Neosus Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 http://mickehasselqvist.studio51.se/ Bilder på min nya lya! 😄🥰 Hämtade nycklar idag och bar över lite småsaker. Najs som bara den! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 Najs som bara den! 🥰 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 Idag. Nu börjar det bli kris. Har inte fått några pengar sen före jul. Tur att jag inte köpte den där keyboarden. Fan vad segt 🙁 Är alla buffertar brända? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 Fan vad segt 🙁 Är alla buffertar brända? Snart. Jobbet jag hade var ju inte direkt välbetalt. Hoppas på utdelning i nästa vecka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 Snart. Jobbet jag hade var ju inte direkt välbetalt. Hoppas på utdelning i nästa vecka. Brukar inte en sådan utbetalning föregås av ett brev/utbetalningskort/wahatever? Nåväl, håller tummarna i alla fall 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 Boss SD-1 Super Overdrive Plus Japp – plus! Inspirerad av TS-9DX med sina olika lägen ville jag göra något liknande med en billgare pedal. En SD-1 kostar ungefär en tredjedel av en Ibanez, och kan man göra något med den har man tjänat mycket. I grund och botten är en SD-1 en tube screamer, så den har potential. I modifieringen får pedalen självklart en större gul lysdiod. Utgångssteget modifieras till TS-808, och sedan byter jag ett antal kondensatorer för att ge pedalen bättre botten och ändra tonkontrollen en smula. Sen tar jag bort dioderna som genererar disten, och ersätter dom med ett extra kretskort som har tre separata uppsättningar dioder. En treläges omkopplare monteras sedan under drive-ratten, vilket ger följande lägen: vänster = overdrive (4 kiseldioder för symmetrisk klippning och medium kompression) mitten = dirty boost (2 lysdioder för mycket låg kompression och hög utsignal) höger = mosfet (2 mosfet-transistorer ger hög kompression och en mycket naturlig overdrive) 🥰 Ska man våga sig på att bränna iväg ett mail eller? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 Brukar inte en sådan utbetalning föregås av ett brev/utbetalningskort/wahatever? Nåväl, håller tummarna i alla fall 🙂 Jag kör internetkassan. 🥰 Ska man våga sig på att bränna iväg ett mail eller? 😕 Du har för lite grejer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 Jag kör internetkassan. Du har för lite grejer. Okej...... Erhm..vad innebär det? Mmm JA! 😮😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 🥰 Ska man våga sig på att bränna iväg ett mail eller? 😕 Jag säger bara en sak! GOOOO FOR IT!! mkay? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 Internetkassan är akassan på internet. Man kan fylla i sina kassakort, eller vad det heter, där osv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 när får du svar från arbetsförmedlingen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 Jag säger bara en sak! GOOOO FOR IT!! mkay? 😄 Mjo, kan ju vara lite ball ändå 😄 Internetkassan är akassan på internet. Man kan fylla i sina kassakort, eller vad det heter, där osv. Jaså jaha okej. När jag vart arbetslös för jävligt länge sedan så analogkryssade jag kort och skickade in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 fan man kanske borde ta och handla sig en sån där wah-wahpedal 😑 eller ja, skaffa ett jobb och handla sig en sån där wah-wahpedal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 Jag lyckas alltid att blanda ihop folk i längsta. Först Memphis och Laxen sedan Sadam och debatt ( 😮 ) och nu Zak och Nay... 😳 Blir så förbannad 😠 Jag brukar blanda ihop Memphis och Overkill 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 Jag brukar shakin all over! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 Jag brukar shakin all over! Jo vi har märkt det... 😏 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 Nä fy faan vad jag är duktigt opepp på att jobba imorrn. Hade ju hellre haft "långledigt" (d v s ledig fredag) men oj vad det sket sig 😏😄 Jag går och lägger mig nu Natten, krappar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 gunatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 fan vad skönt att aldrig jobba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 fan vad skönt att aldrig jobba Hmm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 mars 2012 Dela Postat 1 mars 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 2 mars 2012 Dela Postat 2 mars 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 mars 2012 Dela Postat 2 mars 2012 fan vad skönt att aldrig jobba You wait and see... Alla ska med! 😠😄 😳😆 , Sött... * * * Go moron längsta! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 mars 2012 Dela Postat 2 mars 2012 Det var en jävla bild att vakna upp till. xD GOD MORGON! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 mars 2012 Dela Postat 2 mars 2012 MORRN! HAR NÅGON TIPS PÅ ETT BRA PAR ÖRONPROPPAR? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 mars 2012 Dela Postat 2 mars 2012 JAG BRUKAR KÖRA PÅ GAMLA HEDERLIGA APOTEKETS KLASSISKA, DOM FUNKAR SKITBRA FÖR MIG! HAR PROVAT SPECIAL-VARIANTER FRÅN MUSIKAFFÄRER, MEN JAG HAR ALDRIG GILLAT DOM SÄRSKILT MYCKET Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 2 mars 2012 Dela Postat 2 mars 2012 OKEJ! NÄ VANLIGA GRANARNA ÄR VÄL BRA OM EN BARA VILL DÄMPA SÖNDER! MEN DE DÄMPAR JU FETT OJÄMT! OCH DE GÅR TYP INTE HA MED HÖRLURAR PÅ FÖR DE STICKER UT FÖR MKT! NU KOLLADE JAG DOCK PÅ HAPPY EARS OCH TESTADE SEBBES PAR! OCH DE VAR GANSKA GRYMMA SÅ SKA NOG KÖPA MIG ETT PAR SÅNNA Å TESTA! ANNARS FÅR JAG VÄL KÖPA PÅ MUSIKAFFÄRN! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 2 mars 2012 Dela Postat 2 mars 2012 TESTA ATT JUSTERA DOM I ÖRAT, DET LÅTER OLIKA BEROENDE PÅ HUR DOM SITTER HAR JAG MÄRKT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 mars 2012 Dela Postat 2 mars 2012 va högt ni pratar. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts