Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Tjitas pommes fritas! Nu har Pico skrivit i den riktiga delen!!! 😮 :o 😮⚠️😮

haha, och var toklat när jag gjorde det. Bara klistrade in en länk. xD Orkade inte ens förklara vad det handlade om, men det var dock relevant i tråden.

Sjukt jävla boring att arbetsdagen aldrig ville ta slut idag osså när den väl gör det och man pallrat sig hem, ptja då är dygnahelvetet på väg att ta slut också. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

tossiga är vi allihopa i längsta

Undrar hur det går för dom som inte loggar in här längre. Dom har förmodligen bildat en sekt och låst in sej i en gammal gruva där dom sitter och väntar på att jorden ska gå under.

Link to comment
Dela på andra sajter

haha, och var toklat när jag gjorde det. Bara klistrade in en länk. xD Orkade inte ens förklara vad det handlade om, men det var dock relevant i tråden.

Det är så du jobbar 😑

Sjukt jävla boring att arbetsdagen aldrig ville ta slut idag osså när den väl gör det och man pallrat sig hem, ptja då är dygnahelvetet på väg att ta slut också. 😏

För jävla...jävligt ju! 😠

Undrar hur det går för dom som inte loggar in här längre. Dom har förmodligen bildat en sekt och låst in sej i en gammal gruva där dom sitter och väntar på att jorden ska gå under.

...med debatt som överstepräst? 😕

Iofs, de lär få världens bästa reverb därinne 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar hur det går för dom som inte loggar in här längre. Dom har förmodligen bildat en sekt och låst in sej i en gammal gruva där dom sitter och väntar på att jorden ska gå under.

Den som väntar på något gott ugglar inte i längsta.
  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Era fåntrattar!

Nepp, nu blir det några avsnitt av någon skitserie till man somnar i soffan. Det gäller att lägga upp det rätt så man vaknar till av den där hjärtsnörveln när väckarklockan får frispel vid 04:00. Skulle vara "intressant" om man gick in i väggen under en arbetsrehabilitering. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick just en crazy idea...om vi nån gång kör en lång spelning, och jag har en sektion för gitarr-runkande så kanske jag skulle ha med mig typ en badboll och kicka lite med den samtidigt som jag kör WipeOut! xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Lätt! 😄 Men vad ska vår basist vara förbannad på då? 😳

Din...eh...mamma? 😳

Jag fick just en crazy idea...om vi nån gång kör en lång spelning, och jag har en sektion för gitarr-runkande så kanske jag skulle ha med mig typ en badboll och kicka lite med den samtidigt som jag kör WipeOut! xD

Awesome! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...