CHAE Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 Tjitas pommes fritas! Nu har Pico skrivit i den riktiga delen!!! 😮 :o 😮⚠️😮
Pico Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 Tjitas pommes fritas! Nu har Pico skrivit i den riktiga delen!!! 😮 :o 😮⚠️😮 haha, och var toklat när jag gjorde det. Bara klistrade in en länk. xD Orkade inte ens förklara vad det handlade om, men det var dock relevant i tråden. Sjukt jävla boring att arbetsdagen aldrig ville ta slut idag osså när den väl gör det och man pallrat sig hem, ptja då är dygnahelvetet på väg att ta slut också. 😏
SadamJR Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 tossiga är vi allihopa i längsta Undrar hur det går för dom som inte loggar in här längre. Dom har förmodligen bildat en sekt och låst in sej i en gammal gruva där dom sitter och väntar på att jorden ska gå under.
CHAE Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 haha, och var toklat när jag gjorde det. Bara klistrade in en länk. xD Orkade inte ens förklara vad det handlade om, men det var dock relevant i tråden. Det är så du jobbar 😑 Sjukt jävla boring att arbetsdagen aldrig ville ta slut idag osså när den väl gör det och man pallrat sig hem, ptja då är dygnahelvetet på väg att ta slut också. 😏 För jävla...jävligt ju! 😠 Undrar hur det går för dom som inte loggar in här längre. Dom har förmodligen bildat en sekt och låst in sej i en gammal gruva där dom sitter och väntar på att jorden ska gå under. ...med debatt som överstepräst? 😕 Iofs, de lär få världens bästa reverb därinne 🙂
Pico Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 Undrar hur det går för dom som inte loggar in här längre. Dom har förmodligen bildat en sekt och låst in sej i en gammal gruva där dom sitter och väntar på att jorden ska gå under. Den som väntar på något gott ugglar inte i längsta. 2
Neosus Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 Den som väntar på något gott ugglar inte i längsta. det blir +1 på den
CHAE Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 Nä nu jeflar blir det till att sova gonatt, krapparna! /Gubbtrött CHAE
Pico Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 Era fåntrattar! Nepp, nu blir det några avsnitt av någon skitserie till man somnar i soffan. Det gäller att lägga upp det rätt så man vaknar till av den där hjärtsnörveln när väckarklockan får frispel vid 04:00. Skulle vara "intressant" om man gick in i väggen under en arbetsrehabilitering. 😄
Micke H Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 Dom ska fan ha med sig en badboll på scenen.. 😠 Lätt! 😄 Men vad ska vår basist vara förbannad på då? 😳
Zakyath Postat 14 mars 2012 Postat 14 mars 2012 om jag var han hade jag varit förbannad för att jag var basist 😠
Neosus Postat 14 mars 2012 Postat 14 mars 2012 Bara han int e alldeles för sträng HEHEHEHEHEHEHEHEHE ...gonatt. 😑
Micke H Postat 14 mars 2012 Postat 14 mars 2012 Jag fick just en crazy idea...om vi nån gång kör en lång spelning, och jag har en sektion för gitarr-runkande så kanske jag skulle ha med mig typ en badboll och kicka lite med den samtidigt som jag kör WipeOut! xD
CHAE Postat 14 mars 2012 Postat 14 mars 2012 Lätt! 😄 Men vad ska vår basist vara förbannad på då? 😳 Din...eh...mamma? 😳 Jag fick just en crazy idea...om vi nån gång kör en lång spelning, och jag har en sektion för gitarr-runkande så kanske jag skulle ha med mig typ en badboll och kicka lite med den samtidigt som jag kör WipeOut! xD Awesome! 😄
Naymari Postat 14 mars 2012 Postat 14 mars 2012 OM NI INTE HAR NÅT ATT SÄJA, säj det här Okaj! Jag har ingenting att säga!
Recommended Posts