÅ där redan nu. Men det tycks vara en omöjlighet och/eller kosta skjortan.... Seriöst; jag har fnulat länge på den här problematiken men liksom bara kommit fram till samma svar hela tiden = går inte. /Ledsen CHAE Tills jag kommer på/googlat skiten ur detta problem/ärver en förmögenhet så tuffar jag vidare med GuitarRig 😑 Redigerat 18 mars 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 (redigerat) Hade det bara funnits ett sätt att strypa utljudet helt från min combo och köra den rakt in i ljudkortet och få utljudet s a s i mitt DAW så hade jag varit SÅÅÅÅ där redan nu. Men det tycks vara en omöjlighet och/eller kosta skjortan.... Seriöst; jag har fnulat länge på den här problematiken men liksom bara kommit fram till samma svar hela tiden = går inte. /Ledsen CHAE Tills jag kommer på/googlat skiten ur detta problem/ärver en förmögenhet så tuffar jag vidare med GuitarRig 😑 JoOOooo...de går visst. Men som sagt så kostar det skjortan.... fast å andra sidan så har du många skjortor... gissar jag..... såatte... /Busig Grahn Edit: stavfle Redigerat 18 mars 2012 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 Vill inte börja prova hej vilt för jag har förstått att om man gör fel så kan man paja inte bara ljudkortet utan även combon... JoOOooo...de går visst. Men som sagt så kostar det skjortan.... fast å andra sidan så har du många skjotor... gissar jag..... såatte... /Busig Grahn 😏😄 Men okej, hur hade du gått tillväga, Grahn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 köp en blackstar ht-1 eller ht-5. Deras speakeroutput låter rätt bra 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 Jag hade hyrt lägenheten bredvid och borrat ett hål i väggen för kablar... 😱 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 Fast jag vet inte... visst finns det mojänger som stryper ljudet? Har för mig det... Inget jag har grejat med själv. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 köp en blackstar ht-1 eller ht-5. Deras speakeroutput låter rätt bra 😑 Jag har en speaker output.... vänta här nu.... jag måste prova en grej.... 😮 ☺️ återkommer... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 *nervös* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 Jag har en speaker output.... vänta här nu.... jag måste prova en grej.... 😮 ☺️ återkommer... menade deras emulerade speaker ut xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 Gör inget dumt nu Chae... för då kan jag inte sova. 😕🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 Hejja Byggmark! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 18 mars 2012 Dela Postat 18 mars 2012 iofs. när jag testade bad monkeyn lät den rätt fint i en Bugera stärkare. hmm.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts