SadamJR Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 Skrev lite iallafall. Men nu är det visst som det ska igen. Attans.
CHAE Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 Mhm såg det. Dock vill jag veta varför det blir sådär ibland med reklamen
CHAE Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 Har i alla fall; har fått igång en yttepyttediskussion om störande reklambanners nu. Tack för support, Sadam 🙂
SadamJR Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 Har i alla fall; har fått igång en yttepyttediskussion om störande reklambanners nu. Tack för support, Sadam 🙂 Framstår väl som tämligen lungsiktig där, men man gör vad man kan.
Fidden Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 jagfattaringentingjagmenjagskainteskrivasålångtnusåjagpajarsidaniallafall:D
CHAE Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 Jag är fan hungrig.. känns ju lite otippat. 😳 ...för att du nyss smällde i dig en pizza? 😳
Pico Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 ...för att du nyss smällde i dig en pizza? 😳 Näe men för att jag åt igår. xD Skall dock göra pizza själv här idag.
CHAE Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 Näe men för att jag åt igår. xD Skall dock göra pizza själv här idag.
CHAE Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 Men vafan, nu ska inte heller alsgaard åka 😠 Reklamen är nog i vägen för honom också... 😳😑
SadamJR Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 Men vafan, nu ska inte heller alsgaard åka 😠 Det är väl lika bra att alla norrmän stannar hemma. Dom vinner ju aldrig ändå.
CHAE Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 Tänkte på det där som Nay sa om att 4Sound inte kunde garantera att rea-pryttlarna var kosher. Man blir ju relativt orolig när de skriver såhär (ang. beggat): Ang begagnat.[...] 2. Varan kan endast beställas via telefon eller mail. (Det går snabbast att ringa eftersom det kan vara läge att förhöra sig om varans skick). 3. Varan säljes i befintligt skick med 6 månaders garanti. [...] Om de nu ska kunna ge hela 6 månaders garanti så får man hoppas att de gått igenom varan och då ska man förutsätta att ingenting är trasigt, fattas etc. Det är väl ingen jävla pawn shop de driver? 😠 Tyckte att de borde ha en övergripande policy för både rea- och begagnade saker. Man ska fan i mig kunna lita på sin hökare vare sig det är 4Sound, ordermusic eller Gitarr-Benno i Äppelbohult 😠 Nu steg ju mitt blodtryck... 😏😮 såatteeeeeeee.... Rage mode: OFF 😑
SadamJR Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 Då är det väl lika vra att skicka efter från tyskland och få det så billigt som möjligt?
Fidden Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 (redigerat) Shit, stor thåströmblaffa på sovrumsväggen och lite guldskivor hängandes här och var... Undrar vem som bott här 😮 http://www.widerlov....0LRPKMMVIPFDA6E Känns som jag måste buda på den... edit: såg just två AIK-medlemskapsbevis eller nåt hängandes i hallen 😏... jaja, kan nog buda ändå 😄 Redigerat 3 mars 2012 av Fidden
Naymari Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 jag vet inte om 4 sounds kvalité på begagnat och "dyng varor" som de rear ut skitbilligt.. Men jag vet dock att bas genom Bad Monkeyn är hur jäkla gött som helst. 🥰
CHAE Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 http://www.widerlov....0LRPKMMVIPFDA6E Homestyling de luxe... jag vet inte om 4 sounds kvalité på begagnat och "dyng varor" som de rear ut skitbilligt.. Men jag vet dock att bas genom Bad Monkeyn är hur jäkla gött som helst. 🥰 Mm Sweet! Kul att du är nöjd, Nay 🙂
CHAE Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 Då är det väl lika vra att skicka efter från tyskland och få det så billigt som möjligt? Tüsken litar jag inte på längre... Köper hellre från Sverige (ordermusic) och betalar några spänn mer. Tüsken gjorde bort sig mer än lovligt när de strulade bort min studiomöbel 😏
Naymari Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 Tüsken litar jag inte på längre... Köper hellre från Sverige (ordermusic) och betalar några spänn mer. Tüsken gjorde bort sig mer än lovligt när de strulade bort min studiomöbel 😏 Eller när de kvaddade min Gitarr 😠 Fast det var nog fraktens fel men endå! 😏
CHAE Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 Eller när de kvaddade min Gitarr 😠 Fast det var nog fraktens fel men endå! 😏 wOOt 😳 Vad hände?
Naymari Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 wOOt 😳 Vad hände? beställde en LTD gitarr där för några år sen. när den kom var kartongen mosad och full med hål och gitarren har sprickor vid halsfästet. Fick ingen jävla ersättning heller då jag inte var hemma då den anlände. för tydligen måste man säga till om sådant direkt......
CHAE Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 beställde en LTD gitarr där för några år sen. när den kom var kartongen mosad och full med hål och gitarren har sprickor vid halsfästet. Fick ingen jävla ersättning heller då jag inte var hemma då den anlände. för tydligen måste man säga till om sådant direkt...... Fan vad segt för dig, Nay 🙁😠
Naymari Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 Fan vad segt för dig, Nay 🙁😠 Därför jag vill handla över disk numera xD
SadamJR Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 http://www.widerlov....0LRPKMMVIPFDA6E Känns som jag måste buda på den... Ser stort ut. Finns det nåt utgångspris?
Fidden Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 Ser stort ut. Finns det nåt utgångspris? 61 kvdrtmtr och 700000 kr, så jag får ju låna till en stor del av de där 15% som inte går att få med på bolånet. 😏 Hej lyxfällan 😛
CHAE Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 Om the Fiddster köper den där så blir det russin och majonnäs för resten av livet för honom. Men tak över huvudet är ju viktigt...
Zakyath Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 beställde en LTD gitarr där för några år sen. när den kom var kartongen mosad och full med hål och gitarren har sprickor vid halsfästet. Fick ingen jävla ersättning heller då jag inte var hemma då den anlände. för tydligen måste man säga till om sådant direkt...... inte enligt lag, då ska du säga till när du upptäckte skadan, inte när den skedde. har du varit borta 2 månader och inte märkt att den kom trasig så får du vänta två månader med att rapportera in.
CHAE Postat 3 mars 2012 Postat 3 mars 2012 Såhär skriver tüsken själv: Leveransen sker på kundens risk. Så snart varorna överlämnats från företaget Musikhaus Thomann e.K. till ett transportföretag övergår risken på thomann kunden. Detta gäller även vid delleveranser. Leveransen sker till den leveransadress som kunden uppgett. Om köparen är konsument i enlighet med §13 BGB (tysk lag ung. konsumentköplagen)så går risken över på köparen först vid varans överlämnande om den inhandlade varan råkat skadats eller försämrats, även vid efterskickade thomann varor. Överlämnandet sker likafullt, även om köparen mottar varan för sent.
Recommended Posts