Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Äh vafasen. inbyggd i min yamma ha-ha!

men ja, till mina elgurkor kan de nog bbehövas lite. kanske

☺️

Fasen vad dyrt allt blev helt plötsligt! xD

Mjo, det blir ju det 🙁😑

Fast man kan ju lugna ner sig och köpa lite då och då.

vad kan man blanda med kurantvodka?

Kvarg!!! 😮

Postat

ha det fint nay!

kurantvodkan har jag redan testat dricka rent, inge gott 🙁 misstänker att inte vatten hjälper heller... eller kvarg för den delen 😄

Postat

@Nay: såg att HT-5:an har FX-loop. Det är ju najs om man ska (som du) köra med mycket tidsbaserade effekter och vill ha möjligheten att sätta dem mellan försteg och slutsteg.

Jag har också FX-loop på min Marshall men nyttjar den aldrig numera. Kör alla pedaler i serie. Har kommit fram till att det låter bäst (och sedan blir det inte så jävla mycket sladdar. Vill ju bara dra fram pedalbordet lite snabbt och skissa idéer).

gonatt Nay!

Postat (redigerat)

vodka överhuvudtaget är äckligt rent.. guääh.. 🤪

Alltså inte äckligt rent...alltså.... äckligt, rent.

Ja...så...atte... 😱

Redigerat av Neosus
Postat

äsch, man kan väl göra flera goda drinkar av vodka

fast jag brukar inte heller dricka starksprit. men jag har haft en sån flaska i min låda sen halloween nu.

Postat (redigerat)

...vill ju bara dra fram pedalbordet lite snabbt och skissa idéer.

Ja de e jäkligt sjysst ändå juh!

Om jag inte bodde i en liten lägenhet där allt det minsta jag gör hörs in till grannarna så hade jag greja ihop några pedaler och en stärkare oxå.

De eeee najs!

🙂

Redigerat av Neosus
Postat

En virre går alltid ner

Och GT

Och julmust

Och rött vin (nästan jag väljer det framför starksprit).

🥰

Postat

Ja de e jäkligt sjysst ändå juh!

Om jag inte bodde i en liten lägenhet där allt det minsta jag gör hörs in till grannarna så hade jag greja ihop några pedaler och en stärkare oxå.

De eeee najs!

🙂

Eller HUR! 😮

Det var egentligen den enda anledningen till att jag plockade ihop mitt nygamal pedalbord igen. Orka slå på burken, ladda Cubase, ladda GR om man bara vill skissa lite. Iofs så kör jag enbart med hörlurar [ihop med combon] numera. Tappar lite av teh greij men va fan... Kan ju inte väcka hela huset för att man vill spela overdriveblues 😄

julmust är det bästa 😄

Julmust is teh SHIT!!! 😠😄

Postat

inte dags att skaffa ett litet skjul i skogen, grahn? 😮

Ja i tallskogen! 😮 XD

Postat

Ungefär såhär låter min senaste låtidé! Med HD500!

Har inte lagt ner speciellt många sekunder åt självaste mixningen... men såatte...

😑

Mixade om den lite nu... men NU äre gonatt!

😑

Postat

fan CHAE, det är inte ofta du är en av de sista uppe...

😄

Jorå serru såatteeee

Mixade om den lite nu... men NU äre gonatt!

😑

För jävla bra, Grahn! 🥰

Postat (redigerat)

Har suttit och lekt med den här CC121:an, lagt gitarrer och arrat lite. Har en låt på g som sagt ... skapligt medioker rocklåt men sticket är helt galet och nästan malplacerat men det är så jag jobbar 😎

Redigerat av CHAE
Postat

...och sedan har ju Moa vaknat ungefär 1000 gånger och tycker att det är världens sämsta idé att typ sova 😆🥰

Postat

...men NU däremot är det nog gonatt även för mig

Simma lugnt och gonatt, Zak 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.