Fidden Postat 5 mars 2012 Postat 5 mars 2012 alla hårdrockare ser likadana ut. hmm, i ett asiatiskt hårdrocksband, är det ens möjligt att skilja de olika medlemmarna åt?
Micke H Postat 6 mars 2012 Postat 6 mars 2012 alla hårdrockare ser likadana ut. Jupp, vi hårdrockare är en ras.
CHAE Postat 6 mars 2012 Postat 6 mars 2012 Igår satt jag och skummade igenom mixtävlings-tråden. Jeflar, vad ambitiösa alla är i sina kommentarer 😮 Här disskeras det låtar på löpande band! Har inte lyssnat på ett enda bidrag ännu men det ska bli kul att läsa diskussionerna efteråt 😄
Micke H Postat 6 mars 2012 Postat 6 mars 2012 Don't worry, dom andra har kommit nu. Jag hann inte olla min kollegas tangentbord... 🙁
Pazo Postat 6 mars 2012 Postat 6 mars 2012 Go morrn, längsta! 😄 Va gö ni? Duschat precis! Och klockan är mindre än jag trodde så jag hade ju fan visst hunnit gymma och bara varit lite sen! 😄 Var ute å sprang imorse, ska snart te plugget 😑
Pazo Postat 6 mars 2012 Postat 6 mars 2012 Don't worry, dom andra har kommit nu. Jag hann inte olla min kollegas tangentbord... 🙁 Otur!
Micke H Postat 6 mars 2012 Postat 6 mars 2012 Under avdelning too much information: jag tror att jag har drabbats av hemorrojder. 🙁
Pazo Postat 6 mars 2012 Postat 6 mars 2012 Under avdelning too much information: jag tror att jag har drabbats av hemorrojder. 🙁 🙁 Svider det å sånt i röven? 😮
Micke H Postat 6 mars 2012 Postat 6 mars 2012 🙁 Svider det å sånt i röven? 😮 Ja, och gör ont som fan ibland. Ska dricka mycket vatten och stå upp och jobba idag.
Pazo Postat 6 mars 2012 Postat 6 mars 2012 Ja, och gör ont som fan ibland. Ska dricka mycket vatten och stå upp och jobba idag. 😄
Recommended Posts