CHAE Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Har du testat fingerspel? mina fingrar spelar på allt de kommer över Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Undrar hur det skulle tas emot om man drog fram ett plektrum och sa nåt i stil med låt mej spela på din g-sträng. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Först en 😮 , sedan en 😠 snabbt följt av en 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 med entusiasm, troligtvis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 va GOTT!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Jag tycker att det är kul att norska stortinget översätts "the great thing" och danska folketinget "the thing of the people". "Kolla grabbar, jag har kommit på värsta grejen! Man typ bestämmer över folk och sånt. Och så kan man rösta! Vad fan ska vi kalla den här saken... Äh fan, jag kommer inte på nåt." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 😆 Apropå det, jag såg the Thing igår. Alltså prequelen från 2011. Bra film! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 😆 Apropå det, jag såg the Thing igår. Alltså prequelen från 2011. Bra film! Var det en faktafilm om landstinget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 (redigerat) Jepp 😑 Bildband, typ Redigerat 26 februari 2012 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Jag har handlat Super 8! Jag tror att den är bra! Jag tror det! ...verkligen! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 tror jag skiter i att handla thomann ändå, bättre att spara ihop till handpenningen för en schysst lägenhet i västerås nu när astrazeneca lagt ner en avdelning och satt tusentals naturvetare på arbetsförmedlingen. Inte läge att byta jobb på flera år 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 ..och så har jag bytt ut en trasig skyltlampa till en heeel... skyltlampa. Och så har jag tankat den. Bilen alltså! JaAAaa...de ha ja! Imorgon ska jag besikta bilen! Jaaaaa DE SKA JA! ...eller snarare bilprovningen ska de! JAAAAaaa...de ska dom! 😑 tror jag skiter i att handla thomann ändå, bättre att spara ihop till handpenningen för en schysst lägenhet i västerås nu när astrazeneca lagt ner en avdelning och satt tusentals naturvetare på arbetsförmedlingen. Inte läge att byta jobb på flera år 😏 Får du sparken? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 mvh / dum blondin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Får du sparken? 😮 va? nä xD in swiden wi kall itt a kick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 tror jag skiter i att handla thomann ändå, bättre att spara ihop till handpenningen för en schysst lägenhet i västerås nu när astrazeneca lagt ner en avdelning och satt tusentals naturvetare på arbetsförmedlingen. Inte läge att byta jobb på flera år 😏 Varför vill du bo i västerås? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Varför vill du bo i västerås? för att jag inte vill bo i köping. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 vem vill det 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Inte Fidden 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Varför vill du inte bo i Köping? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 man kanske borde börja studera 😑 synd bara att jag inte bryr mig om olika jazzgenrer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Varför vill du inte bo i Köping? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 haha 😄 Nä nu ska ja sluta fjanta mig... för nu. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 man kanske borde börja studera 😑 synd bara att jag inte bryr mig om olika jazzgenrer Du behöver inte studera Jazz. Jag lovar! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Apropå...eh...inget http://www.youtube.com/watch?v=km22zWPz4uY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 Du behöver inte studera Jazz. Jag lovar! 😑 säg det till min lärare 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 säg det till min lärare 😠 Okej! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 fast ragtime låter ju ganska balt ändå 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 februari 2012 Dela Postat 26 februari 2012 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts