Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Jo, blev trött på att vända på dom gamla. Fidden har säkert gott om kalsonger, om han inte kör commando förståss.

Jupp, he's going indian today

Såg en gratis kazzoo igår. Är du inte ledig idag?

wOOt!!! Coolt. Har två stycken kazoos.. En gul och en...örhm...röd. Eller om den var blå. Minns inte. Dimmor...

Jopp, hela dagen är jag ledig. Kom precis in från en promenad. Göttigt väder ju 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jupp, he's going indian today

Nä, skojar bara. Köper alltid ett nytt trepack när jag inte orkar tvätta. Har nog 50 par. Lägenheten får en särskild manlig karaktär när man har 50 par skitiga kalsonger liggande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, skojar bara. Köper alltid ett nytt trepack när jag inte orkar tvätta. Har nog 50 par. Lägenheten får en särskild manlig karaktär när man har 50 par skitiga kalsonger liggande.

😳😄😆

Bara doften måste vara karaktärsdanande på riktigt! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

brukar jämt ha det men skulle så kort bit så jag orkade inte ta på det. kommer använda ett kraftuttryck nu för min dumhet så håll i er : ATTANS!

O M G

Link to comment
Dela på andra sajter

Vart fan är den där tråden..."vad lyssnar du på just nu?" Hittar den fan inte. Söket är värdelöst och jag vill sprida evangeliet...NU!! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åt just våfflor med vispgrädde och hallonsylt till lunch. Det var barnsligt gott. 😄

🥰

Våfflor med grädde och hallongsült är fan grymt!!! Toppa det med en badboll ( 😠) och du är hemma!

Fast badbollen är bara garnering och är inte till för att ätas. Den är för stor för det 😑

SWINGCHAE!! 😄

...de e coolt.

LÄTT!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Äre FREDAG idag??? 😮 :o 😮 :o 😮 :o

Nu är jag banne mej dagavill... 🤪😱

Sov i ett dygn och kom tillbaka så har det jämnat ut sig 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...