Micke H Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 "Har du sett min badboll?! 😠 " 😠 Har käkat fryspizza och nu dricker jag öl. Snart kommer polare med borr så ska vi sätta upp lite bokhyllor. 🙂 Bäst vi gör det innan vi börjar dricka mer. xD
SadamJR Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 Dricker cider själv. Ta inget av det jag skriver på allvar.
CHAE Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 😠 Har käkat fryspizza och nu dricker jag öl. Snart kommer polare med borr så ska vi sätta upp lite bokhyllor. 🙂 Bäst vi gör det innan vi börjar dricka mer. xD 😠 Jag är fortfarande i crepeskoma 😊 Dricker cider själv. Ta inget av det jag skriver på allvar. 😮
Naymari Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 bytat strängar och satt i min modifierade soundhole plug. Redo för gig på måndag nu!
Micke H Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 Dricker cider själv. Ta inget av det jag skriver på allvar. 😄 Fan också att jag får gäster. Hade vart kul att följa Längsta. xD bytat strängar och satt i min modifierade soundhole plug. Redo för gig på måndag nu! Gig? Vad har jag missat? 😮 😠 Jag är fortfarande i crepeskoma 😊 VA GOTT!!!! 😮
Naymari Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 (redigerat) Gig? Vad har jag missat? 😮 ingenting. Jag har nog inte sagt att jag ska giga. Men ja. jag ska giga på måndag, 😑 Musico directo! Redigerat 9 mars 2012 av Naymari
CHAE Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 (redigerat) bytat strängar och satt i min modifierade soundhole plug. Redo för gig på måndag nu! Moddad hur? 😳 Redigerat 9 mars 2012 av CHAE
Neosus Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 Jomen visst va mycket mat jag fick! Lyckades putta ner talriken på golvet så den gick i tusen bitar... 😆 tALRIKEN ALLTSÅ.. JÄVLA KLANTARSLE MAN ÄR!!! 🤪 så nu är lägenheten skurad istället.. 😑
Naymari Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 Jomen visst va mycket mat jag fick! Lyckades putta ner talriken på golvet så den gick i tusen bitar... 😆 tALRIKEN ALLTSÅ.. JÄVLA KLANTARSLE MAN ÄR!!! 🤪 smooth! 😆
CHAE Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 Jomen visst va mycket mat jag fick! Lyckades putta ner talriken på golvet så den gick i tusen bitar... 😆 tALRIKEN ALLTSÅ.. JÄVLA KLANTARSLE MAN ÄR!!! 🤪 så nu är lägenheten skurad istället.. 😑 Mäh... Kan du inte röra dig i möblerade lokaler eller vad? Hur svårt kan det vara, liksom Grahn! 😠 Funny though 😆🥰
SadamJR Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 ingenting. Jag har nog inte sagt att jag ska giga. Men ja. jag ska giga på måndag, 😑 Musico directo! VARDÅ?
Neosus Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 MEJERIET I LUND! Spela fort då innan mjölken går ut... 😆 ...eeehm... 😑 Det får bli parisare igen... Snacka om bra fantasi! 🤪 Mäh... Kan du inte röra dig i möblerade lokaler eller vad? Hur svårt kan det vara, liksom Grahn! 😠 Funny though 😆🥰 Nä möblerna är här på egen risk 😱😛
CHAE Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 Spela fort då innan mjölken går ut... 😆 ...eeehm... 😑 Det får bli parisare igen... Snacka om bra fantasi! 🤪 Nä möblerna är här på egen risk 😱😛 😆 Hellre mjölken än publiken! 😠 😄
Neosus Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 Näe hörrni.. nu ska fabrorn laga mat....... igen! Wish me luck! 😏
CHAE Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 Näe hörrni.. nu ska fabrorn laga mat....... igen! Wish me luck! 😏 You'll fail 😠 Men lycka till ändå
CHAE Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 Undrar om MickeH och hans polare har helmholtzat hela lägenheten nu? 😕
SadamJR Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 Parisare är typ en jättekorv skivade. 😑 Vilken sorts korv? Och jag misstänker att du har fel.
Neosus Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 Ingen aning vilken sorts korv! ..men korv är det. Jag har rätt! 😑
CHAE Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 Vad är det för skillnad på parisare och hamburgare? Ett antal mil och olika språk... :chae:
Neosus Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 ...jag har maträtt! HEHEHEHEHEHEHE 😑 Ett antal mil och olika språk... :chae: skitkul... 😏😑😄
CHAE Postat 9 mars 2012 Postat 9 mars 2012 ...jag har maträtt! HEHEHEHEHEHEHE 😑 skitkul... 😏😑😄 NEJ du har falafel 😠 :angry: :chae: 😱 Vet jag väl 😎 NEJ du har falafel 😠 :angry: :chae: 😱 [...] Shit! New low på mig alltså 😆
Recommended Posts