SadamJR Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 Har varit på bibblan och lånat en bok på 772 sidor. Det ni.
CHAE Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 Har varit på bibblan och lånat en bok på 772 sidor. Det ni. Logic-manualen? 😳
SadamJR Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 Btw Sadam, har du hört något mer angående pengarna? Fick reda på idag att jag inte har skickat in intyg för 10 dagar som jag inte har begärt ersättning för. Snurrugt. Har kompleterat via internet. Hoppas på pengar nästa vecka.
CHAE Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 Fick reda på idag att jag inte har skickat in intyg för 10 dagar som jag inte har begärt ersättning för. Snurrugt. Har kompleterat via internet. Hoppas på pengar nästa vecka. Ah okej. Det blir nog pengar snart tror jag 🙂
Neosus Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 Men vahettere.. Nu blev jag ett dragspel rikare.. Modell mindre. Jävla fint ljud i det. Men... Det va ju int meningen att jag skulle gå och bli en dragspelare. 🤪 Aja.. det får gå för den här gången. 😳
Fidden Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 edit: ska man ha nåt lånelöfte eller så redan på visningen om det skulle bli allvar direkt eller vad? edit: editfail.
Neosus Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 Såhär ser´en ut om ni vill se.. Ska putsa knapparna och byta basrem men sedan blir det drag under galoscherna... Banne mej! 😑
Neosus Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 edit: ska man ha nåt lånelöfte eller så redan på visningen om det skulle bli allvar direkt eller vad? edit: editfail. Jag vet inte! Risken är väl att det kan bli budgivning på den.. 😕
CHAE Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 Såhär ser´en ut om ni vill se.. Ska putsa knapparna och byta basrem men sedan blir det drag under galoscherna... Banne mej! 😑 Naaaaaaaaajs 🥰 Men alltså, märket är alltså "GRANESS"? 😳 Episkt 😄
SadamJR Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 edit: ska man ha nåt lånelöfte eller så redan på visningen om det skulle bli allvar direkt eller vad? edit: editfail.
Neosus Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 Naaaaaaaaajs 🥰 Men alltså, märket är alltså "GRANESS"? 😳 Episkt 😄 Som bara dennnn! 😄 Jag ska testa spela in lite ackegura å dragspel sedan.. 😑😊
Neosus Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 (redigerat) Eller nej nu upptäckte jag att det heter Hagström GRANESSO 😳 Jaja.. vem bryr sig. ☺️ Redigerat 7 mars 2012 av Neosus
Fidden Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 det är för övrigt denna jag ska titta på. betydligt mindre hip än den där thåström-lägenheten. ochochoch jag ska pruta 😄
CHAE Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 Gött Fidden! Lycka till 😄 Jag förutsätter att du såklart bjuder hela längsta på inflyttningspartaj 😑
SadamJR Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 det är för övrigt denna jag ska titta på. betydligt mindre hip än den där thåström-lägenheten. ochochoch jag ska pruta 😄 Mycket pengar, men billig hyra. Finns det gott om lägenheter till salu?
Neosus Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 det är för övrigt denna jag ska titta på. betydligt mindre hip än den där thåström-lägenheten. ochochoch jag ska pruta 😄 Massor av förråds utrymmen verkar det vara oxå.. va GOTT!!! 😮
SadamJR Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 Det viktigaste är att det är snedtak. Bra för ljudkvliten har jag hört.
Zakyath Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 jag känner för att gå ner och handla, men vet inte vad 😕
Recommended Posts