Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
Kulturell Figur (oregistrerad)

Med tanke på att Reinfeldt inte vidtagit åtgärder mot Carema efter vårdskandalen så har en politisk konstnär gjort en bild där Reinfeldt har kissblöja.

Redigerat av Kulturell Figur
Link to comment
Dela på andra sajter

Kulturell Figur (oregistrerad)

Reinfeldt ville inte kommentera bilden 😄

Vissa tycker att bilden var låg nivå medan andra tycker att bilden visar hur regeringen ser på äldrevården.

Link to comment
Dela på andra sajter

Njae...man kan knappt se vad det står på huvudet. Är det Jackson? Eller Schecter? Fast jag håller med om att den ser ut som en PRS.

Hm, jag tänkte mest på fåglarna på halsen. Brukar det inte vara PRS signum? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, jag tänkte mest på fåglarna på halsen. Brukar det inte vara PRS signum? 😕

Jo, det var bland annat det jag menade med att jag också tyckte det såg ut som en PRS. Men det verkar stå något annat på huvudet som sagt. No idea. 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, det var bland annat det jag menade med att jag också tyckte det såg ut som en PRS. Men det verkar stå något annat på huvudet som sagt. No idea. 🤪

😮

Ugglor? 😕😛

😆

If only 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Bleh.. borde progga men har fan inte orkat skriva en rad på hela dagen. Kom att tänka på Recent Projects-grejen där och det kändes som ett bra projekt så man kommer igång lite iaf. Lagom till att den virtuella maskinen startat så är jag uttråkad igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bleh.. borde progga men har fan inte orkat skriva en rad på hela dagen. Kom att tänka på Recent Projects-grejen där och det kändes som ett bra projekt så man kommer igång lite iaf. Lagom till att den virtuella maskinen startat så är jag uttråkad igen.

I sense ett maraton av random TV-serie hos Pico...

edith: vafan.."radnom" igen, liksom

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Helt plötsligt är varenda metalhead, vissångare och hobbytekniker på forumet hip-hopfans.

Jag begriper ingenting 😳

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Att ha en virtuell utvecklingsmiljö på samma burk som man gör allt annat är lite som att ha egen os-installation för musikpysslande eller en separat dator som inte står igång jämnt. Det känns som ett för stort projekt att bara småpyssla lite om man måste joxa en massa innan man ens tar sig dit. Dags för en dedikerad vm-server kanske. Tyvärr äre ju bara den där lilla detaljen att man inte skiter pengar som sabbar lite för en.

Link to comment
Dela på andra sajter

I sense ett maraton av random TV-serie hos Pico...

edith: vafan.."radnom" igen, liksom

Mmm, typ 10 avsnitt John Blund efter varandra.

Err, är Memphan MIA igen?

Ja men slå ihop inlägg då, ditt sattyg! 😠

Mhm, gör det... bara gör det!

Link to comment
Dela på andra sajter

wOOt? 😳

Mja alltså, Lennart lär ju inte göra några fler voice overs. 😛

Menade att den rösten känns ju mer naturlig än om Gunde Svan skulle göra en sån voice over. Fan man skulle ju stressa sönder och få magsår på fem minuter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja alltså, Lennart lär ju inte göra några fler voice overs. 😛

Menade att den rösten känns ju mer naturlig än om Gunde Svan skulle göra en sån voice over. Fan man skulle ju stressa sönder och få magsår på fem minuter.

Tacka fan för det!

xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...