Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

JAG BRUKAR KÖRA PÅ GAMLA HEDERLIGA APOTEKETS KLASSISKA, DOM FUNKAR SKITBRA FÖR MIG! HAR PROVAT SPECIAL-VARIANTER FRÅN MUSIKAFFÄRER, MEN JAG HAR ALDRIG GILLAT DOM SÄRSKILT MYCKET

OKEJ!

NÄ VANLIGA GRANARNA ÄR VÄL BRA OM EN BARA VILL DÄMPA SÖNDER! MEN DE DÄMPAR JU FETT OJÄMT! OCH DE GÅR TYP INTE HA MED HÖRLURAR PÅ FÖR DE STICKER UT FÖR MKT!

NU KOLLADE JAG DOCK PÅ HAPPY EARS OCH TESTADE SEBBES PAR! OCH DE VAR GANSKA GRYMMA SÅ SKA NOG KÖPA MIG ETT PAR SÅNNA Å TESTA! ANNARS FÅR JAG VÄL KÖPA PÅ MUSIKAFFÄRN!

TESTA ATT JUSTERA DOM I ÖRAT, DET LÅTER OLIKA BEROENDE PÅ HUR DOM SITTER HAR JAG MÄRKT!

MORN FARTERS!!! 😄 KAFFE FTW! 😄

Nu håller ni käften, ongjävlar! 😠😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena tjena!

Någon som vet nått om "Låtar och filer" Jag laddade upp en låt i förrgår, men den är liksom rödmarkerad i listan. Ska den godkännas av någon? Eller har jag gjort något fel..

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena tjena!

Jag laddade upp en låt i förrgår, men den är liksom rödmarkerad i listan.

va GOTT! 😮

* * *

akffe 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske är så att det är en lampa som punktbelyser just det stället 😮 xD

Hm, du är lite av en hypo va? 😛

Näe, inte direkt. Gillar snarare bara att låtsas-noja. xD Jag har en finne på underarmen - det måste vara AIDS! Jag hostar mycket på morgonen - jag måste vara gravid!

Junior-Supplied-5526583.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Näe, inte direkt. Gillar snarare bara att låtsas-noja. xD Jag har en finne på underarmen - det måste vara AIDS! Jag hostar mycket på morgonen - jag måste vara gravid!

😆 :lol:

Iofs om det hade varit på det viset att du legat med någon brud så hade det ju varit första gången i världshistorien som en kvinna befruktar en annan kvinna 😮😱😮😳

:chae:

Link to comment
Dela på andra sajter

Usch, det där fick mig att tänka på en incident med en kvinna som involverar en sprucken kondom och en taxiresa in till stan för att plocka upp dagen efter-piller. xD

JUST det!

Det kommer jag faktiskt ihåg att du berättade om! Shit, vad nervös du måste varit 😮 Hon också för den delen... Det var dyra piller hörru 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...