CHAE Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 va GOTT!! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Hej längsta! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 TJa Chae! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Skulle väl vara kul grej. Men egentligen bryr jag mig inte öht! Du lever utanför samhället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Va gö ni? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Va gö ni? 😮 Konstaterar att af har gjort bort sej igen, denna evighetsföljetong. I den riktiga världen, nada. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Jag sitter i telefonkö... 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 väntetid mellan 20-30 minuter. 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Fanns verkligen inget intressant på rean.. En jävla massa folk fanns dock Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Konstaterar att af har gjort bort sej igen, denna evighetsföljetong. I den riktiga världen, nada. Vad har jag nu missat? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Vad har jag nu missat? 😮 https://www.studio.se/index.php/topic/92497-omrostning-studioforums-mixtavling-no1-turn-this-ship-around/page__st__30 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 26 minuter fick jag vänta i telefonkö. Men nu äre gjort. va GOTT!! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Farbror blir sur över att gravstensreklam skickats till honom [...] som plåster på såren kommer Sigurd Larsson att få blommor. - Det ringde ett blomsterbud och sa att det skulle komma blommor till mig och att det stod "vi har tydligen gjort bort oss" på kortet. Men blommorna kan jag gott vara utan. Det hade varit trevligare med ett telefonsamtal. - [...] Det föll inte i god jord hos mig, säger han. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Dragspelsklubben ringde och ville värva mig... hahah *klurar på saken* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Fanns verkligen inget intressant på rean.. En jävla massa folk fanns dock Segt men å andra sidan; nu sparar du ju de där pengarna, låter dem växa lite och "vips" har du möjlighet att köpa OD:n, EHX:en en annan delaypedal 🙂 😑 Dragspelsklubben ringde och ville värva mig... hahah *klurar på saken* Oooooh hardcore 😮 Do it, Grahn! Du är ju en jävel på durspel 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 hähähä Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Huvudvärk dårå... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Happy mil är ju nyttigt! Va äre med folk egentligen o inte förstå det? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Glada mil har vi gott om här i norrland... GHUHUHUHUHU 😆 ...såatte... 😑😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 (redigerat) Dragspelsklubben ringde och ville värva mig... hahah *klurar på saken* Vem är gammal nu? Redigerat 29 februari 2012 av SadamJR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Vem är som är gammal nu? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 hähähä Fruktansvärt elakt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Segt men å andra sidan; nu sparar du ju de där pengarna, låter dem växa lite och "vips" har du möjlighet att köpa OD:n, EHX:en en annan delaypedal 🙂 😑 Jag har råd med typ 1,5 pedal. Min beställning av monitorpads kommer dit imorgon. Handlar nog in en pedal då 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Jag har kommit fram till att jag skulle behöva ett nytt ljudkort men undrar vad som passar mig bäst.Jag är enormt okunnig men vad jag förstått så är vissa ljudkort för inspelning och sånt, men allt jag vill ha är bättre ljudkvalité. [...] Vilket ljudkort skulle passa mig? Svara gärna fort för butiken som har utförsäljning stänger kl 21 Ja jävlar i havet, här är någon som tar rean på största allvar 😮 Imponerande helt klart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Gillar också att de inte kunde garantera att reaprylarna fungera. Då var de verkligen hejdå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 Gillar också att de inte kunde garantera att reaprylarna fungera. Då var de verkligen hejdå. VA??!! Haktappning de luxe... WTF liksom... 😳 Vad är det för pajasfasoner?!? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 VA??!! Haktappning de luxe... WTF liksom... 😳 Vad är det för pajasfasoner?!? 😠 De hade tagit allt överflöd de hittat på lagret och slängt ut typ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 De hade tagit allt överflöd de hittat på lagret och slängt ut typ. Eller tagit med sej sina gamla trasiga grejjer hemifrån till butiken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 februari 2012 Dela Postat 29 februari 2012 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts