Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Inte alls lyhört. Väldigt bra ljudisolerat mellan mitt och pazos rum, hör inget från grannen bredvid. Hör ibland från grannen ovanför och spelar vi hög musik eller så så hörs det ner till grannen under. Men då ska det vara ganska högt tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, kanske det. 😑

Robert G är för dj**la bra på TV4.

Såg första avsnittet. Skrattade inte en enda gång.

Jag tror inte det behöver vara så högt egentligen. Hör ganska astydligt musiken från grannen ovan alla tider av dygnet. Fast han/hon kanske kör ashögt jämt

Vet du inte vad du har för grannar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte alls lyhört. Väldigt bra ljudisolerat mellan mitt och pazos rum, hör inget från grannen bredvid. Hör ibland från grannen ovanför och spelar vi hög musik eller så så hörs det ner till grannen under. Men då ska det vara ganska högt tror jag.

Typ som hemma här då. Oroar mig för att den lägenhet/rum jag får tag på i Lund är kassare lyhördhetsmässigt än den här, vilket skulle suga en handfull bollar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är partledardebatt på SVT2 kl 21.15-22.15. Ett par "nya" ansikten där, för mp o c som inte är så välbekanta för mig åtminstone. Vad tycker ni om att Orly och Johult inte är med?

**********

Kl 23-01 är det Lynley på TV8.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är partledardebatt på SVT2 kl 21.15-22.15. Ett par "nya" ansikten där, för mp o c som inte är så välbekanta för mig åtminstone. Vad tycker ni om att Orly och Johult inte är med?

Juholt framstår alltmer som en pajas. Nu är det deckare på ettan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Juholt framstår alltmer som en pajas. Nu är det deckare på ettan.

Det kanske vore vettigare att se på, förvisso har jag redan börjat se partiledardebatten.

Undrar om det är nån mer i Längsta som ser den, förutom jag? Möjligen Overkill...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...