Fidden Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 Men hallå chae, sluta posta bilder på min nya lägenhet 😠
CHAE Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 Men hallå chae, sluta posta bilder på min nya lägenhet 😠 😠 Sorry Fidden 😑
CHAE Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=P16J0ejFToY 😄 http://www.youtube.com/watch?v=EKRhxvmtass Jag ska oxå flytta....... [...] .....5 cm till höger. 😑 Herregud Grahn!! Är du säker på att du vill ta det steget? 😮 Redigerat 16 mars 2012 av CHAE
CHAE Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 Jaså jahaa, det är hockey på TV. Det ju givetvis därför som det är folktomt i längsta. Jomen dåså... XD
Naymari Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 Below är en ganska bra film 😑 🙁 Sammanfatta, Nay. Jävligt skoj. Trevliga människor och ha och göra med. Sen har jag blivit uppskriven som ljudtekniker forhire och allmänt om de skulle behöva hjälp. De e nice endå 😑 lite trist att sluta endå men man vänjer sig 🙂
Naymari Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 Jaså jahaa, det är hockey på TV. Det ju givetvis därför som det är folktomt i längsta. Jomen dåså... XD Jag var och trena. Men nu ä ja här!
CHAE Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 Jävligt skoj. Trevliga människor och ha och göra med. Sen har jag blivit uppskriven som ljudtekniker forhire och allmänt om de skulle behöva hjälp. De e nice endå 😑 lite trist att sluta endå men man vänjer sig 🙂 Sweet! Du har ju i alla fall fått in några tår på det där stället och det bådar ju gott 🙂 mmm, så är det ju men förhoppningsvis återkommer du inom kort 🙂 Jag var och trena. Men nu ä ja här! 🥰
Naymari Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 Hihuhu 🙂 Läget då CHAE? 😄 hur går det med daddy cool?
CHAE Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 (redigerat) Hihuhu 🙂 Läget då CHAE? 😄 hur går det med daddy cool? Jovars, har varit tämligen soft i två dagar nu (semester) och har kunnat ägna tid åt familjen på ett normalt sätt xD I förmiddags, exempelvis, var vi på utflykt. Det var ett jefla projekt men det var najs som fan. Vi pratar akffetermos, smörgåsar med prickig korv och bapelsin. Har även fnulat på ett nytt arr till en gammal låt, mixat lite (med min nya CC121 mind you 🥰 ) på nämnda låt. Känns fan mycket roligare nu att mixa med reglar och potar. Vad har du tränat? Spontangissar på tae kwan do! 😮 Redigerat 16 mars 2012 av CHAE
Naymari Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 Jovars, har varit tämligen soft i två dagar nu (semester) och har kunnat ägna tid åt familjen på ett normalt sätt xD I förmiddags, exempelvis, var vi på utflykt. Det var ett jefla projekt men det var najs som fan. Vi pratar akffetermos, smörgåsar med prickig korv och bapelsin. Har även fnulat på ett nytt arr till en gammal låt, mixat lite (med min nya CC121 mind you 🥰 ) på nämnda låt. Känns fan mycket roligare nu att mixa med reglar och potar. Vad har du tränat? Spontangissar på tae kwan do! 😮 Fan vad nice! Låter redigt trevligt!😄 Jag styrketränade. XD
Naymari Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 fullt ös medvetslös, wheew fast inte ikväll kanske jag halvsover på soffan och kollar skavlan. verkligen full fräs.
Zakyath Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 hehe jag röjer väl inte heller så mycket. väntar på kvinnligt sällskap, då får vi se vad som händer...
Micke H Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 Första dagen i studion är över! Tre låtar har vi spelat in trummor på och det har gått över förväntan. ☺️
Naymari Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 Första dagen i studion är över! Tre låtar har vi spelat in trummor på och det har gått över förväntan. ☺️ Schweeeeeeeet!!!! Ska snart in i studion jag med! 😑
SadamJR Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 Jag har varit och grattat syrran. Hon fick en bok som hade varit på bokrean och som var nedsatt till halva reapriset.
SadamJR Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 I utbyte fick jag fläskfilet med potatisgratäng och pepparsås, samt princesstårta.
Recommended Posts