Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag har så lite att säga att jag börjar prata igen 😑

Postat

Aaaanywho...

det visar sig att det är en mäklare som bor i en av lägenheterna jag bjuder på, och budgivningen känns dessutom ganska fishy. Funderar på att ragequitta budgivningen xD

(ur drar jag mig hur som helst)

Postat

Aaaanywho...

det visar sig att det är en mäklare som bor i en av lägenheterna jag bjuder på, och budgivningen känns dessutom ganska fishy. Funderar på att ragequitta budgivningen xD

(ur drar jag mig hur som helst)

Gå dit och skrik om fusk och mygel mm. Bör bli uppskattat.

Postat

Gå dit och skrik om fusk och mygel mm. Bör bli uppskattat.

egentligen borde man anlitat någon polare som gick dit och gjorde det på visningen...

Postat

egentligen borde man anlitat någon polare som gick dit och gjorde det på visningen...

Eller frågade om alla som har tagit livet av sej i lägenheten, och om det beror på den där förbannelsen som det talas om.

Postat

Har precis monterat dehäringa Dunlop StrapLok-tjofräsarna på Jaggan och Ibanez-halvacken... Gick relativt lätt.

Såatteeee... Det får bli en akffe på det 😑

@Fidden: för helvete, dumpa den där affären asap 😮 Det stinker bad news lång väg!

Postat

Got u some?

Nepp, men I got me SIM. 😛

Jobbat med en bråkig server som den här inunder och en hårdvaru-/nätverksövervakning & managementmiljö kallad HP SIM. Tanken är att jag skall presentera nån form av resultat imorgon vid 14:00 och det ser inte lovande ut. Bleh.

dl380-front.jpg

Postat

Nepp, men I got me SIM. 😛

Jobbat med en bråkig server som den här inunder och en hårdvaru-/nätverksövervakning & managementmiljö kallad HP SIM. Tanken är att jag skall presentera nån form av resultat imorgon vid 14:00 och det ser inte lovande ut. Bleh.

dl380-front.jpg

Yor lost me att "bråkig server"... 😳

Men i vilket fall som helst så lät det inte bra... 🙁 Ta en hallongte och chilla nu 🙂

Postat

Yor lost me att "bråkig server"... 😳

Men i vilket fall som helst så lät det inte bra... 🙁 Ta en hallongte och chilla nu 🙂

Får bli nån mexicotacopaj ala konsums frysdisk och lite Dr. Pepper.
Postat (redigerat)

Får bli nån mexicotacopaj ala konsums frysdisk och lite Dr. Pepper.

Ah såklart! 😛

Galabankett á la Pico

Redigerat av CHAE
Postat

Vissa dar känns det inte så dumt att inte ha nåt jobb.

Ptja, visst kan det kännas så en del dagar. Nu gillar jag förvisso att jobba men jag vet inte riktigt vad jag sliter med att bevisa för dem. Situationen känns inte direkt win/win längre. Aja..
Postat

Ptja, visst kan det kännas så en del dagar. Nu gillar jag förvisso att jobba men jag vet inte riktigt vad jag sliter med att bevisa för dem. Situationen känns inte direkt win/win längre. Aja..

Nä, jag gillar oxå att jobba, men nu vete fan.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.