Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Äh vafasen. inbyggd i min yamma ha-ha!

men ja, till mina elgurkor kan de nog bbehövas lite. kanske

☺️

Fasen vad dyrt allt blev helt plötsligt! xD

Mjo, det blir ju det 🙁😑

Fast man kan ju lugna ner sig och köpa lite då och då.

vad kan man blanda med kurantvodka?

Kvarg!!! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

@Nay: såg att HT-5:an har FX-loop. Det är ju najs om man ska (som du) köra med mycket tidsbaserade effekter och vill ha möjligheten att sätta dem mellan försteg och slutsteg.

Jag har också FX-loop på min Marshall men nyttjar den aldrig numera. Kör alla pedaler i serie. Har kommit fram till att det låter bäst (och sedan blir det inte så jävla mycket sladdar. Vill ju bara dra fram pedalbordet lite snabbt och skissa idéer).

gonatt Nay!

Link to comment
Dela på andra sajter

...vill ju bara dra fram pedalbordet lite snabbt och skissa idéer.

Ja de e jäkligt sjysst ändå juh!

Om jag inte bodde i en liten lägenhet där allt det minsta jag gör hörs in till grannarna så hade jag greja ihop några pedaler och en stärkare oxå.

De eeee najs!

🙂

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja de e jäkligt sjysst ändå juh!

Om jag inte bodde i en liten lägenhet där allt det minsta jag gör hörs in till grannarna så hade jag greja ihop några pedaler och en stärkare oxå.

De eeee najs!

🙂

Eller HUR! 😮

Det var egentligen den enda anledningen till att jag plockade ihop mitt nygamal pedalbord igen. Orka slå på burken, ladda Cubase, ladda GR om man bara vill skissa lite. Iofs så kör jag enbart med hörlurar [ihop med combon] numera. Tappar lite av teh greij men va fan... Kan ju inte väcka hela huset för att man vill spela overdriveblues 😄

julmust är det bästa 😄

Julmust is teh SHIT!!! 😠😄

Link to comment
Dela på andra sajter

fan CHAE, det är inte ofta du är en av de sista uppe...

😄

Jorå serru såatteeee

Mixade om den lite nu... men NU äre gonatt!

😑

För jävla bra, Grahn! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Har suttit och lekt med den här CC121:an, lagt gitarrer och arrat lite. Har en låt på g som sagt ... skapligt medioker rocklåt men sticket är helt galet och nästan malplacerat men det är så jag jobbar 😎

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...