Fidden Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 Blev det inte den alltså? parallell budgivning pågår. 😄
Zakyath Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 Hur ska kunna vara säker på att det har givit resultat? det är jag ju såklart inte. men jag får väl ta något IQ-test ikväll och då också. jag tror att om det är något jag märker av det på så är det dock minnet. det är inte vad det en gång var...
SadamJR Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 det är jag ju såklart inte. men jag får väl ta något IQ-test ikväll och då också. jag tror att om det är något jag märker av det på så är det dock minnet. det är inte vad det en gång var... Annars kan ju vi här i längsta ha en omröstning om hur vi tycker att du har utvecklats.
Zakyath Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 jag kanske borde ta och knalla ner till konsum så jag får min dagliga motion. och mina dagliga ostbågar med chilismak. Jag löste problemet utan hjälp av internet. DE NI! heja!
Pico Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 jag kanske borde ta och knalla ner till konsum så jag får min dagliga motion. och mina dagliga ostbågar med chilismak. heja! Fethajja att jag sitter o knaprar på sånna nu! 😄
Naymari Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 Det var iofs inte den bästa lösningen. Men jag gillar PT 8 mer än nian. Nian är fullt med konstiga skit buggar som inte Avid själva eller Google vet hur man löser. Får köpa 10:n sen när jag ska uppgradera ljudkort sen om någon år
Zakyath Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 Fethajja att jag sitter o knaprar på sånna nu! 😄 visst är de goda 😮 nu blir fan suget för stort, brb
Pico Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 visst är de goda 😮 nu blir fan suget för stort, brb Skadat goda, äter fan nästan aldrig några andra snacks.
CHAE Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 Fethajja att jag sitter o knaprar på sånna nu! 😄 visst är de goda 😮 nu blir fan suget för stort, brb Skadat goda, äter fan nästan aldrig några andra snacks. ÄH skitprat! 😠 Ostbågar ska smaka ost...öhh...båge ( 😛 ) och inte som ett jävla tacomayhem 😏 😄
Neosus Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 ÄH skitprat! 😠 Ostbågar ska smaka ost...öhh...båge ( 😛 ) och inte som ett jävla tacomayhem 😏 😄 DU KAN VA EN TACO!!! 😠 ...eller vahettere menneh..såatte... Jag vart sugen på lökringar.. F´låt! 😑
CHAE Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 (redigerat) DU KAN VA EN TACO!!! 😠 ...eller vahettere menneh..såatte... Jag vart sugen på lökringar.. F´låt! 😑 mäh va faaaan!!! xD Redigerat 13 mars 2012 av CHAE
Neosus Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 ☺️ Jag ska ta och koka mig en kvällsgröt. De eeeee så jävla gott! 🥰
CHAE Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 Skulle jag gå på en Arcane Reality konsert så skulle jag KRÄVA att deras mjuktuffa bassist gastade "har du sett min badboll!!?? 😠 " Ingen skulle fatta någonting och det skulle se ut ungefär såhär i publiken: 😳 :blink: 😳 😳 :blink: 😆 😳 :blink: 😳
CHAE Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 Dom ska fan ha med sig en badboll på scenen.. 😠 Något så in i helvete!!! 😠
Zakyath Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 ÄH skitprat! 😠 Ostbågar ska smaka ost...öhh...båge ( 😛 ) och inte som ett jävla tacomayhem 😏 😄 fast de smakar ju typ som vanliga ostbågar. fast mer 🙂 lite bett i dem bara. precis som chilibearnaise.
CHAE Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 fast de smakar ju typ som vanliga ostbågar. fast mer 🙂 lite bett i dem bara. precis som chilibearnaise. Hm låter som en reklamfilm för MXR SuperComp som har mer bett än DynaComp. Såååå... Vad du säger är alltså att chiliostbågar ....är kompressorpedaler??? 😳😕That I like 🙂 ...ja, jag gick in för att missförstå ditt inlägg så mycket som jag bara kunde xD
Zakyath Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 CHAE, jag säger bara det här för att jag tycker om dig; du håller fan på att bli tossig
CHAE Postat 13 mars 2012 Postat 13 mars 2012 CHAE, jag säger bara det här för att jag tycker om dig; du håller fan på att bli tossig 😆😄 If I go down I take you with me! 😠🥰 tossiga är vi allihopa i längsta And then some! 🥰
Recommended Posts