Neosus Postat 9 oktober 2011 Postat 9 oktober 2011 Håret är själens framsida 😑 ...själv e ja flintis 😳
Pazo Postat 9 oktober 2011 Postat 9 oktober 2011 (redigerat) Jag tror det är håret som gör det. Asså... när många tycker man är cool och många dras till en har man inte riktigt något annat val än att råka bli social eller dylikt. Är man ofta ute å rör sig bland folk och festar och sånt så blir ju inte risken mindre att man av sig själv blir mer utåtriktad. Redigerat 9 oktober 2011 av Pazo
Dingbats Postat 9 oktober 2011 Postat 9 oktober 2011 Asså... när många tycker man är cool och många dras till en har man inte riktigt något annat val än att råka bli social eller dylikt. Är man ofta ute å rör sig bland folk och festar och sånt så blir ju inte risken mindre att man av sig själv blir mer utåtriktad. Fast det krävs nog lite mer också. Typ personlighet. Jag är fan inte utåtriktad på fest.
Overkill Postat 9 oktober 2011 Postat 9 oktober 2011 Har tankat seinfeld säsong 9 i 17 timmar och nu när den nästan är klar så FASTNAR DEN PÅ 99,88%!!!!!
Pazo Postat 9 oktober 2011 Postat 9 oktober 2011 Har tankat seinfeld säsong 9 i 17 timmar och nu när den nästan är klar så FASTNAR DEN PÅ 99,88%!!!!! Äre lite på alla som saknas eller kan man se typ avsnitt 1 o 2 o sånt? Eller äre nån rarhistoria? 😮
debatt Postat 9 oktober 2011 Postat 9 oktober 2011 Fast det krävs nog lite mer också. Typ personlighet. Jag är fan inte utåtriktad på fest. Jag försöker lägga band på mig om jag skulle märka att jag blir alltför utåtriktad i ett visst sammanhang eftersom det enligt alla jag känner är ett tecken på att man är mindre intelligent.
debatt Postat 9 oktober 2011 Postat 9 oktober 2011 Har tankat seinfeld säsong 9 i 17 timmar och nu när den nästan är klar så FASTNAR DEN PÅ 99,88%!!!!! Var den dyr?? 😕 Var det någon mer som såg partiledardebatten?
SadamJR Postat 9 oktober 2011 Postat 9 oktober 2011 inte det nej... **** äggfis Kan inte se din senaste bild i bildtråden. Gonatt.
debatt Postat 9 oktober 2011 Postat 9 oktober 2011 Kan inte se din senaste bild i bildtråden. Gonatt. Det kunde inte jag heller först, så jag tog en annan bild. God natt!
debatt Postat 9 oktober 2011 Postat 9 oktober 2011 (redigerat) Mötte en tjej som jag aldrig sett som skulle in i porten. Hon möttes av en kille jag aldrig sett i trappan som tog med henne upp. Vad är det som händer och fötter? Nu är det helt tyst och stilla hos grannarna snett ovanför, ovanför och tvärsöver gatan också. Men jag vågar inte säga för mycket, jag vågar knappt skriva det. Höstlöven virvlar tids nog. Redigerat 9 oktober 2011 av debatt
debatt Postat 9 oktober 2011 Postat 9 oktober 2011 Ska jag ta en kopp kaakääää (dvs cacao) till? Blir det en fralla ytterligare?
debatt Postat 9 oktober 2011 Postat 9 oktober 2011 Läser nog lite i Lång fin blond innan jag naanar kudden.
debatt Postat 9 oktober 2011 Postat 9 oktober 2011 Vilket tycker du är bäst i skönlitterära böcker - vita sidor eller svagt beige sidor?? Ifall jag får valmöjligheten.
SadamJR Postat 10 oktober 2011 Postat 10 oktober 2011 Det kunde inte jag heller först, så jag tog en annan bild. God natt! Vad är det för bild?
Dingbats Postat 10 oktober 2011 Postat 10 oktober 2011 Vilket tycker du är bäst i skönlitterära böcker - vita sidor eller svagt beige sidor?? Ifall jag får valmöjligheten. Gult på svart.
ironman Postat 10 oktober 2011 Postat 10 oktober 2011 Var det någon mer som såg partiledardebatten? Yes sir.
Memphis Postat 10 oktober 2011 Postat 10 oktober 2011 ameh tja! På bättre humör idag! Jag o tjejjen har pratat igenom grejer o så , så det e gött nu.
Pazo Postat 10 oktober 2011 Postat 10 oktober 2011 ameh tja! På bättre humör idag! Jag o tjejjen har pratat igenom grejer o så , så det e gött nu. 🥰
Recommended Posts