CHAE Postat 17 mars 2012 Postat 17 mars 2012 Äh vafasen. inbyggd i min yamma ha-ha! men ja, till mina elgurkor kan de nog bbehövas lite. kanske ☺️ Fasen vad dyrt allt blev helt plötsligt! xD Mjo, det blir ju det 🙁😑 Fast man kan ju lugna ner sig och köpa lite då och då. vad kan man blanda med kurantvodka? Kvarg!!! 😮
Naymari Postat 17 mars 2012 Postat 17 mars 2012 Äh. Nu ska jag och min smala plånbok gå och lägga sig och hoppas jag vinner någon miljon imorgon. Peace out!
Zakyath Postat 17 mars 2012 Postat 17 mars 2012 ha det fint nay! kurantvodkan har jag redan testat dricka rent, inge gott 🙁 misstänker att inte vatten hjälper heller... eller kvarg för den delen 😄
CHAE Postat 17 mars 2012 Postat 17 mars 2012 @Nay: såg att HT-5:an har FX-loop. Det är ju najs om man ska (som du) köra med mycket tidsbaserade effekter och vill ha möjligheten att sätta dem mellan försteg och slutsteg. Jag har också FX-loop på min Marshall men nyttjar den aldrig numera. Kör alla pedaler i serie. Har kommit fram till att det låter bäst (och sedan blir det inte så jävla mycket sladdar. Vill ju bara dra fram pedalbordet lite snabbt och skissa idéer). gonatt Nay!
Neosus Postat 17 mars 2012 Postat 17 mars 2012 (redigerat) vodka överhuvudtaget är äckligt rent.. guääh.. 🤪 Alltså inte äckligt rent...alltså.... äckligt, rent. Ja...så...atte... 😱 Redigerat 17 mars 2012 av Neosus
Neosus Postat 17 mars 2012 Postat 17 mars 2012 Jag har iallafall slutat med sprit. Virrepinne kan gå bra. Eller öl. He gott! 😑
Zakyath Postat 17 mars 2012 Postat 17 mars 2012 äsch, man kan väl göra flera goda drinkar av vodka fast jag brukar inte heller dricka starksprit. men jag har haft en sån flaska i min låda sen halloween nu.
Neosus Postat 17 mars 2012 Postat 17 mars 2012 (redigerat) ...vill ju bara dra fram pedalbordet lite snabbt och skissa idéer. Ja de e jäkligt sjysst ändå juh! Om jag inte bodde i en liten lägenhet där allt det minsta jag gör hörs in till grannarna så hade jag greja ihop några pedaler och en stärkare oxå. De eeee najs! 🙂 Redigerat 17 mars 2012 av Neosus
CHAE Postat 17 mars 2012 Postat 17 mars 2012 En virre går alltid ner Och GT Och julmust Och rött vin (nästan jag väljer det framför starksprit). 🥰
CHAE Postat 17 mars 2012 Postat 17 mars 2012 Ja de e jäkligt sjysst ändå juh! Om jag inte bodde i en liten lägenhet där allt det minsta jag gör hörs in till grannarna så hade jag greja ihop några pedaler och en stärkare oxå. De eeee najs! 🙂 Eller HUR! 😮 Det var egentligen den enda anledningen till att jag plockade ihop mitt nygamal pedalbord igen. Orka slå på burken, ladda Cubase, ladda GR om man bara vill skissa lite. Iofs så kör jag enbart med hörlurar [ihop med combon] numera. Tappar lite av teh greij men va fan... Kan ju inte väcka hela huset för att man vill spela overdriveblues 😄 julmust är det bästa 😄 Julmust is teh SHIT!!! 😠😄
Zakyath Postat 17 mars 2012 Postat 17 mars 2012 inte dags att skaffa ett litet skjul i skogen, grahn? 😮
CHAE Postat 17 mars 2012 Postat 17 mars 2012 inte dags att skaffa ett litet skjul i skogen, grahn? 😮 Ja i tallskogen! 😮 XD
Neosus Postat 17 mars 2012 Postat 17 mars 2012 ...och pilsnerkorv 😑 inte dags att skaffa ett litet skjul i skogen, grahn? 😮 Jo jag har länge funderat på det! 😄
Zakyath Postat 17 mars 2012 Postat 17 mars 2012 fan CHAE, det är inte ofta du är en av de sista uppe...
Neosus Postat 17 mars 2012 Postat 17 mars 2012 Ungefär såhär låter min senaste låtidé! Med HD500! Your browser does not support the HTML5 audio tag Har inte lagt ner speciellt många sekunder åt självaste mixningen... men såatte... 😑 Mixade om den lite nu... men NU äre gonatt! 😑
CHAE Postat 17 mars 2012 Postat 17 mars 2012 fan CHAE, det är inte ofta du är en av de sista uppe... 😄 Jorå serru såatteeee Mixade om den lite nu... men NU äre gonatt! 😑 För jävla bra, Grahn! 🥰
CHAE Postat 17 mars 2012 Postat 17 mars 2012 (redigerat) Har suttit och lekt med den här CC121:an, lagt gitarrer och arrat lite. Har en låt på g som sagt ... skapligt medioker rocklåt men sticket är helt galet och nästan malplacerat men det är så jag jobbar 😎 Redigerat 18 mars 2012 av CHAE
CHAE Postat 18 mars 2012 Postat 18 mars 2012 ...och sedan har ju Moa vaknat ungefär 1000 gånger och tycker att det är världens sämsta idé att typ sova 😆🥰
CHAE Postat 18 mars 2012 Postat 18 mars 2012 ...men NU däremot är det nog gonatt även för mig Simma lugnt och gonatt, Zak 🙂
Recommended Posts