Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Farbror blir sur över att gravstensreklam skickats till honom

[...] som plåster på såren kommer Sigurd Larsson att få blommor.

- Det ringde ett blomsterbud och sa att det skulle komma blommor till mig och att det stod "vi har tydligen gjort bort oss" på kortet. Men blommorna kan jag gott vara utan. Det hade varit trevligare med ett telefonsamtal.

- [...] Det föll inte i god jord hos mig, säger han.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Fanns verkligen inget intressant på rean.. En jävla massa folk fanns dock

Segt men å andra sidan; nu sparar du ju de där pengarna, låter dem växa lite och "vips" har du möjlighet att köpa OD:n, EHX:en en annan delaypedal 🙂

😑

Dragspelsklubben ringde och ville värva mig... hahah

*klurar på saken*

Oooooh hardcore 😮

Do it, Grahn! Du är ju en jävel på durspel 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Segt men å andra sidan; nu sparar du ju de där pengarna, låter dem växa lite och "vips" har du möjlighet att köpa OD:n, EHX:en en annan delaypedal 🙂

😑

Jag har råd med typ 1,5 pedal. Min beställning av monitorpads kommer dit imorgon. Handlar nog in en pedal då 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har kommit fram till att jag skulle behöva ett nytt ljudkort men undrar vad som passar mig bäst.

Jag är enormt okunnig men vad jag förstått så är vissa ljudkort för inspelning och sånt, men allt jag vill ha är bättre ljudkvalité.

[...]

Vilket ljudkort skulle passa mig? Svara gärna fort för butiken som har utförsäljning stänger kl 21

Ja jävlar i havet, här är någon som tar rean på största allvar 😮

Imponerande helt klart

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar också att de inte kunde garantera att reaprylarna fungera. Då var de verkligen hejdå.

VA??!!

Haktappning de luxe... WTF liksom... 😳

Vad är det för pajasfasoner?!? 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...