Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

😄

Hur trivs du i den nya lyan micke?

Bra som fan! 😄 Har vart lite småstrul med typ trasig duschslang men Huge har fixat det riktigt snabbt. Alltid inom 24 timmar, vilket är nice. 🙂 Jävligt skönt med eget sovrum, som jag kommer att göra till mitt musikrum. ☺️

Annons
Postat (redigerat)

😆

Nä, han står ju upp och då gör de sig inte påminda 😉

Redigerat av CHAE
Postat

Jag vet att det är mitt fel som tog upp det men det känns weird att Längsta diskuterar mina hemorrojder. xD

Postat

Jag vet att det är mitt fel som tog upp det men det känns weird att Längsta diskuterar mina hemorrojder. xD

Vi vill bara hjälpa till.

Postat

😆

Vi vill bara hjälpa till.

Jepp 😑

Postat

även om vi så måste spräcka dem en för en med nål själva!

Åh fy f... 😱😆

Postat

😱 :ph34r:

Om vi nu ska fortsätta prata om det kan jag säga att jag köpte en salva som ska minska svullnaden och irritationen och det fungerar faktiskt. ☺️

Postat

😱 :ph34r:

Om vi nu ska fortsätta prata om det kan jag säga att jag köpte en salva som ska minska svullnaden och irritationen och det fungerar faktiskt. ☺️

Pics or it didnt happen.

Postat

Är du inte glad för min skull? 😮

Jo'rå fö' fäään 😮😄

Pics or it didnt happen.

😆 :lol:

😆 Saddam är på hugget idag!

Indeed! 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.